کد خبر 1616586
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
کنایه عجیب تیلور به یزدانی+ فیلم

جادوگر دنیای کشتی با اشاره به تقابل احتمالی کاپیتان تیم کشتی ایران با پدیده آمریکایی اظهار نظری عجیبی در خصوص مبارزات شیرشاه در بوداپست داشت.

به گزارش مشرق، دیوید تیلور رقیب سنتی حسن یزدانی در گفت‌وگو با یک سایت آمریکایی با اشاره به نبرد احتمالی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران و آرون بروکس پدیده کشتی آمریکا به تمجید از پرافتخارترین آزادکار ایران پرداخت و گفت: حسن یکی از سرشناس‌ترین آزادکاران دنیا است اما آرون بروکس برای خیلی‌ها هنوز ناشناخته است و از سبک کشتی او شناختی ندارند.

تیلور که سابقه کشتی با یزدانی و بروکس را در کارنامه دارد در خصوص سبک مبارزه این ۲ آزادکار نیز گفت: هر ۲ شباهت‌هایی را در کشتی دارند اما یزدانی اعتماد به نفس لازم را برای تقابل با هر آزادکاری دارد. در سوی مقابل نیز بروکس خیلی فعال و پرانرژی کشتی می‌گیرد. قطعا بین این ۲ ورزشکار و دیگر مدعیان فاصله وجود دارد اما المپیک میدانی متفاوت است و همه با آمادگی خواهند آمد.

دارنده نشان طلای المپیک در رشته کشتی در اظهار نظری عجیب در خصوص مبارزات یزدانی در بوداپست گفت:در تورنمنت اخیر مجارستان اولین باری بود که می‌دیدم یزدانی بعد از مدت‌ها در طول مبارزه‌هاش لبخند میزند. به نظر رها و آسوده خاطر می‌رسید. منم مثل بقیه منظر نتیجه هستم!

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 5
    خو خیلی هم غلط کردی تو یکی
  • نام اشنا IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 3
    در مسابقات اخیر در بوداپست حسن یزدانی با 4 حریف روبرو شد که اینها هیچکدام ختی مدال برنز المپیک را هم نبرده بودند و غیر از حریف جوان امریکائی سه نفر دیگر فقط سهمیه المپیک کسب کردند که احتمالا در دور اول المپیک حذف خواهند شد. در سه کشتی حسن یزدانی, با یورش حریفان درخاک نشست انهم بدون مقاومت. قبلا در چنین مواقعی حسن یزدانی معمولا به سراغ کنده کشی به سبک مهدی حاجی زاده میرفت ولی در این سه کشتی حسن یزدانی به خاطر کتف جراحی شده اش بدون مقاومت در خاک نشست. حال با این توضیح او در مقابل هجوم های این حریف گردن کلفت و جوان امریکائی که دیوید تیلور را در دو مبارزه مثل اب خوردن خاک کرد چه خواهد کرد؟ احتمالا سرمربی محترم تیم ملی حتما راهی برای این مسئله پیدا خواهد کرد! در المپیک 1972 مونیخ عبداله موحد قهرمان نامی ایران و جهان با یک خورجین مدال جهانی مغلوب یک حریف تازه کار و گردن کلفت امریکائی شد و برای همیشه کشتی را بوسید و کنار گذاشت. نکته اینکه مواظب باشید که این کتف جراحی شده حسن یزدانی کار دست خودش و تیم کشتی ندهد!
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    6 1
    درود بر تیلور این پسر فروتن و درود بیشتر بر حسن خودمون قوی و دلاور. حسن جان تو بهترینی روحیه تو حفظ کن با روحیه برو کسی جلو دارت نیست
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    لبخند حسن یزدانی میتونم بخاطر این باشه که از ازدواجش خوشنود است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس