بایدن

دموکرات‌ها که معتقدند ویدئوی گاف‌های بایدن عمدا و از سوی جمهوری‌خواهان در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می‌شود به دنبال مقابله با آن هستند.

به گزارش مشرق، کمیته انتخاباتی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در حال جمع‌آوری میلیون‌ها دلار است تا بتواند مشکلی که دموکرات‌ها را آزار می‌دهد حل کند. این مشکل به گفته آنها «رقابت با دستگاه رسانه‌ای دونالد ترامپ در فضای مجازی» است که تعداد زیادی ویدئوی همه‌گیر از بایدن را تولید و منتشر می‌کند.

به گزارش رویترز، دموکرات‌ها و حامیان مالی بایدن بسیار نگران جنگ رسانه‌ای با حزب جمهوری‌خواه هستند و می‌گویند این حزب عمدا رئیس جمهور فعلی آمریکا را از نظر عقلی ضعیف و ناآگاه نشان می‌دهد.

گفته می‌شود کمیته انتخاباتی بایدن در حال جمع‌آوری دست کم ۱۰ میلیون دلار است تا متوجه شود چه الگوریتم‌هایی در شبکه‌های اجتماعی به جمهوری‌خواهان کمک می‌کنند تا به این فضا مسلط شوند. همچنین به گفته دو منبع مطلع، دموکرات‌ها قصد دارند با اینفلوئنسرهای متمایل به چپ همکاری کنند تا برای بایدن محتوای جدید تولید کنند.

اخیرا ویدئوهای بسیار پر بازدیدی از بایدن در فضای مجازی همه‌گیر شده است که نشان می‌دهد او در یک جا ایستاده و برخلاف بقیه حرکت نمی‌کند. همچنین ویدئوی اخیر او در دیدار با سران گروه هفت که نشان می‌دهد او از بقیه جدا شده و گویی راه خود را گم کرده است نیز بسیار دست به دست می‌شود. کاخ سفید این ویدئوها را دست کاری شده و سطح پایین خوانده است. اظهاراتی که به شدت از سوی مردم و روزنامه‌نگاران رد شده و گفته می‌شود چیزی در خصوص این ویدئوها جعلی و اصطلاحا «دیپ فیک» نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جعفر IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    0 0
    بایدن اوسگول دنیای سیاست ترامپ : عجوبه و شگفتی قرن در دنیای سیاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس