اسامی تیم والیبال جوانان برای قهرمانی آسیا اعلام شد

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران ۲۰ بازیکن را در فهرست اولیه خود برای حضور در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا معرفی کرد.

به گزارش مشرق، بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۲۰ سال پسر آسیا از دوم تا نهم مرداد با حضور ۱۶ تیم در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد و تیم ایران در گروه دوم مرحله مقدماتی با تیم‌های چین‌، چین‌تایپه و قطر همگروه است.

غلامرضا مومنی‌مقدم سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران ۲۰ بازیکن را در فهرست اولیه خود برای حضور در این رقابت‌ها معرفی کرد که تیم ایران با ۱۲ بازیکن از این فهرست در مسابقات شرکت می‌کند.

طاها بهبودنیا، نمیا عزیز محمدلو، عمران کوک‌جیلی، عرشیا سعادتی، محمدمانی علیخانی، امیرعلی دولتی، مرتضی نریمانی، سید مرتضی طباطبایی، ابوالفضل مهدیان، پویا آریاخواه، محمدرضا آل جلیل، سید متین حسینی، علی عشقی‌نور، امید سقیلی، ماهان برزکار، شایان مهرابی، آرین محمودی‌نژاد، متین سقلی، فاضل بابایی و آرمین قلیچ نیازی بازیکنان معرفی شده در فهرست اولیه هستند.

پنجمین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان روز شنبه دوم تیر در سالن فدراسیون آغاز شده است و به مدت ۱۳ روز تا ۱۴ تیرماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است تیم ملی والیبال جوانان ایران در سال ۲۰۲۳ در رقابت‌های جهانی بحرین به مقام قهرمانی دست یافت و فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه ای اعلام کرد که تیم ایران به صورت مستقیم به رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان سال ۲۰۲۵ راه یافته است، بنابر این در قهرمانی آسیا استرسی برای کسب سهمیه جهانی ندارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس