کد خبر 1615093
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۵
.

از سویی نخبگان و بزرگان علمی کشور هم از موج ناسزاگویی این جماعت در امان نیستند. از جمله در روزهای اخیر سالومه سیدنیا، مجری سطح پایین تلویزیون منحله منوتو در توئیتی به پرفسور سمیعی توهین کرد. 

به گزارش مشرق، روزنامه جوان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: براندازان که روز به روز ناامیدتر می‌شوند و این روزها با آزادی حمید نوری و نیز آرامش فضای سیاسی ایران باوجود فقدان رئیس‌جمهور و برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری، ناامیدتر از قبل شده‌اند، فقط به فحاشی به مردم و نخبگانی می‌پردازند که می‌خواهند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

فضای مجازی بعضاً این روزها شاهد فحاشی براندازان به خیل عظیم مردمی است که نمی‌خواهند انتخابات را تحریم کنند. براندازان کمپین‌هایی را طراحی کرده‌اند تا مردم را تشویق به تحریم انتخابات کنند، اما مطالب آن‌ها در لابه لای بحث و گفتگو و تبلیغ و نقد طرفداران کاندیداهای مختلف ریاست جمهوری گم می‌شود و مخاطب و خریداری ندارد، مگر اکانت‌های فیک تیم‌های سایبری براندازان و جمع قلیلی که از اینترنشنال و بی‌بی سی خط می‌گیرند. نکته جالب توجهی که براندازان از آن غفلت دارند این است که همین رفتارها روز به روز بر نفرت مردم از این جماعت اضافه می‌کند.

از سویی نخبگان و بزرگان علمی کشور هم از موج ناسزاگویی این جماعت در امان نیستند. از جمله در روزهای اخیر سالومه سیدنیا، مجری سطح پایین تلویزیون منحله منوتو در توئیتی به پرفسور سمیعی توهین کرد.

اخیراً مصاحبه‌ای از پرفسور مجید سمیعی، چهره ماندگار ایران و جهان منتشر شده بود که در آن گفته بود: «برای نخستین بار بود که می‌دیدم در کشور ما چنین امکانی فراهم شده است و بر این اساس وظیفه خود دانستم که این کار را انجام دهم. آقای قالیباف واقعاً فردی سازنده است و به‌طور مثال حتی در روزهای جمعه که باید استراحت کنند، ساعت ۶ صبح از پیشرفت پروژه بازدید می‌کرد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    12 0
    سالومه به گفته یکی از همکاران سابق وی فردی دارای مشکل روانی است ...فاسد ...دیدن عاقبت اون ملعونه جدا دیدن داره....کسی نبوده که تا حالا با جمهوری اسلامی دشمنی کرده باشه واخر عاقبتش خوب شده باشه
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    7 1
    نابود بشن ایشاله
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    1 0
    سالومه سیدنیا، مجری سطح پایین تلویزیون منحله منوتو در توئیتی به پرفسور سمیعی توهین کرد. //
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
      4 0
      نه سالومه روانی سطح بالا که موقع حرف زدن عادی چشاش از کله می زنه بیرون
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    8 0
    به امید نابودی همه براندازان
  • زیبا IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    12 0
    آن وقت این به اصطلاح براندازان ، دم از آزادی می زنند!!! اصلا به شماها چه که یه عده می خواهند بروند رای بدهند؟! دلش می خواهد رای بدهد بعضی ها هم دلشان نمی خواهد رای بدهند ولی اختیارش با خودشان است . منظور این آشغال های خارج نشین از آزادی اینه که : اون کاری که "ما" دوست داریم و می خواهیم باید انجام بدهید!
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
      0 0
      رضا خانزاده گفته که آزادی بیان بله ولی نه هر آزادی بیانی!
  • DE ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 0
    پروفسور سمیعی که جان هزاران هزار انسان رو نجات داده و میده و با سخت کوشی اش یکی از مفاخر و نخبگان بزرگ و افتخار ایرانی ها در تاریخ معاصره. نام اش در تاریخ پزشکی جهان جاودانه است. -------------------------------------------------------------------- این زنه فقط بره تو سلیتگی و خیانت به ایران مدال حلبی بگیره تا یک تیکه استخون گندیده بندازن جلوش!!!!!!! این دیکتاتورصفت ها اینقدر بی شعورن مثل سگ فقط بلدن پاچه بگیرن. بطور حتم حتی زبان اون کشور محل اقامت شون رو غلط غلوط بلغور میکنن! اینم از سطح هوش شون!
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 0
    سالومه از موقعی که هاپوش مرده خیلی بیشتر چرت و پرت میگه.
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    4 0
    سالومه همجنس باز ماده شیطان کثیف
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    5 0
    سالومه فقط یک فحاش اجاره ای بود که وقتش تموم شد
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 0
    چرا به چنین موجوداتی که سطل های زباله هم دیگه قبولشون نمیکنه از شدت تعفن کثافت و نجاست وجودیشون با آوردن اسم نحسشون امتیاز میدید؟!! آخه چنین موجودی اصلا قابل ذکر شدنه؟! مشرق هم کارها میکنه!!!
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 0
    این بدبخت اگر زمان شاه بود یا توی شهرنو کاسبی میکرد یا توالت های کافه ها و کاباره ها را می شست ......بطور کلی اکثر این درمانده های خارج نشین از همین قماشند اما دشمن برای لجبازی و اذیت ایران ، برایشان هزینه میکند و نام کارشناس و ...رویشان میگذارد وگرنه به اندازه ی جاروکش طویله هم عرضه و لیاقت ندارند
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 0
    سالومه کیه؟ سرگرمی جدیده؟ چطور مخالفین یک نظام تا این حد میتوانند احمق و غیرمقبول باشن؟ مشکوک نیست؟
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 0
    آزادی بیان از نظر معاندین: شما فقط آزادید هر چیزی را که ما می گوییم و دوست داریم بلغور کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس