کد خبر 1615589
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
بیرانوند

انتشار خبر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس موجی از نارضایتی و حمله هواداران این تیم تهرانی علیه گلر اصلی تیم ملی را به همراه داشت.

سرویس ورزش مشرق - سال گذشته در چنین روزهایی انتشار خبر حضور علیرضا بیرانوند در فضای مذاکره با مدیر عامل وقت باشگاه استقلال باعث شد تا موجی از نگرانی و دلخوری نزد هواداران پرسپولیس به وجود بیاید.

حمله پرسپولیسی ها به استقلال؛ خرداد ۱۴۰۲

اولین واکنش طرفداران پرسپولیس در خرداد ۱۴۰۲ به این موضوع گله گذاری از "سید حجت کریمی" - مدیرعامل وقت باشگاه استقلال - بود که چرا با چنین اقدامی قصد تضعیف تیم پرسپولیس را داشته است. این در حالی بود که مدیر باشگاه استقلال اعلام کرد پس از دریافت پیشنهاد از سوی مدیر برنامه‌های این بازیکن اقدام به مذاکره با دروازه‌بان پرسپولیس کرده‌اند و در ادامه نیز اتفاقاتی رخ داد که تقریباً همه اهالی فوتبال به ویژه طرفداران استقلال و پرسپولیس از آن باخبرند.

نقش یک استقلالی در انزجار پرسپولیسی‌ها از بیرانوند

تجمع مقابل باشگاه پرسپولیس

جدی شدن موضوع انتقال بیرانوند به استقلال تا آنجا پیش رفت که طرفداران پرسپولیس با تجمع و در خیابان محل باشگاه پرسپولیس رضا درویش مدیرعامل را از باشگاه بیرون آوردند و از او درخواست کردند هر طور شده این بازیکن را در پرسپولیس نگه دارد اما در همان زمان بود که باشگاه استقلال اعلام کرد تقریباً با بیرانوند به توافق نهایی رسیده و کار تمام است.

نگاه کارشناسی پیشکسوتان به رفتار دوگانه بیرانوند

پیرو این اتفاقات برخی از پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال(در همان برهه) در گفتگو با رسانه‌ها عنوان می‌کردند که این اقدام علیرضا بیرانوند تنها برای بازارگرمی و بالا بردن رقم قراردادش با باشگاه پرسپولیس بوده و در نهایت هم این اتفاق منجر به ادامه همکاری بیرانوند و باشگاه پرسپولیس شد تا به شکل جدی محبوبیت این دروازه‌بان در همان برهه تحت تأثیر قرار بگیرد. هم در بعد ملی نزد طرفداران استقلال و هم در بعد باشگاهی نزد هواداران تیم پرسپولیس.

نقش یک استقلالی در انزجار پرسپولیسی‌ها از بیرانوند

بیرانوند و هواداران در انتهای کوچه بن بست

حالا و تقریباً یک سال پس از آن اتفاقات انتشار خبر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با توجه به بندی که در قراردادش داشته (که اگر تا ۱۵ خرداد مطالبات معوقه اش را دریافت نکند می‌تواند یک طرفه آن را فسخ کند) به شدت مورد انتقاد هواداران پرسپولیس قرار گرفته طرفین این ماجرا را در انتهای کوچه ای بن بست قرار داده است.

حالا این طرفداران پرسپولیس هستند که در فضای مجازی و حقیقی از مدیران باشگاه پرسپولیس خواستار قطع همکاری قطعی با بیرانوند شده و معتقدند تیم‌شان دیگر جای چنین دروازه‌بانی نیست.

نقش یک استقلالی در انزجار پرسپولیسی‌ها از بیرانوند

نگاه طرفداران استقلال به ماجرای فسخ بیرو

در همین رابطه حالا گروهی از طرفداران استقلال با استناد به اقدامات مدیر وقت باشگاه محبوبشان در خرداد ماه سال گذشته (تا پیش از حضور علی خطیر) اقدام سید حجت کریمی را حرکتی در جهت برملا شدن ماهیت علیرضا بیرانوند و نوع نگاهش به تیم‌های پرطرفدار دانسته و معتقدند این مدیر استقلالی اگر در جذب بیرانوند ناموفق بود تنها دلیلش هدفگذاری بیرانوند برای گرفتن امتیاز از پرسپولیس پیش از مذاکره با استقلال بوده والا او را جذب می کرد. اما در نهایت و یک سال بعد از آن اتفاقات مشخص شد حجت کریمی با اقدام فصل گذشته اش قصد داشته این دروازه‌بان را برای طرفداران تیم پرسپولیس رو کند.

ناگفته نماند؛ در خبرهای جدید از حوزه نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس عنوان شده که رسانه‌های مصری اعلام کردند از لیگ برتر ایران و احتمالاً باشگاه پرسپولیس پیشنهادی برای دروازه‌بان اصلی تیم الزمالک مصر به دست مدیر برنامه‌های این دروازه‌بان رسیده و شاید به زودی جانشین علیرضا بیرانوند معرفی شود تا درویش از این طریق به خواسته هواداران پرسپولیس جامه عمل بپوشاند.

در همین رابطه بخوانید: جایگزین بیرانوند از مصر می‌آید؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    19 5
    جای چنین دروازه بان طماعی در پرسپولیس نیست حالا که خواست فسخ کنه، دیگه ازش خواهش و التماس نکنید، بزارید برررره ضمن اینکه با گلهایی که جلوی آلومینیوم و .. خورد واقعا از نظر سنی دیگه دوره اش تموم شده و باید جوان ترها جای ایشون بیان
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      11 9
      تیم لنگ کوچیکتر از اینه که طرفداراش بخوان از این اداها دربیارن.همیشه اولش بد و بیراه میگن بعد میرن به دست و پاش میفتن.پارسال هم همین ماجرا بود و حتی 2 نفر سکته کردن و مدیرعامل بی ادب لنگ رفته بود زیر کتش تو ماشین دراز کشیده بود و قایم شده بود ولی مجددا از دکل منقاروند رفتن بالا.ماجرای مهدی تمارضی هم همینجوری بود اولش بهش بد و بیراه گفتن بعد که دیدن داره تو پرتغال خوب دایو میزنه از دکلش رفتن بالا.حقیقت اینه که تیم لنگ انقدر کوچیک و بی افتخاره که لنگیا مجبورن برای جبران بی افتخاری باشگاه با بالا رفتن از دکل افراد و اشخاص افتخارسازی کنن.تا حالا دیدید تاجیا بگن اندرانیک تیموریان 5سال تو لیگ برتر انگلیس بازی کرده یا مثلا بگن نکونام 7سال کتپیتان اوساسونا تو للیگا بوده یا از علی سامره و پاشازاده و سیروس دین محمدی بگن که تو بوندسلیگا بازی کردن؟ نه چون تیم تاج به اندازه کافی افتخار داره و نیازی به این کارا نیست همون دو تا ستاره اسیایی چیزیه که لنگو اگه صد سال هم تو ایران با گل افساید و زد و بند قهرمان کنن باز هم حسرتشو دارن
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    14 0
    بیرانوند یه دوزاری ارزش نداره . حتی دوزار
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    10 0
    ماازحجت کریمی بخاطر برملا کردن ماهیت واقعی بیرانوند سپاسگزاریم واقعا چقدردقیق این عنصر فرصتطلبی ناشناخته بود کسیکه بخاطر پول ناچیز پشت به باشگاه بزرگ پرسپولیس و میلیونها طرفدارش کرد مدیریت تیم باشکایت به مراجعه ذیربط ازحوق پرسپولیس تا دینارآخر پیگیری کنند واین بازیکن نمک نشناس رابه محرومیت سنگین برساندتا عبرتی شود برای سایر بازیکنانی که چنین اندیشه های بچگانه ومضحکی دارند
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      2 7
      این یه مسئله ساده داخل خانواده پرسپولیسه، چرا کک تو تنبان شما افتاده؟!
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    9 1
    تا قبل از عمل مضحک بیرانوند تصورمیکردی چون حجت کریمی استقلالی است برعلیه بیرانوند چنان اظهاراتی نموده ولی با عمل مضحک و غیرعقلانی اخیر وی آنهم برای بار دوم مشخص گردید ایشان عین حقیقت را درمورد بیرانوند بیان نموده
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    8 1
    درود به شرف حجت کریمی که روی واقعی بیرانوند خودخواه وبی تعصب وبی احساس وپولکی رابرملاکرد حیف تشویقات هزاران تماشاگر که در سرمای زمستان وگرمای تابستان این بازیکن خودخواه وپولکی را تشویق کردند
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    4 2
    اون دخترا پدر و مادر ندارن که ولشون کردن اومدن تو همچین جمع هایی؟
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    0 6
    پرسپولیسیها حتی به خود علی پروین هم اجازه موج سواری نمیدن، بازیچه بیعرضه هایی که زمین و زمان و ... داور را پوشش می کنند هم نمبشن، رفتاربیرانوند در شان باشگاه ما نیست، آل کثیر هم باید بیشتر دقت کند. استقلالی جکارست که بخواد روی هوادار منطقی پرسپولیس اثر بذاره؟!
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      3 3
      خخخخخخخخخخخخخ لنگ مگه شان هم داره؟ تیمی که تا حالا خارج از ایران و خارج از دایره نفوذ مافیا تا حالا هیچی نشده
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    4 5
    مرغ پخته هم از تحلیل این سایت لنگی خندش میگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس