کد خبر 1610958
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶

به گزارش مشرق، غریب آبادی معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران،در توئیتی درباره وضعیت محمدرضا نوری نوشت:

وضعیت محمدرضا نوری به صورت تلفنی و همچنین در جریان سفر رییس قوه قضائیه به عراق در اسفند گذشته، از سوی ایشان مورد پیگیری قرار گرفت.

با پیگیری های حقوقی و قضایی، عنوان اتهامی از اقدام تروریستی به عناوین دیگر تغییر پیدا کرد و زمینه حقوقی برای انتقال نامبرده به ایران فراهم گردید.

ادعاها و اتهامات وارده به نوری مبنا و وجاهت ندارد و در چارچوب پیگیری‌های به عمل آمده، درخواست آمریکا برای استرداد این تبعه ایرانی نورد موافقت طرف عراقی قرار نگرفته است.

بازداشت آقای نوری از مصادیق بازداشت خودسرانه است و باید هرچه سریع تر به ایران منتقل شود.

انتقال آقای نوری به ایران در دستورکار و پیگیری جدی قوه قضائیه و وزارت امور خارجه قرار دارد.

در همین رابطه، نامه ای نیز هفته گذشته برای وزارت امور خارجه ارسال شد تا با بکارگیری ظرفیت های لازم، این امر به زودی محقق شود.

انتقال محمدرضا نوری به ایران در دستورکار قوه قضائیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    1 1
    دیگر بهش احتیاجی ندارند چونکه اقای رییسی شهید شده است اقای نوری را برای تحت فشار گذاشتن ریاست جمهوری کرده بودند و منتظر بودند اقای نوری حرف های که اونا بهش دیکته می کنند بازگو کنه که خوشبختانه اقای نوری را نتوانستند بخرند حالا دیگر احتیاجی بهش ندارند و نمی خواهند هزینه بخاطر یک نفر بدهند احتمال خیلی زیاد ازادش خواهند کرد .
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    1 3
    اگه فرد عادی بود اینقدر براش تلاش نمیکردن ... اقازاده ها باید تو اروپا دستگیر و اعدام بشن . همه شون با پول بیت المال میرن اونور
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    2 1
    تا آمریکا یا منافقین وبعثیها بنده خدا را شهید نکردند باید برگردانندشان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس