به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت:

فصل انتخابات است و افراطیون مدعی اصلاحات با یک چالش بزرگ رو به رو هستند؛ به خط کردن آن دسته از مخاطبینی که در مقابل منفی بافی این جماعت منفعل بوده و باور کرده اند انتخابات در ایران، مهندسی شده است.

بنابراین یکی مثل عباس عبدی دست به قلم می شود و می نویسد: "برخی می‌گویند؛ چرا باید بیاییم؟ چون قالیباف پیشاپیش تعیین شده است. این را در سال ۷۶ و ۸۴ و ۹۲ هم درباره ناطق‌نوری، هاشمی و قالیباف همین حرف‌ها را می‌زدند و همه اشتباه بود. ‏به نظرم برعکس، اکنون ترجیح سیستم سیاسی به دلایلی که خواهم نوشت، مشارکت بالاست که لازمه آن پیروزی پزشکیان است".

این توییت، اعتراف به دروغ بزرگی است که درباره مهندسی شده بودن انتخابات در نظام جمهوری اسلامی گفته اند. اینها همان کسانی هستند که چهار ماه قبل ادعا کردن انتخابات مهندسی شده است و خاتمی را مجبور کردند از رفتار گروهک های ورشکسته تبعیت کند و در انتخابات مجلس رای ندهد.

ممکن است ادعا کنند انتخابات هایی که عبدی برشمرده، مهندسی شده نبود؛ اما دیگر انتخابات های ریاست جمهوری، از جمله در سال ۱۴۰۰ مهندسی شده بوده است.

ملاک چیست؟ هر وقت این جماعت پیروز شدند، انتخابات مهندسی نشده است و هر گاه احتمال ناکامی دادند، باید با تقلید از ادبیات دشمنان خبیث ملت ایران، بر چسب برنند و تخریب کنند؟

فرق انتخابات ۸۴ با ۸۸ چیست؟ چگونه به خود جرئت دادند رای ۲۴/۵ میلیون نفر (۱۱ میلیون رای، فاصله نامزد پیروز با نامزد خودشان) را به راحتی آب خوردن زیر پا بگذارند و کشور را به کام آشوبی بکشانند که مهندسی آمریکا و اسرائیل و انگلیس بود؟!

تفاوت انتخابات امسال با ۱۴۰۰ چیست؟ مدعیان اصلاح طلبی در آن انتخابات، به جای یک نامزد، دو نامزد داشتند و حالا فقط پزشکیان را دارند که حتما در توان مدیریتی، به مراتب پایین تر از همتی است.

اگر رد صلاحیت ملاک باشد، جهانگیری و لاریجانی، هم سه سال قبل و هم امروز تایید نشدند؛ به علاوه، این دوره امثال عباس آخوندی و محمد شریعتمداری و علی صوفی و همتی هم رد صلاحیت شد. با این ملاک، چطور می شود یک انتخابات را مهندسی شده و دیگری را آزاد شمرد؟!

نکته بعدی: رویکرد انتخاباتی نظام به ویژه در پنج سال اخیر (بعد از انتخابات مجلس یازدهم) که هیچ تغییری نکرده و همان است که بود. بنابراین سیاست بازان مدعی اصلاح طلبی ناچارند اعتراف کنند که به مردم درباره مهندسی شدگی انتخابات در جمهوری اسلامی دروغ گفته اند.

دروغ آنها البته یکی و دو تا نیست و همواره رفتار زیگزاگ دارند. قبل از هر انتخابات، عوام فریبی می کنند و وعده های نشدنی می دهند و در صورت پیروزی، به تقسیم غنائم می پردازند و بد مستی می کنند.

سپس، هنگامی که زمان پاسخگویی فرا رسید و صدای اعتراض مردم بلند شد، ضمن مظلوم نماییادعا می کنند رئیس جمهور تدارکاتچی نظام است و اختیاراتی بیش از ۱۵ درصد ندارد و بنابراین باید استعفا بدهد! این دغلبازی را در هشت سال ریاست خاتمی و هشت سال ریاست روحانی تکرار کرده اند.

این جماعت در واقع با ترویج دروغ "مهندسی انتخابات"، در نقشه مهندسی شده سازمان سیا و موساد برای لکه دار نمودن انتخابات نقش آفرینی کردند و ضمنا، بی کفایتی و کارنامه منفی خود را پشت شگرد "مظلوم نمایی" پنهان ساختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 33
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • SG ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    8 22
    آقای ایمانی - به جز این حرف ها که تا به حال دهها بار زده ای - حرف دیگری نداری ؟
    • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      15 6
      دروغ برملا کرده ناراحت شدی مگه عباس آقا دروغ تکراری نمی‌گه
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      7 3
      منظورش اینست که چرا اینقدر یاسین به گوش خر میخوانی !؟
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      1 0
      عـــمـــلــــیــــــــــــــــات فریـــــــــب ؛ خودزنی سیاسی روی آنتن ؛ به منظور فریب جبهه انقلاب ؛ و جلوگیری از اتحاد نامزدها ی انقلاب.
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      3 0
      روسیاهی قبیله گرایان را شاهد هستیم . با تحریم انتخابات های گذشته خودشان را در وضعیتی قرار دادند که نه راه پس دارند نه پیش ، هر راهی بروند خودشان را محکوم میکنند . اگر شرکت نکنند رای نامزد اصلاح طلب شان کم میشود اگر شرکت کنند نمیتوانند این شرکت را توجیه کنند .
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      1 6
      عـــمـــلــــیــــــــــــــــات فریـــــــــب ؛ خودزنی سیاسی اصلاح طلبها روی آنتن زنده ؛ به منظور فریب جبهه انقلاب ؛ و اغفال نامزدهای انقلابی و عدم تمایل نامزدها و هواداران به اتحاد نامزدها ی انقلاب.
    • کارگر IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      1 0
      مردم هرگز وکالتی برای حمله به سفارتخانه ها ، گروگانگیری و آتش زدنشان به هیچکس نداده اند. عبدی نه آن موقع که 444 روز دیپلماتهای آمریکایی را اسیر کرد و نه ملاقاتش با باری روزن وکالتی از سوی مردم نداشت. ماجراجوی خودشیرین کاسبیست به شدت پر رو . او تنها نیست. ابراهیم اصغر زاده ، اکبر گنجی ، ابراهیم نبوی ، خوئینی ها ، موسوی تبریزی ، میرحسین ، خاتمی ، حسن خمینی و همه رانتخواران و مفسدان طیف ضد ملی هستند که توسط مردم به زباله دان تاریخ ریخته خواهند شد. پزشکیان جوجه ایست که قد قد میکند. پاسخ کوبنده مردم به شما یاوه سرایان ، تحریم انتصابات.
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    8 7
    حرف حق ما هستیم تا کدخدا پرستان دوباره تکرار نشوند
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      5 2
      کدخدا پرستان از شما منافقین بهترن
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      0 0
      عـــمـــلــــیــــــــــــــــات فریـــــــــب ؛ خودزنی سیاسی اصلاح طلبها روی آنتن ؛ به منظور فریب جبهه انقلاب ؛ و اغفال نامزدهای انقلابی و عدم تمایل نامزدها و هواداران به اتحاد نامزدها ی انقلاب.
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      1 5
      کدخدا پرستان منافق و وطن فروش و جاسوسان ملکه الیزابت و مناخیم
    • DE ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      0 0
      کدخدا پرستان از شما منافقین بهترن // هوچی مرده شور سر راهی ۱۲:۴۷ داره یواش یواش نفاق و کثافت اخلاق نداشته خود را بر ملا میکند. این فرد عاقبت همان آفتابه مسی قمقمی کلاه میشود. منافق همان غرب پرستان وئ کدخدا پرستان کثیف وطنفروش و جاسوس هستند.
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    11 9
    انتخابات مهندسی شده است، ؟؟؟پس مریض هستید میاید؟اره مهندسی شده است ۳۲ ساله دست شماست.
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    8 1
    در کشورهای دنیا دو حزب هستند که با هم مناظره و مقابله می کنند متاسفانه کشور ما شصت تا حزب داره که هیچ ارزشی برای ملت ندارد مهم کسی است که در خدمت ملت باشداما هیچیک از این کاندیداها لیاقت این ملت را ندارند.
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      4 4
      برو آنجایی که دوتا کاندیدا داره یکی همیشه تو اوهامه یکی هم به اتهام ارتباط با زن فاحشه دادگاهی میشه
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    2 3
    پزشکیان قول داده برای اینکه حسن روحانی و ظریف به آرامش برسند یارانه ها را به همان مبلغ سابق یعنی ۴۵ هزارو پانصد تومان برگردانند.
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    0 6
    این بچه پرروی بیسواد چرا اینقدر درمیان شما پرسه میزند؟ لااقل کمی ازاده باشید.
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    1 3
    ابطال۲ دروغ: مهندسی انتخابات و بی اختیار بودن رئیس جمهور// آقای ایمانی گیرم که 2 دروغ ابطال شده باشد ولی آیا کرور کرور گاو و گوسفند پای ماهواره و کمپانی پدرسوختگی (با مدیریت سعید و عباس و شرکا) هم ابطال شده؟
  • امید IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    4 2
    سوال : چرا دشمنان ما از اصلاح طلبان حمایت می کنند و برعکس
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      4 0
      چرا شورای نگران با دشمنان شما همصدا شد؟!
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      0 1
      تا منظورت از دشمن کی باشه.حقیقتا توی افکار عمومی دشمن مردم ایران تندروهای داخلی هستن
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    2 3
    اصلاح طلبان معمولاً حرفهای جوانپسندانه میزنند و عافیت طلبی رو رواج میدهند که به آبادانی کشور زیاد ربطی نداره و مقوله ی جهاد و به فکر فقرا بودن در سیستم لیبرال سرمایه داری آنها جایی نداره، اونها با الگو گیری ازحکومتهای لیبرال غربی که با مشغول کردن مردم خودشون به موضوعات سطحی سالهاست ریاست میکنند میخوان رای بگیرند،ولی زهی خیال باطل ،مردم ایران دیگه این موجودات رو که برای ریاست لهله میزنندخوب شناختند و به این زودیا فریب این شیاطین غربزده رو نخواهند خورد
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      1 4
      از کرور کرور گاو و گوسفند پای ماهواره غافلی. مردم بازم گول میخون عین سال 92. دشمن کار خودشو بلده.
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    0 5
    اینها یا مریض هستند یا احمق از اینها انتظاری نیست 😈😈😈😈😈😈😈
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    1 2
    بی اختیار باشه یا با اختیار باشه ، ولی همین که یه رییس جمهوری بیاد که مردم دوستش دارند ، یک احساس و روحیه خوب و مثبتی به جامعه تزریق می شود . جون مادراتون تقلب نکنید
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      0 0
      جون مادراتون تقلب نکنید// سر هر صندوق نماینده های همه کاندیداها هستن و بر شمارش آرا نظارت دارن (در هیچ کجای دنیا همچه چیزی نیست). رای کلی از جمع زدن رای هر صندوق _که با نظارت نماینده کاندیذاها شمارش شده_ بدست میاد. حالا تو بگو چجوری میشه تقلب کرد. تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ایران محاله. حرف 4تا حمال ماهواره رو باور نکن.
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      0 4
      حنای تقلب دیگه رنگی نداره ، همان طور که رهبری فرمودند جمهوری اسلامی اهل تقلب در آرای مردم نیست .
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    0 0
    مهندسی نشده معما شده رو چه حسابی آدم های توانمند و امتحان داده روی عقده یک عده قلیل که خود را مثلاً کارشناس خبره و مصلحت اندیش میدانند با با چینش نادرست تکراری و بیات امور جامعه را به افرادی که برای مجلس رد صلاحیت میشوند ولی برای امر مهم و حیاتی تایید میشوند سپرده اند آدم خوب بودن کافی نیست باید طرف خودش هم دستی بر آتش داشته باشد.
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    1 0
    پزشکیان بی ادب چرا باید انتخاب بشه!!؟
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    3 0
    مهندشی شده دیگه مشخصه و الا پزشکیان رد صلاحیت شده برای مجلس اینجا هم رد میشد!!
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    8 1
    یعنی میخاین بگین رییس جمهور کاره ای هست؟؟؟مثلا سیاست خارجی در اختیار رییس جمهوره؟؟؟
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    0 7
    انقلابی واقعی بهبود زندگی مردم رو از دشمنی با آمریکا بیشتر میپسنده
  • DE ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    0 0
    ملاک چیست؟ هر وقت این جماعت اصلن طلبکار پیروز شدند، انتخابات مهندسی نشده است و هر گاه احتمال ناکامی دادند، باید با تقلید از ادبیات دشمنان خبیث ملت ایران، بر چسب برنند و تخریب کنند؟ فرق انتخابات ۸۴ با ۸۸ چیست؟ چگونه به خود جرئت دادند رای ۲۴/۵ میلیون نفر (۱۱ میلیون رای، فاصله نامزد پیروز با نامزد خودشان) را به راحتی آب خوردن زیر پا بگذارند و کشور را به کام آشوبی بکشانند که مهندسی آمریکا و اسرائیل و انگلیس بود؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس