اوج خوش خدمتی دولتمردان کانادایی به رژیم صهیونیستی

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز ضمن مردود خواندن اقدام ضد ایرانی کانادا در تروریستی خواندن سپاه گفت ‌که ⁧‫سپاه هر روز مقتدرتر و سربلندتر از قبل و خار چشم دشمنان ایران و اسلام باقی خواهد ماند.

به گزارش مشرق، «اوج خوش خدمتی دولتمردان کانادا به رژیم صهیونیستی»، این را سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ناصر کنعانی در واکنش به اقدام ضد ایرانی اخیر کانادا بیان کرد.

وی امروز (جمعه) اول تیر اقدام دولت کانادا علیه سپاه پاسداران را از منظر موازین و اصول پذیرفته شده حقوق بین‌الملل مردود و از نظر اثر، بی‌ارزش خواند و گفت که از کارگزاران و همپیمانان رژیم صهیونیستی عجیب و دور از انتظار نیست که در اوج ⁧‫نسل‌کُشی‬⁩ فلسطینی‌ها و کشتار زنان و کودکان ⁧‫فلسطینی‬⁩ توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی در ⁧‫غزه‬⁩، بزرگترین نیروی ضد تروریستی جهان را تروریستی بنامند.

دولت کانادا در جدیدترین اقدام ضد ایرانی، سپاه پاسداران را در فهرست سازمان‌های به اصطلاح «تروریستی» قرار داد.

وزیر امنیت عمومی کانادا «دومینیک لبلانک» چهارشنبه ۳۰ خرداد گفت که «براساس این تصمیم از ورود فرماندهان و نیروهای سپاه پاسداران به خاک کانادا ممانعت به عمل می‌آید.»

این اقدام همچنین شدیدا از سوی ناصر کنعانی محکوم شد و به احضار سفیر ایتالیا به عنوان حافظ منافع کانادا به وزارت خارجه ایران شد.

کنعانی همچنین بیان کرد که تاریخ و وجدان‌های بیدار بشری این مدعیان دروغین حقوق بشر و شرکای حقیقی جنایت علیه بشریت را در کنار جنایتکاران صهیونیست و تروریست‌ها یاد خواهند کرد و بی تردید ⁧‫سپاه‬⁩، هر روز مقتدرتر و سربلندتر از قبل و خار چشم دشمنان ایران و اسلام باقی خواهد ماند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    1 0
    از مستعمره انگلیس جز این انتظاری نیستج
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    0 0
    مجاهدین خلق باید بره در لیست تروریستی ... خنر های سرخ باید از جنایاتشوندر فصای مجازی رو نمایی بششه اینها حنایات فقط رجوی نیست خیلی از اعصا درش دخیل بودند ..باید همه در تمام کشورها ببینند ...مزشکیان با تمام ایراداتش باز محترمه ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس