اسقف

اسقف اعظم کلیسای شرق آشوری با بیان اینکه انتخابات فرصتی برای اراده ملی است تا بتوانند خودشان انتخاب کنند گفت: هر کس که خود را خدمتگزار می‌داند باید به مردم خدمت کند.

به گزارش مشرق، مارنرسای بنیامین، اسقف اعظم کلیسای شرق آشوری در نشست مطبوعاتی رهبران ادیان توحیدی که درباره چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به میزبانی کلیساهای آشوری تهران برگزار شد، گفت: از اول انقلاب مردم ایران در انتخابات مختلف شرکت و سهم خود را برای کشور ادا کرده اند و وظیفه خود می‌دانند که در انتخابات پیش رو نیز شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات فرصتی برای اراده ملی است تا بتوانند خودشان انتخاب کنند، افزود: مردم منتظر یک موضوع هستند و آن فراهم کردن معیشت از طرف خادم کشور است، هر کس که خود را خدمتگزار می‌داند باید به مردم خدمت کند.

اسقف اعظم کلیسای شرق آشوری اضافه کرد: مردم سرمایه‌ای تمام نشدنی و وصف ناپذیر هستند و شخصی که رییس جمهور می‌شود، در دیدگان خود ایرانی پر از نعمت و فرصت خدمت برای مردم می‌بیند.

وی ادامه داد: خاک ایران دارای ظرفیت‌های بالایی است و همواره در مسیر پیشرفت است و همسایگان خوبی دارد که در اختیار رئیس جمهور قرار دارد.

اسقف اعظم کلیسای شرق آشوری افزود: طبیعتاً مشکلاتی وجود دارد، اما فلسفه وجودی خدمتگزاران، حل این مشکلات است.

وی با بیان اینکه امیدواریم رئیس جمهور با مشارکت بالای مردم انتخاب شود، گفت: ما رهبران ادیان توحیدی تافته جدا بافته از ایران نیستیم و ایرانی هستیم و سهمی در انتخابات و حقوق خود داریم.

مارنرسای بنیامین گفت: مشارکت یک روز است، اما سهم خواهی مردم در طول سال وجود داردبنابراین برای اینکه در آینده سهم خود را بخواهیم باید در انتخابات شرکت کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    من آشوری ایرانی ساکن آلمان هستم ، وانتخاب اصلح برای من آقای قالیباف است ،برای اینکه در آلمان مدیریت زمانی نیاز به دهها وزارت وسازمانهای مختلف با نظم بسیار بالا باید بطور هماهنگ عمل کنند تا بوجود آید ،و در ایران این هماهنگی ونظم وجود نداشته اما با این وجود آقای قالیباف در شهرداری و تقریبا هرجا که خدمت کرده مدیریت زمانی داشته که حتی در انتخاب سالانه بهترین ها در حد ده شهردار برتر جهان و برای مدیریت در سطح کمپانی غول نفتی شل بود ، واین برای یک ایرانی مسلمان افتخار آفرین است خدا حافظ ونگاهبانش باد
    • DE ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      0 0
      این مهم را نیز باید من آشوری مسیحی ایرانی باید شهادت دهم اگر دین اسلام قادر به ساختن انسانی همانند آقای قالیباف است ،من به الله وحضرت محمد شهادت میدهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس