باقری

«چانگ بیونگ وان» معاون وزیر خارجه کره جنوبی که برای شرکت در نوزدهمین نشست وزیران امورخارجه مجمع گفتگوی همکاری آسیا به تهران سفر کرده، با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مشرق، سرپرست وزارت امور خارجه با اشاره به ضرورت گفتگو و تبادل هیات های دیپلماتیک برای برنامه ریزی در زمینه توسعه مناسبات، بر آمادگی کشورمان برای گسترش همکاری های دوجانبه در حوزه های مختلف به خصوص در عرصه اقتصادی و تجاری تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه در سایه حمایت مادی و نظامی آمریکا، بر ضروت همکاری دو کشور برای کمک رسانی انسانی به مردم مظلوم غزه تاکید کرد.

براساس اعلام وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ، معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی نیز در این دیدار با تشکر از میزبانی خوب جمهوری اسلامی ایران و برگزاری نشست مجمع گفتگوی همکاری آسیا در تهران، شهادت شهید جمهور آیت الله رییسی و شهید خدمت دکتر امیرعبداللهیان را تسلیت گفت.

وی با استقبال از توسعه و ارتقای روابط دوجانبه، به همکاری های خوب دو کشور برای آزادی منابع بلوکه شده در کره جنوبی اشاره و ابراز امیدواری نمود در آینده نیز شاهد تقویت روابط دوجانبه در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باشیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کرامت IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    7 0
    بی پدر ومادر این کره جنوبی بدرد کار بار ایران نمیخوره کره جنوبی یکی از نورهای آمریکا است و پول نفت ایران را هم یک دهه نداد
  • US ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    1 0
    از یک سوراخ دو بار گزیده نشوید، اینها نوکران آمریکا هستند
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    1 0
    دشمنی های این "نوکر امریکا " با کشورمان فراموش شده؟ توقیف چندساله هفت میلیارد دلار ! تا عدم سرویس دهی و برخورد زشت سامسونگ و تا توقف تمامی تعهدات تجاری بین دو کشور به دستور امریکا !؟ کره کشور مستقلی نیست که بشود به آن رابطه مناسب داشت . عروسک تمام عیار امریکاست . درمیانه یک کار جدی ،گذشته تکرار خواهد شد . و ما ضرر خواهیم کرد . امروز کره بخاطر عملکرد گذشته اش باید غرامب بپردازد ، نه اینکه بازار کشور را در اختیارش قرار دهیم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس