غزه

یک رسانه عبری زبان فاش کرد ارتش رژیم صهیونیستی برای جذب نیرو دست به دامن واتس آپ شده و از این طریق تلاش می‌کند برای یکی از تیپ هایش نیرو جذب کند.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد، یکی از تیپ‌های ارتش اسرائیل به دلیل نقص شدید نیروی انسانی به دنبال سربازگیری از طریق واتس آپ است.

در این گزارش آمده است واحدهای احتیاط از طریق پلتفرم واتس آب به دنبال جذب نیروی جنگجو در برای غزه است.

این شبکه تلویزیونی افزود: آگهی‌های جستجو برای جنگجو در سایه کمبود شدید نظامیان در واحدهای احتیاط افزایش یافته است، این تلاش‌ها همزمان با ورود جنگ خونین اسرائیل در نوار غزه به ماه نهم خود و گزارش‌هایی شرایط فرسایشی است که ارتش اسرائیل در آن گرفتار شده است.

این شبکه عبری زبان همچنین تاکید کرد، نظامیان اسرائیل در واحدهای احتیاط چه در غزه و چه در شمال از دشوار حفظ توان خود در طول این مدت سخن می‌گویند.

یکی از نیروهای احتیاط به این رسانه گفت: شاهد شرایط فرسایشی گسترده‌ای در صفوف نظامیان هستیم، فشارهای زیادی هم به خانواده‌های آنها و نیز شرایط شغلی شان وارد شده است.

شماری از افسران هم گفتند: در ابتدای جنگ نسبت حضور نیروها تا ۱۲۰ درصد هم رسیده بود اما اکنون به ندرت می‌تواند ۷۰ درصد از نیاز را برطرف کند.

در بخش دیگری از گزارش شبکه ۱۲ هم آمده است: یکی از آگهی‌های منتشر شده در واتس آپ نوشته شده: تیپ در حال عزیمت به غزه است و به دنبال جذب جنگجو برای حدود یک ماه است.

یک گردان هم در پیام مشابهی نوشته است: گردان احتیاط به دنبال راننده کامیون‌های سنگین برای پیوستن به فعالیت‌های عملیاتی در شمال است، آیا شما کسی را برای داوطلب شدن می‌شناسید؟

این شبکه همچنین فاش کرد، نیم میلیون اسرائیلی در پایگاه داده‌های خدمت احتیاط ثبت شده‌اند اما علی رغم آن فقط ۳ درصد از ساکنان اسرائیل از ابتدای این جنگ به نیروی احتیاط پیوستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    انشاءالله نابودی اسرائیل
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    مرگ بر اسراییل
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    منافقین مگه مردن یه پیام واسه مریم بفرستن مشکل حله.
    • IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      0 0
      مگه نمیدونی مریم داره سقط میشه؟!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس