به گزارش مشرق، کانال تلگرامی پارسینTV ویدئویی از عصبانیت مجری و خبرنگار شبکه صهیونیستی اینترنشنال از قرار گرفتن اسرائیل در لیست سیاه سازمان ملل منتشر کرد:


نیروهای دفاعی دموکراسی خاورمیانه یعنی اسرائیل وارد لیست سیاه سازمان ملل شده که مناقشه برانگیز خواهد بود!

اقدام گوترش در قرار دادن نیروهای دفاعی یک کشور دموکراتیک و تنها دموکراسی خاورمیانه می‌تواند مناقشه بیشتری را ایجاد کند!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    7 3
    رژیم صهیونیستی ، اشغالگر خاور میانه هست . صهیونیست هایی که غالبا اروپایی و به خصوص شرق اروپایی هستن ، طی توافق با انگلیس و بعد از اعلامیه بالفور با زور و بر خلاف خواست مردم بومی فلسطین وارد این سرزمین شدند . سازمان ملل با تقسیم ناعادلانه این سرزمین که در اصل به بومیان عرب تعلق داشت ، سهم بزرگی از فلسطین رو به صهیونیست ها داد . بعد هم در 1948 با کشتار فلسطینی ها و آواره کردن 700 هزار فلسطینی ، شهرها و روستاهای بیشتری رو تصرف کردند و به این ترتیب حدود 80 درصد فلسطین به وسیله صهیونیست ها اشغال شد .
  • IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    12 3
    لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودک کش و زن کش اسرائیل
    • محمد IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      7 3
      سلام کار به کجا رسیده که وحشی ترین موجودات روی زمین رو که کفتارها از رفتار اونها بیزارن ؛با وقاحت تمام تنها دموکراسی غرب آسیا معرفی میکنه!!!!!!!!!!!!!!!
  • سروش IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    2 1
    این هم سندی بر جنایت علیه دموکراسی اون هم اینه که اسم جنایتکارترین و وحشی ترین و کثافت ترین رژیم اشغالگر رو در کنار دموکراسی بیاریم می توان گفت با این تفاسیر دموکراسی کشته شد و دیگر در جهان وجود خارجی نداره جز در ایران اسلامی اگر دموکراسی اینی هست که این رژیم جنایتکار انجام میده پس باید به داعش جایزه سیاسی توهمی صلح نوبل داده بشه همونی که نرگس محمدی داده شده چون در قبال این جایزه و حق السکوت چشمش روی جنایتهای ارباب هاش بسته.
  • فاطمه IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    4 0
    دموکراسی خاورمیانه اسرایل؟اشغال.انشالله خدا توی زندگیه شخصیت جبران کنه.اشغال چاپلوس.اسرایل بره همتون باهاش نابود شید به حق الهی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس