حذف دردناک کرواسی؛ آتزوری دقیقه ۸+۹۰ زنده شد/ پایان لاروخا با برد حداقلی

در آخرین شب از رقابت‌های گروه B یورو ۲۰۲۴، تیم‌های ملی اسپانیا و ایتالیا جواز صعود گرفتند.

به گزارش مشرق، سرنوشت گروه B یورو ۲۰۲۴ امشب با برگزاری ۲ دیدار مشخص شد که در این دیدارها اسپانیا پیروز شد و ایتالیا با تساوی مقابل کرواسی صعود کرد.

در لایپزیش، دیدار حساس کرواسی و ایتالیا با نتیجه ۱-۱ پایان یافت.. در دقایق ابتدایی ایتالیا فرصت‌های خوبی خلق کرد که با درخشش دومینیک لیواکوویچ راهی به دروازه کرواسی پیدا نکرد. به تدریج بلیزرها هم از لاک دفاعی بیرون آمدند، اما از موقعیت‌های‌شان بهره‌ای نگرفتند تا تساوی بدون‌گل نتیجه پایانی این نیمه باشد. دقیقه ۵۴ بعد از این که با استفاده از VAR برای کرواسی پنالتی اعلام شد، این پنالتی را لوکا مودریچ هدر داد و جانلوئیجی دوناروما گرفت، اما یک دقیقه بعد خود مودریچ گلزنی کرد و بلیزرها را پیش انداخت. لوچانو اسپالتی که چیزی برای از دست دادن نداشت، با تعویض‌های تهاجمی سعی کرد از شکست رها شود، چرا که سوم شدن برای آتزوری ریسک بزرگی برای صعود به همراه داشت. در نهایت در اوج ناامیدی، ماتیا زاکانی با گل تماشایی دقیقه ۸+۹۰ کار را به تساوی کشاند و صعود کرد.

در دوسلدورف، اسپانیا که پیش از این صعود کرده بود مقابل آلبانی با نتیجه خفیف ۱-۰ پیروز شد. نیمه اول با تنها گل فران تورس در دقیقه ۱۳ به سود اسپانیا پایان یافت. در نیمه دوم لاروخا گل دیگری نزد و با همان یک گل برتری کارش در مرحله گروهی را پایان داد.

در جدول رده‌بندی گروه B، اسپانیا با ۹ امتیاز و بدون گل خورده صدرنشین شد، ایتالیا هم با ۴ امتیاز در رده دوم جای گرفت و صعود کرد. کرواسی با ۲ امتیاز و آلبانی هم بدون امتیاز یورو را ترک کردند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    0 0
    هنوز حذفش قطعی نیست در صورت باخت چک و گرجستان و خوردن بیش از ۳ گل اسلوونی و باخت صربستان ممکنه بمونند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس