‌

دبیرکل جبهه پایداری گفت: همان‌طور که نامزدهای انقلابی و مردمی تلاش دارند با رویکرد همگرایی و وحدت گفتمانی مسیر را طی کنند، طرف‌داران این نامزدها هم به همین منوال از تخریب‌های احتمالی بپرهیزند.

به گزارش مشرق، صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری در گفت‌وگویی گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران مظهر مردم‌سالاری دینی و نمودی از اقتدار ملی جمهوری اسلامی ایران است. به اعتقاد بنده در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری مردم سعی خواهند کرد مسیری را که رهبری معظم انقلاب در راه رشد و پیشرفت کشور به‌کرات در قالب گفتگو با مردم و یا سیاست‌های کلان نظام ابلاغ فرمودند و آیت‌الله رئیسی شهید جمهور در پی اجرای آن بودند دنبال کنند.

وی ادامه داد: کشور در حال حاضر در شرایط بسیار خاصی قرار گرفته است، از طرفی ما در شرایطی هستیم که با فقدان شهید جمهور جهادی و پرتلاش و خستگی‌ناپذیر برخی از کارهای مهمی که در حال نتیجه‌دادن بود ممکن است با پروپاگاندای تفکر غیرانقلابی بی‌نتیجه بماند و خدای‌ناکرده نوعی ارتجاع و بازگشت به تفکرات لیبرال و وابسته به غرب رقم بخورد که عموماً اراده ملی و توانایی بزرگ ملت ایران را تحقیر و در حد درست‌کردن آبگوشت بزباش تقلیل دادند.

محصولی ادامه داد: متأسفانه این جماعت، پیشرفت‌های بی‌نظیر کشور در عرصه‌های مختلف ازجمله در حوزه فناوری‌های روز را دانسته و خواسته؛ ندیدند و نمی‌بینند، از طرف دیگر طی این چند روز دیدیم دشمنان نظام برای ناکام گذاشتن این مسیر و بازگشت به گذشته سیاه و نکبت‌بار هشت سال دولت یازدهم و دوازدهم چطور با فضاسازی کاذب، حقایق افول آن دورانِ تاریک را با ترفندهای مردم‌فریب لاپوشانی می‌کند، رشد اقتصادی نزدیک به صفر آن دوران را در مقابل رشد اقتصادی حدود ۵ درصد الان ببینید یا وضعیت اشتغال و بیکاری، علی‌الخصوص تحصیل‌کرده‌ها و موارد مختلف در حکمرانی که وظیفه دولت‌ها بهبود آنهاست کاملاً به فراموشی سپرده و حل همه اینها به تحریم گره‌زده شده بود به یادآورید.

دبیرکل جبهه پایداری بیان کرد: شهید رئیسی با اقدامات پر افتخار در بخش‌های مختلف علی‌الخصوص تغییر قابل‌توجه در شاخص‌های کلان اقتصادی نشان داد به معنای دقیق و راهبردی کاسبان واقعی تحریم، جریان غرب‌گرا و دولت‌های غرب‌گرایی است که ناکارآمدی و ناتوانی خود در حکمرانی را با ابزار تحریم تا الان توجیه کرده و چنانچه در مناظره‌ها می‌بینیم همچنان دارند توجیه می‌کنند.

محصولی اظهار کرد: به نظر ما حداقل در این برهه حساس دو کار اساسی بایستی صورت بگیرد یک کار، کار عمومی و مدنی است که همه نیروهای انقلاب و همه جریانات انقلابی در این مدت کوتاه انتخابات پیشرو بایستی در عرصه‌های مختلف رسانه و تبلیغات به اشکال مختلف از جمله چهره‌به‌چهره در مساجد ‌و خانواده‌ها و… روشنگری و تبیین جهادی انجام داد و با تلاش بیشتر نسبت به معرفی و تبلیغ نامزد اصلح فعالیت مناسب داشته باشند و نگذارند بازگشت به گذشته نکبت‌بار قبل از دولت شهید رئیسی اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: یک کار دیگر هم توجه به دغدغه‌ای است که اکثر دلسوزان نظام و علمای ربانی و انقلابی و تشکل‌ها و احزاب انقلابی دررابطه‌با وضعیت رقابت انتخاباتی کاندیداهای مردمی و انقلابی دارند.

محصولی تأکید کرد: توصیه ما این است که تمرکز راهبردی همه نامزدهای انقلابی هوشیاری در مقابل رقبای مرتجع غرب‌گرا و مواظبت از جریان اصیل انقلابی در مواجهه‌های انتخاباتی و مناظره‌ها و گفتگوها باشد و همان‌طور که خود نامزدهای انقلابی و مردمی تلاش دارند با رویکرد همگرایی و وحدت گفتمانی مسیر را طی کنند، طرف‌داران این نامزدها هم به همین منوال از تخریب‌های احتمالی و رقابت درون‌گفتمانی به‌شدت پرهیز نمایند.

دبیرکل جبهه پایداری در پایان خاطرنشان کرد: شرایط به‌گونه‌ای است که ان‌شاءالله باید بتوانیم با اجماع در بین نامزدهای انقلابی و همت و مشارکت حماسی مردم قدردان مسیر پرافتخاری که شهید جمهور عزیز در این سه سال ترسیم کرد بوده و با پیروزی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری باقوت ادامه دهیم و مجدداً این درس و افتخار بزرگ را در جهان بروز دهیم که این کشور با استقلال و درون‌زایی و برون‌گرایی معقول می‌تواند بر همه مشکلاتش فایق بیاید و دشمنان این نظام و ایادی و اذناب داخلی‌شان را در وابستگی و وادادگی به غرب و شرق مأیوس خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    0 0
    ✅ ️سردار حاجی‌زاده: کسی که باعث شد صنعت موشکی تا این حد گسترش پیدا کند و گمنام است آقای قالیباف است اگر به اینجا رسیدیم خیلی‌ها زحمت کشیدند، نماد آنها شهید طهرانی‌مقدم است اما امروز باید بگویم کسی که باعث شد موشکی تا این حد گسترش پیدا کند و نام او فاش نشده قالیباف است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس