کد خبر 1617478
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
پیام سرمربی جدید پرسپولیس به هواداران؛ شما تیم و بازیکنان بزرگی دارید

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در پیامی ویدیویی خطاب به هواداران این تیم وعده داد که همه تلاشش را خواهد کرد تا قرمزپوشان فصل موفقی داشته باشند.

به گزارش مشرق، خوان کارلوس گاریدو که به تازگی سرمربیگری تیم پرسپولیس را پذیرفته در پیامی ویدیویی با هواداران این تیم صحبت کرد.

وی در این پیام ویدیویی گفت: «سلام به هواداران پرسپولیس. این یک افتخار بزرگ برای من است که سرمربی تیم شما باشم. شما باشگاه بزرگی هستید؛ تیم و بازیکنان بزرگی دارید. من نهایت تلاشم را می‌کنم تا شما به تیم‌تان افتخار کنید و اینکه همیشه برای به دست آوردن جام‌ها بجنگیم. خیلی خوشحالم که با شما هستم و همه تلاشم را می‌کنم که در کنار هم فصل موفقی داشته باشیم.»

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    3 1
    چرا پرسپولیس از مربی های ایرانی استفاده نمیکنه!!!! به جای پول دادن به مربی های خارجی پول رو بدید بازیکن جدید باکیفیت بگیرن
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    0 1
    مربی اخراجی چند سال اخیر
  • سعید IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    1 1
    خوش آمدی کارلوس عزیز خوب تیم تحویل گرفتی مطمئن باشناخت اومدی پس اینو همیشه بدون فقط به قهرمانیه هواردارو خرسند میکنه
    • رضا IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      2 2
      کارلوس عزیز باید بدانی که تیم لنگ ۶۰ ساله است و فقط یک نایب قهرمانی در جام ۴ جانبه ولایت دارد !!
  • سعید IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    0 1
    خوش آمدی کارلوس عزیز خوب تیم تحویل گرفتی مطمئن باشناخت اومدی پس اینو همیشه بدون فقط به قهرمانیه هواردارو خرسند میکنه
  • رضا IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    3 1
    ... والبته پول یامفت زیادی هم به جیب بزند..‌!!
  • باشگاههای سرطانی IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    1 0
    باشگاههای سرطانی بدهکار و مربیان و بازیکنان فاسد با دستمزد نجومی ، چند سال است روی دست دولت مانده !! >>>> وبال گردن دولت و مردم شده اند !! >>>> فساد و دستمزد نجومی مربیان و بازیکنان از جیب مردم مظلوم !!! >>>> حیف وقت و هزینه کشور که برای این باشگاههای سرطانی فوتبال و بازیکنان فاسد ، تلف شود !! قرمز آبی زرد سبز بنفش و .... فرقی ندارد ... همه سرطان و فساد .... >>>> هیچ سرمایه گذاری هم این باشگاههای سرطانی فوتبال را نمیخواهد ... حالا با زور و دستور ... داستانش جداست !! >>>> پالایشگاهها و پتروشیمیهای بی نظیر دولتی را سریعا میخرند .... اما این کانونهای هزینه زایی فوتبال و فساد را کسی نمیخواهد !!! ،،،،،، حالا با زور و دستور ... داستانش جداست !!
  • باشگاههای سرطانی IR ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    0 0
    سازمان ویرانگر خصوصی سازی اگر توان دارد ، مردم و دولت را از شر این باشگاههای مملو از بازیکنان نجومی بگیر فاسد رها کند . وگرنه فروش ارزان و حراج ابلهانه کارخانه های فولاد ، پالایشگاهها ، نیروگاهها ، پتروشیمیها و معادن بی نظیر دولتی که هنر بزرگی نیست !! و باید بدانیم که همان واگذاریهای اشتباه صنایع و معادن ثروتساز دولتی ، عامل اصلی از دست رفتن درامدهای دولت و کسری بودجه و تورم کمر شکن امروز است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس