پاسخ وزیر کار به نگرانی بازنشستگان در خصوص زمان اجرای همسان‌سازی

مرتضوی در پاسخ به این که با این تفاسیر آیا نیمی از این مساله در این دولت اتفاق خواهد و نیم دیگری در دولت بعدی، گفت: دعا کنید بشود، بیشترش شود.

به گزارش مشرق، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت همسان سازی حقوق بازنشستگان ارائه داد.

صولت مرتضوی درباره این‌که با توجه به تغییر مجلس و تغییر دولت تا چند روز آینده در مورد موضوع همسان‌سازی در میان بازنشستگان نگرانی ایجاد شده که نکند این مساله به ماه‌های آینده و بعد از استقرار دولت چهاردهم موکول شود پاسخ شما به این نگرانی چیست، گفت: منابع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان پیش‌بینی شده که از محل سهام پرداخت شود که یک بخشی از آن ریال است که آن بخش به محض این که ریال‌اش تامین و پرداخت شود، اجرا می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: یک بخشی هم سهام است؛ سهام کارخانه باید بیاید در تملک صندوق‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گیرد بعد از آن که قرار گرفت تبدیل به نقدینگی و ریال شود و پرداخت شود که فرآیندش یک مقداری طولانی‌تر است و الان ما به دنبال اخد سهام هستیم.

وی با بیان این‌که باید پیش‌بینی کنیم که دولت چه سهامی دارد که واگذار کند، عنوان کرد: منظور از سهام، سهامی است که قدرت نقدشوندگی داشته باشد، یعنی ما بتوانیم آن را تبدیل به ریال کنیم و اِلا سهامی که قدرت نقدشوندگی نداشته باشد اساسا خیلی به درد ما نمی‌خورد. در حال تلاش هستیم. امیدواریم اتفاق بیفتد.

مرتضوی در پاسخ به این که با این تفاسیر آیا نیمی از این مساله در این دولت اتفاق خواهد و نیم دیگری در دولت بعدی، گفت: دعا کنید بشود، بیشترش شود.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ظلم وحشتناک !! IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    14 0
    بازنشستگان شرکتها در تنگنا < .... > اما پرسنل شاغل همان شرکتها در حال گرفتن حقوفق و وامهای نجومی .... چرا این قدر تبعیض و بی عدالتی .... چرا ؟!! چرا ؟؟!! به خدا خسته شدیم و تحت فشار مالی هستیم ....
    • رفیعیان IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
      10 0
      دقیقا درسته . مشکل دولت بی پولی نیست . توزیع ناعادلانه است .
  • نریمانی IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    8 0
    بازنشسته نفت ۸۵۰ میلیون وام میگیرد !!
  • سعیدی IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    8 0
    کارکنان شاغل و بازنشسته بانکها عیدی شان بیست میلیون است و علاوه بر عیدی آخر سال ، هر سال ۲۲ بهمن ، کارکنان شاغل و بازنشسته بانکها ، معادل ۲۲ روز عیدی دیگری میگیرند
  • آقای قالیباف یادآوری IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    5 0
    جهت یادآوری .... رئیس مجلس گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است. دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است. ------------الوعده وفا جناب رییس مجلس
  • بازنشسته IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    4 0
    این همه تبعیض بین بازنشستگان یعنی ناکارامدی قوانین و عدم تلاش یا دلسوزی نمایندگان
  • رسول IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    2 0
    به خدا یک هفته است حسابم صفر شده و صد تومن هم ته حسابم نیست ۱۲ روز هم تا اخر ماه مونده بازنشسته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس