کد خبر 1615084
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۴
آتش‌سوز‌ی در بیمارستان قائم رشت قابل پذیرش نیست

نماینده ویژه سرپرست ریاست جمهوری با اشاره به برخورد با مقصران احتمالی آتش‌سوزی در بیمارستان قائم (عج) رشت گفت: باید دستگاه‌های مرتبط که وظیفه نظارت بر عملکرد بیمارستان داشتند پاسخگو باشند.

به گزارش مشرق، سید محمود حسینی‌پور سرپرست معاونت امور مجلس ریاست جمهوری به عنوان نماینده ویژه سرپرست ریاست جمهوری برای بررسی ابعاد دقیق حریق در بیمارستان قائم (عج) رشت با استقبال اسدالله عباسی وارد رشت شد تا با همراهی استاندار گیلان به بررسی ابعاد مختلف این حادثه بپردازد.

نماینده ویژه سرپرست ریاست جمهوری در بدو ورود به گیلان و در جمع خبرنگاران با ابراز تأسف از حادثه رخ داده در بیمارستان قائم رشت اظهار کرد: بنده حامل پیام سلام و عرض تسلیت سرپرست ریاست جمهوری به مردم گیلان به واسطه حادثه تلخ رخ داده در بیمارستان قائم (عج) رشت هستم.

وی با تاکید بر بررسی دقیق ابعاد حادثه رخ داده در بیمارستان قائم (عج) رشت گفت: در ماموریت ابلاغی سرپرست ریاست جمهوری به بنده مقرر شد همه ابعاد حادثه مورد بررسی قرار دهیم.

حسینی‌پور با بیان اینکه این حادثه ابعاد مختلفی دارد و باید مورد پیگیری جدی مسؤولان قرار گرفته و مقصران احتمالی مشخص شوند، افزود: اینکه در بیمارستان خصوصی با استانداردهای لازم چنین اتفاقی رخ دهد قابل پذیرش نیست و مسؤولان بیمارستان و نهادهای مرتبط در حوزه مراکز درمانی باید پاسخگو باشند.

نماینده ویژه سرپرست ریاست جمهوری با اشاره به برخورد با مقصران احتمالی آتش‌سوزی در بیمارستان قائم (عج) رشت بیان کرد: باید دستگاه‌های مرتبط که وظیفه نظارت بر عملکرد بیمارستان داشتند پاسخگو باشند و هیچ عذری در این خصوص پذیرفته نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بی لیاقتی مدیران !! IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    2 0
    تکرار حوادث مشابه یعنی بی لیاقتی و بیسوادی مدیران !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس