اولین مستند انتخاباتی قالیباف

اولین مستند تلویزیونی محمدباقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از شبکه یک سیما پخش شد.

به گزارش مشرق، اولین مستند تلویزیونی محمدباقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از شبکه یک سیما پخش شد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای مستند محمدباقر قالیباف این جمله قید شده بود که من رزمنده‌ام، اما با کسی سر جنگ ندارم.

قالیباف در این مستند گفت: چندین سال است که در ایران‌ایر کار می‌کنم اما یک قِران از بابت آن پول دریافت نکردم. خلبان هم هستم و در شرکت هما با ایرباس و البته با مسافر می‌پرم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: همسرم کارهای جهادی انجام می‌دهد.

وی در واکنش به انتقاداتی که به وی مطرح می‌شود، گفت: ما با فحش سرکار نیامده‌ایم که با این حرف‌ها کنار برویم. تا پایان پای انقلاب و رهبری می‌مانم.

قالیباف بیان کرد: برای ما مسئولان به اندازه جهاد تبیین، جهاد تصمیم هم اهمیت دارد. کار شهید رئیسی نیمه تمام باقی ماند و باید آن را ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: برنامه هفتم توسعه میثاق ملی ماست و باید برای اجرای آن دست به دست هم دهیم. هدف، آن است که با اجرای قانون برنامه هفتم توسعه به رشد اقتصادی برسیم.

اولین مستند انتخاباتی قالیباف

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    17 3
    دکتر قالیباف در سال ۱۳۸۷ برابر با سال ۲۰۰۸ میلادی از طرف سایت شهرداری‌های جهان به عنوان هشتمین شهردار برتر دنیا معرفی شدند . برای مشاهده سند لطفاً به ویکی‌پدیای دکتر قالیباف مراجعه کنین در قسمت شهرداری تهران این مطلب ذکر شده و آدرس سایت رو گذاشته با کلیک کردن میتوانید رتبه بندی رو ببینید.. 👌🥇💚
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      0 0
      مهم ترین ملاک اجماع باید * میزان انتقال سبد رای * باشه نه رای بیشتر گیریم مثلا جلیلی یا قالیباف ۳ ٪ بیشتر باشه، ولی سبد رای قالیباف نیاد روی جلیلی یا برعکس (چند درصد منتقل میشه ) تو نظرسنجی و اجماع مهم ترین نکته اینه که اگر نامزد مورد نظر قالیباف _ جلیلی کنار کشید به نفر دیگر رای می دهید ؟؟؟
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      2 0
      رای خانواده من،قالیباف استاد امور اجرایی
  • مهرداد IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    9 0
    رزمنده
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 0
    اکثر ملت همون سال اول و دوم رئیسی که بورس رفت بالا دو ملیون اگه چیزی داشتن کشیدن بیرون از بورس و نمی تونن مقابل تورم صبر کنند .
  • DE ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    11 2
    موجودیت انسانی مثل قالیباف باعث باور به خدایی است که عدالتش قابل اجراست واجرا میشود،
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    13 1
    انصافاً قالیباف تو این گزینه‌ها از همه به صلاح نزدیک تره... فعال، پر کار، جدی، با تجربه، مورد اعتماد و علاقه بزرگانی مثل حاج قاسم...
  • US ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 0
    شهید رئیسی جان خود را در راه مبارزه با فساد ها و مافیاهای و دزدی ها و فقر و فلاکت‌ از دست داد؛ امیر کبیر و .. کلا رئیس جمهورهای‌ ساده زیست ایران نرسیده به اهدافشان یا کنار گذاشته شده و حذف شدند یا به طرز فجیعی ترور شدند و جالب است که کسانی که رئیس جمهور طیف اشرافی جامعه شدند و گوشه چشمی به بقیه اقشار جامعه نداشتند ازادی عمل بیشتری برای خراب تر کردن داشتن یعنی دشمنان بدخواه دوست ندارند همه مردم ایران‌ در رفاه و خوشبختی باشند بلکه در همه امور در حالت دو قطبی و اصطکاک یک‌ جنگ اقتصادی فرسایشی عمرشان به پایان‌برسد در حالی که شاخص پیشرفت یک‌‌ کشور پیشرفت یکنواخت و بهرمندی نسبی کل کشور از مواهب موجود است نه کشوری با دو چهره زشت بسیار بسیار فقیر و بسیار بسیار ثروتمند که مشخصه کشورهای عقب مانده و توسعه نیافته است و این در شان مردم ایران‌ نیست زندگیی داشته باشند که دشمنان ان‌ را وسیله طعنه و تحقیر کنند و دائم‌ از فشارهای روانی و اقتصادی در رنج‌ باشند و نتوانند زندگی مناسبی داشته باشند و مورد ستم طبقه اشرافی و فخر فروش قرار گرفته به خودکشی و جرائم سنگین و مهاجرت و از هم گسیختگی و تنش های اجتماعی دچار و منفذی برای سوء‌ استفاده خارجی شوند، طیف اصلاح طلب بیشتر اشرافی گرا و اصول گرا به صورت نسبی بهتر به فقر توجه کرده ولی هرگز به ریشه کنی ان‌ موفق نشدند‌ به هر دلیل..
  • DE ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    1 1
    پس هستید رزمنده.
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    11 0
    🔰 تکرار تلخ 🔸تکرار دولت روحانی یعنی: تورم سه رقمی، دو برابر شدن تحریم های فعلی، تعطیلی دوباره برنامه هسته ای، تردید در نیروگاه سازی و پالایشگاه سازی، و بازگشت تهدید های نظامی و امنیتی. کیهان
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    2 0
    دکتر نظرت راجع به عملکرد وزارت اقتصاد و دارایی و بورس گمرک و مالیات چیست؟ لطفا صریح جواب بدهید و قصه تعریف نکنید.
  • US ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    0 0
    میشه راه اقتصادی رئیسی را ادامه ندهید ؟
  • IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    14 3
    راى ما مرد عمل قاليباف ميباشد،
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    0 0
    پزشکیان که اهل توجه به نظرات کارشناسان نیویورکی هستند و معتقد به روی کار امدن همان استخدامی های زمان میرحسین و رفسنجانی و خاتمی به عنوان کارشناسان با تجربه و هم حزبی های خودش . اصولا نظرشان اینست همه را خودشان باید تایید و نصب کنند و احکامشان را هم هیئت امنایی دست خودشان نگه می دارند و همیشه حق با ان هاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس