بازی نخ‌نمای بیرانوند جواب نداد؛ سنگربان تیم ملی یک فصل دیگر در پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با پرداخت مطالبات سنگربان خود مانع از فسخ قرارداد وی شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پایانی رقابت لیگ برتر با شکست مس رفسنجان موفق شد به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ بیست و سوم دست پیدا کند. با اتمام فصل قرارداد ۱۱ بازیکن این تیم نیز به پایان رسید.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعید صادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، دانیال اسماعیلی، وحدت حنانوف، فرشاد فرجی و علی نعمتی بازیکنانی هستند که قرارداد آنها در پایان لیگ بیست و سوم به پایان رسید. بعد از پایان رقابت‌های لیگ برتر خبرهایی مبنی بر جدایی علیرضا بیرانوند با توجه به قراردادی که با سرخ‌پوشان داشت، منتشر شد آن هم در حالی که این بازیکن یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و به نظر می‌رسد این دروازه‌بان بار دیگر همچون فصل گذشته در نظر داشت تا باشگاه پرسپولیس را برای پرداخت مطالباتش تحت فشار قرار دهد.

بعد از دیدار تیم ملی ایران و ازبکستان در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ این دروازه‌بان در واکنش به این موضوع گفت: من هم مثل تمام بازیکنان پول گرفتم و اصلا هیچ فشاری به باشگاه نیاوردم و تمام تلاش خودم را کردم تا تیم قهرمان شود و یک سال نیز قرارداد دارم. می دانم باشگاه شرایط سختی دارد و به دنبال سرمربی است و ۱۰ بازیکن قرارداد ندارد و باید با آنها صحبت کند. نمی‌خواهم آنها را تحت فشار بگذارم.

پیگیری‌ها حکایت از آن دارد که پیش از تاریخ مقرر در قرارداد علیرضا بیرانوند، باشگاه پرسپولیس مطالبات سنگربان ملی‌پوش خود را پرداخت کرده تا این دروازه‌بان نتواند قرارداد خود را فسخ کند و بدین ترتیب این سنگربان در پرسپولیس برای یک فصل دیگر ماندنی شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    4 0
    به مفت خوری عادت کرده
    • عماد ایرانی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
      0 0
      این چنین اشخاصی نباید توسط هیچ تیمی حمایت شوند. ولی باز تیم پرسپولیس میره سراغش بذارند بره کشورهای دیگه اصلا
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    0 3
    متاسفانه بیرانوند علی رغم شایستگی در پایان فصل گذشته وغصل فعلی وبااظهارات غیرمعقول قلوب طرفداران پرسپولیس رابدرد میآورد امثل بیرانوند وترالیان و اسماعیلی فر متوجه باشند بازیکنان معروفتر وشایسته تر از شماها چون عابدزاده عزیزان و طارمی وعلی دایی وعلی کریمی و کریم باقری و مهدوی کیا و عزیزان وغیره رفتند ولی پرسپولیس قهرمان همچنان پابرجاست وتا زمانیکه میلییونها طرفدارانش هستند پرسپولیس بزرگ است و خواهدماتد اینقدر عشوه ونازنیایید واینقدرباخواسته های نامعقول روی اعصاب طرفداران نباشید
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    0 0
    جناب درویش متاسفانه بیرانوند این چندمین مرتبه است که با خواسته های زیاد روی اعصاب طرفداران است امثال ترابیان و اسماعیلی فر که درتیم بزرگ محبوب شده اند و بدنبال حاشیه درست کردن هستند اسماعیلی فر که بخاطر لج بازی گلمحمدی با رضاییان باکیفیت وباغیرت دانیال بی کیفیت رابه پرسپولیس تحمیل نمود حال ایشان بجای عذرخواهی از طرفداران بخاطر اشتباهات فاحش درحین بازی که یا توپها رالو میداد و یا با خطاهای بیمورد پرسپولیس راازهم پاشاند وباخراب کردن ضربه پنالتی جام حذفی را ازتیم محبوب گرفت حال زیاده خواه شده و پول زیاد میخواهد هرچه سریعتر تکلیف اینها روشن نمایید اگر رضایت ندارند بروند و بازیکنان جدید جذب نمایید ونازوعشوه اینها را تحمل نکن
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    1 0
    هرسال باید4تا بلوط بهش اضافی بدهند!!!
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 0
    خب اینطوری که جواب داده که ! چرا میگین بازیش جواب نداد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس