.

یکی از مهمترین حمایت‌ها از محمدباقر قالیباف، توییت محمدمهدی همت، فرزند شهید همت، در شب اول مناظره‌ها بود که به پربازدیدترین توئیت انتخاباتی تبدیل شد.

سرویس سیاست مشرق، پس از شهادت جانسوز آیت‌الله شهید سیدابراهیم رئیسی، ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، از ۱۰ خرداد تا ۱۴ خردادماه آغاز شد و به‌ مدت ۵ روز به طول انجامید.

در روزهای ابتدایی، افراد و تشکل‌ها و احزاب بسیاری از محمدباقر قالیباف دعوت کردند تا در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کند.

در این راستا ۱۴ تن از فرزندان شهدا از قالیباف دعوت کردند تا در انتخابات ثبت‌نام کند. در این بین نام فرزندان شهدایی نظیر بروجردی، همت، فخری زاده، شیرودی، کشوری و... دیده می‌شود و همچنین فعالان دانشجویی و احزاب سیاسی نیز در دعوت از رئیس مجلس به عرصه انتخابات مشارکت کردند.

محمدباقر قالیباف در روز ۱۴ خرداد ۱۴۰۳، روز آخر ثبت‌نام کاندیدها، با حضور در ستاد انتخابات، برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد. پس از ثبت‌نام آقای محمدباقر قالیباف در انتخابات، حمایت چهره‌ها، احزاب، تشکل‌ها نیز از ایشان آغاز شد. این روند در جریان مناظره‌های انتخاباتی به خصوص مناظره‌های پایانی، به اوج رسید و به موج حمایت‌ها از قالیباف تبدیل شد.

در این گزارش به طور اجمالی به حامیان دکتر محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ می‌پردازیم:

فرزندان شهدا

یکی از مهمترین حمایت‌ها از محمدباقر قالیباف، توییت محمدمهدی همت، فرزند شهید همت، در شب اول مناظره‌ها بود که به پربازدیدترین توئیت انتخاباتی تبدیل شد و تا حدی بسامد داشت که برخی رسانه‌ها از آن به عنوان خط‌شکنی فرزندان شهدا در حمایت از محمدباقر قالیباف یاد کردند.

چه کسانی از محمدباقر قالیباف حمایت کردند؟ + عکس و فیلم

پس از محمدمهدی همت، موضع‌گیری خانواده شهید تهرانی مقدم، درباره حواشی انتخابات 1403 نیز پربسامد بود و این خانواده در بیانیه‌ای ابتدا به این حواشی پاسخ داده و سپس از کارنامه و عملکرد محمدباقر قالیباف تمجید کردند.

پس از خانواده شهید همت و تهرانی مقدم، بسیاری از دیگر فرزندان شهدا نیز از باقر قالیباف حمایت کردند. این چهره‌ها که پیشتر برای کاندیداتوری قالیباف به ایشان نامه نوشته بودند، پس از ثبت‌نام، به صورت علنی از ایشان حمایت کردند. حامد فخری‌زاده، فرزند شهید هسته‌ای فخری‌زاده، با انتشار یک استوری به جمع حامیان باقر قالیباف پیوست.

چه کسانی از محمدباقر قالیباف حمایت کردند؟ + عکس و فیلم

افرادی همچون فاطمه تندگویان، فرزند شهید محمد جواد تندگویان با انتشار ویدیو حمایت خود را نشان دادند.

دیگر فرزندان شهدا نیز به طور کلی در یک بیانیه حمایت خود را ابراز کردند: سمیه بروجردی، محدثه نجفی رستگار، سید ناصر نامجو، سید محسن اندرزگو، سید سلمان جهان‌آرا، سید سجاد رحیم صفوی، سید محمد صادق موسوی، سید شهاب‌الدین حداد عادل، علی کشوری، ابوذر شیرودی، روح‌الله سلگی، علی ایرلو، علی ساجدی، محمد کلانتری، محمدحسین فرزانه، روح‌الله شوشتری، رضا شفیع‌خانی، مهدی برونسی، مرتضی نظرنژاد، افشین سفاهن، مهدی رودکی، محمد ابوالفتحی، محمدعلی پورجعفری، مهدی محمدباقری.

وعاظ و سخنوران

جمعی از وعاظ و سخنوران مشهور کشور نیز از باقر قالیباف حمایت کردند. یکی از چهره‌های مهم در این جمع، آقای علیرضا پناهیان بود که شخصا با حضور در ستاد محمدباقر قالیباف، حمایت از ایشان در انتخابات ۱۴۰۳ را اعلام کرد. همچنین برادر ایشان، آقای احمد پناهیان نیز برای حمایت از قالیباف در ستاد این نامزد انتخاباتی حاضر شد.

حمایت علیرضا پناهیان از قالیباف

شبکه‌های اجتماعی حجت‌الاسلام دکتر رفیعی نیز در همان روزهای ابتدایی، در پستی اعلام کرد که آقای رفیعی به محمدباقر قالیباف رای خواهند داد. همچنین حجت‌الاسلام مسعود عالی نیز از قالیباف اعلام حمایت کرد.

چه کسانی از محمدباقر قالیباف حمایت کردند؟ + عکس و فیلم

حجت‌الاسلام سعید صلح میرزایی، عضو مجلس خبرگان رهبری، هم ضمن احترام به همه نامزدهای انتخاباتی، حمایت خود از قالیباف را اعلام کرد. ایشان همان شخصیتی است که نتانیاهو از کتاب او درباره فلسطین عصبانی شد، در پیامی که در سایت خود منتشر نموده، از جناب دکتر قالیباف اعلام حمایت کرد.

چه کسانی از محمدباقر قالیباف حمایت کردند؟ + عکس و فیلم

آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده استان تهران در مجلس خبرگان رهبری نیز در دیدار با محمدباقر قالیباف از ایشان حمایت کرد.

حمایت آیت‌الله موسوی جزایری از قالیباف

آقای شهاب مرادی، مجری مشهور صداوسیما و سخنور برجسته اخلاق و خانواده هم در پیامی ویدیویی، ضمن احترام به هر ۶ نامزد مورد تایید شورای نگهبان، رای خود در انتخابات ۱۴۰۳ را محمدباقر قالیباف اعلام کرد.

حمایت شهاب مرادی از قالیباف

حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار نیز در صفحات مجازی خود حمایت از قالیباف را اعلام کرد.

چه کسانی از محمدباقر قالیباف حمایت کردند؟ + عکس و فیلم

ستایشگران و مادحین

پس از فرزندان شهدا و واعظین، مداحان و ستایش‌گران اهل‌بیت نیز به جمع حامیان دکتر قالیباف پیوستند. محمود کریمی، یکی از برجسته‌ترین مداحان کشور، در جلسه ایام غدیر، حمایت خود از قالیباف را پای منبر اعلام کرد.

حمایت محمود کریمی از قالیباف

همچنین محمدرضا طاهری در کنار فرزندش حسین طاهری که هردو از مداحان برجسته کشور هستند، در جلسه مراسم عید غدیر با ذکر دلیل و استدلال از باقر قالیباف حمایت کردند.

حمایت محمدرضا و حسین طاهری از قالیباف

سیدمجید بنی‌فاطمه هم در همان مراسم و با ذکر استدلال و دلیل نامزد اصلح از نظر خود در انتخابات ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

حمایت بنی‌فاطمه از قالیباف

عبدالرضا هلالی نیز با حضور در مراسم سخنرانی ششم تیر قالیباف در ورزشگاه شهید شیرودی، از این نامزد انتخاباتی حمایت کرد و ایشان را در آغوش گرفت.

چه کسانی از محمدباقر قالیباف حمایت کردند؟ + عکس و فیلم

مهدی سلحشور نیز در صفحات مجازی به بررسی نامزدها پرداخت و در نهایت آقای قالیباف را به عنوان گزینه اصلح انتخاب کرد. همچنین مرتضی طاهری، رییس هیأت مدیره مداحان کشور هم به جمع حامیان قالیباف پیوسته است.

چه کسانی از محمدباقر قالیباف حمایت کردند؟ + عکس و فیلم

در کنار مداحان، شاعران اهل‌بیت نیز از آقای قالیباف حمایت کردند. احمد بابایی، شاعر برجسته اهل‌بیت نیز به جمع حامیان دکتر قالیباف پیوست. علاوه بر شاعران، قاریان نیز به حمایت از آقای قالیباف پرداختند. هادی اسفیدانی، قاری بین‌المللی قرآن نیز از آقای قالیباف حمایت کرد.

چه کسانی از محمدباقر قالیباف حمایت کردند؟ + عکس و فیلم

چهره‌های سیاسی، فرهنگی و ورزشی

چهره‌های رسانه‌ای و سیاسی مختلفی نیز در روزهای اخیر از آقای قالیباف حمایت کردند. اولین چهره برجسته سیاسی که حمایت خود از آقای قالیباف را اعلام کرد، علی نیکزاد بود که به ریاست ستاد محمدباقر قالیباف منصوب شد. ایشام در دوره انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم نیز رئیس ستاد شهید جمهوری، سیدابراهیم رئیسی شده بود.

کمیل خجسته، مدیر گروه مطالعات انقلاب اسلامی پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی یکی دیگر از این چهره‌ها بود.

دیگر چهره معروفی که این روزها پس از آزادی پدرش از زندان سوئد بیشتر به چشم می‌خورد، آقای مجید نوری، پسر حمید نوری بود که در توئیتی برای حمایت از آقای قالیباف نوشت: سال ۹۲ به جلیلی عزیز رأی دادم، اینبار با توجه به فرمایشات رهبری، با ارادت به آقای جلیلی، رأیم آقای قالیباف است.

چه کسانی از محمدباقر قالیباف حمایت کردند؟ + عکس و فیلم

کمیل باقرزاده، رایزن فرهنگی ایران در "لبنان" نیز با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود از قالیباف حمایت کرد.

چه کسانی از محمدباقر قالیباف حمایت کردند؟ + عکس و فیلم

علیرضا نبی، از چهره‌های مشهورخیر و کارآفرین کشور است که در ویدیویی از آقای قالیباف حمایت کرد.

حمایت علیرضا نبی از قالیباف

پژمان درستکار، جز چهره‌های ورزشی حامی آقای قالیباف است. سرمربی تیم‌ ملی کشتی آزاد در مراسم ششم تیر سخنرانی قالیباف در ورزشگاه شهید شیرودی حاضر شد و از این نامزد انتخاباتی حمایت کرد.

حمایت پژمان درستکار از قالیباف

یکی از نکات این انتخابات، اظهارات دختر حاج قاسم و سردار امیرعلی حاجی‌زاده درباره نامزد اصلح بود. بسیاری از کاربران فضای مجازی به ویژه حامیان دکتر قالیباف، این اظهارات را مصداق ویژگی‌های آقای قالیباف قلمداد کردند.

خانم زینب سلیمانی، فرزند شهید سلیمانی، در ویراستی نوشت: «در بیانات شهید قاسم سلیمانی مدیر باید خلاق، نوآور و امتحان داده باشد. با تلاش بر بحران پیروز شود. خدمت به مردم را عبادت بداند. نترسد و نترساند. از کار ملت گره‌گشایی کند. این صفات را باید در کارنامه عملی مدیران جستجو کرد. »

چه کسانی از محمدباقر قالیباف حمایت کردند؟ + عکس و فیلم

همچنین امیرعلی حاجی‌زاده نیز در ویدویی درباره نامزد اصلح گفت: در این انتخابات کارآمدی و مدیریت اجرایی قوی مهمتر از شاخصه‌های دیگر است.

بسیاری از کاربران درباره توئیت محمدحسین پویانفر، مداح برجسته کشور نیز معتقدند او اشاره به اصلح بودن محمدباقر قالیباف در بین دیگر نامزدها دارد.

چه کسانی از محمدباقر قالیباف حمایت کردند؟ + عکس و فیلم

علاوه بر این موارد، خاطرات گذشته برخی چهره‌ها و علمای برجسته در تمجید محمدباقر قالیباف نیز بازنشر و یادآوری شد. یکی از این خاطرات، بیانات علامه حکیمی درباره ساخت تونل توحید در دوران آقای قالیباف بود که فرموده بودند «ساخت تونل توحید دکتر قالیباف را به بهشت می‌برد».

توصیفات علامه حکیمی از آقای قالیباف

همچنین ویدیویی از سردار رویانیان نیز در فضای مجازی دست‌به دست می‌شود که در آن به افتخارات سردار قالیباف در زمان فرماندهی نیروی انتظامی می‌پردازد.

توصیفات سردار رویانیان از آقای قالیباف

حمایت احزاب، تشکل‌ها و گروه‌ها از قالیباف

در امتداد اعلام حمایت گروه‌های بزرگ مذهبی و انقلابی مؤثر در پیروزی رئیس‌جمهور شهید از دکتر قالیباف، جمع‌های گسترده و بسیاری حمایت خود از ایشان را اعلام کردند. ۶۲۶۶ نفر از نخبگان در بیانیه‌ای از دکتر قالیباف حمایت کردند.

چه کسانی از محمدباقر قالیباف حمایت کردند؟ + عکس و فیلم

افزوده بر آن، ۷۰۰ ستاد دانشگاه امام صادق که در انتخابات دوره سیزدهم ریاست‌جمهوری تحت عنوان ستادهای «ثمر» فعالیت می‌کردند نیز با انتشار بیانیه‌ای به ستاد دکتر قالیباف پیوستند.

چه کسانی از محمدباقر قالیباف حمایت کردند؟ + عکس و فیلم

جمعی از فعالان رسانه‌ای و چهره‌های مطبوعاتی نیر در حمایت از دکتر محمدباقر قالیباف بیانیه‌ای صادر کردند. در این بیانیه نوشته شده است: در اندیشه، برنامه، گفتار و گفتمان نامزدهای تصدی کرسی مهم، خطیر و اثرگذار ریاست جمهوری که اینک به افکار عمومی ارائه شده، مسأله اساسی و بنیادین، نگاه ایرانی یا رویکرد خارجی است. تکمیل دولت سیزدهم، کشور را از این دوگانه کلاسیک نجات خواهد داد و در میان شش چهره‌ای که پا به عرصه انتخابات گذاشته‌اند، رویکرد، برنامه و کارنامه دکتر محمد باقر قالیباف می‌تواند آن ابتکار عمل، پیشدستی و جرأت‌ورزی توأم با نگاه پژوهش‌محور و اعتماد به کار دانشگاهی و توجه به دقت سیاستگذاری مورد نیاز کشور را روی میز قوای اجرایی کشور آورد.

موفقیت‌های مستمر و دستاوردهای درخشنده دکتر قالیباف که در همه پیام‌ها، احکام و فرامین رهبر انقلاب خطاب به او نیز بازتاب یافته، مهمترین دلیل و آشکارترین گواه برای صلاحیت ریاست مجلس یازدهم، شهردار تهران در سال‌های ۸۴ تا ۹۶، فرمانده نیروی انتظامی در سال‌های ۷۹ تا ۸۴، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در سال‌های ۷۶ تا ۷۹ در تصدی ریاست جمهوری است.

اسامی فعالان و چهره‌های مطبوعاتی حامی محمدباقر قالیباف را اینجا بخوانید.

همچنین ۵۱۸ نفر از نمایندگان ادوار مجلس در بیانیه‌ای محمدباقر قالیباف را نامزد اصلح ریاست جمهوری 1403 اعلام کردند. اسامی این نمایندگان را اینجا بخوانید.

احزاب سیاسی حامی محمدباقر قالیباف

همچنین احزاب سیاسی نیز به طور گسترده و با انتشار بیانیه از محمدباقر قالیباف حمایت کردند. حزب موتلفه اسلامی یکی از برجسته‌ترین احزاب در حمایت از قالیباف است. حزب موتلفه در نکاتی مهم نوشت: «حزب مؤتلفه اسلامی پس از بررسی تحولات جهانی منطقه‌ای، واکاوی شرایط این برهه حساس، با احترام کامل به همه نامزدهای محترم، جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف را بر اساس سوابق خدمت و مدیریت، توانایی‌های ایشان و تبعیت از ولایت امر مسلمین و تجربیات در حوزه‌های مختلف با اکثریت قوی آرای شورای مرکزی مؤتلفه اسلامی و نظر دبیران حزب در استان‌ها مورد حمایت قرار داد.»

«امید است ملت شریف ایران در روز جمعه هشتم تیرماه با مشارکت برتر و بی‌شمار و رای خود، صفحه زرین دیگری را به کارنامه پرافتخار دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیفزاید.»

همچنین جمعی از فضلا و اساتید حوزه علمیه و خطبای استان خراسان، نیز در بیانیه‌ای حمایت خود را از قالیباف اعلام کردند. شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان، نیز جز دیگر احزاب حامی قالیباف بود.

جمنا (جبهه مردمی نیروهای انقلاب)، جامعه اسلامی مهندسین، حزب اسلامی قانون، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، حزب نسل نو، حزب پیشرفت و عدالت، انجمن پزشکان اسلامی و حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی از جمله این احزاب بودند.

برای آشنایی با احزاب حامی قالیباف، اینجا را دنبال کنید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 331
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 72
  • ایرانی IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    قالیباف بهترین گزینه
    • GB ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      منم میخواستم بخ جلیلی رای بدم ولی خب بزرگان میگن قالیباف پس قالیباف بهتره
    • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      بهترین گزینه
    • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      قالیباف کسی که بزرگان ما عاشقانه دوست داشتن و دارن واقعا چطور بعضی بهتان ها و تهمت ها به ایشون میگن اگه قالیباف اینه پس امثال حاج قاسم چطور عاشق قالیباف بودن یعنی زشتی قالیباف شما می بینید ولی حاج قاسم نمی دید و امیر حاجیزاده نمیبینه مگه خدا یا ما رو هدایت کن دچار افراط نشیم واز رهبر جلو نیفتیم
    • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      48 61
      حاج قاسم حاج احمد کاظمی اقای قالیباف صمیمی ترین رفیق هم بودن پس اگه قالیباف بده اون دو بزگوار هم بدن بگو با کیان زیستی بگویم که کیستی مگه ممکنه حاج قاسم حاج احمد کاظمی با غیر مثل خودشون رفیق صمیمی باشن
    • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      58 56
      ۷:۴۴ معلوم شد از قرآن هیچ بویی نبردید. خدای متعال صریحا در قرآن میگه پیروی از بزرگان منحرف موجب گمراهی، گرفتاری و عذاب شما خواهد شد. بزرگان میشه آیت الله میرباقری، آیت الله مازندرانی، حجت الاسلام قاسمیان نه مداح کریمی مداح هلالی!!!! این آخری جالبه هلالی همون مداح طرفدار لاک سیاه طرفدار قالیبافه!
    • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      35 48
      موافقم
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      34 45
      احسنت
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      44 59
      من به کسی که یار و دوست شهیدان کاظمی و سلمانی عزیز است رای میدم،من به کسی که از شهادت در راه خدمت می‌گویید رای میدم،من به کسی در وصیت سردار سلیمانی او را به عنوان امین خودش مسئول دفنش گفته رای میدم ،من به کسی که دشمن و دوست به موفقیت و در کارهایش اعتراف کرده رای میدم،رای من محمد باقر قالیباف ❤️
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      47 44
      آقای محترم نه طرفداری از قالیباف نشانه انحراف نه نشانه ایمان چرا علما و مادحین اهل بیت که تمام اونا سخنران و مداح بیت رهبری هستن منحرف از خدا میدونی به خاطر تفکر افراطی امثال تو رای ما با افتخار تقدیم قالیباف
    • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      31 40
      نه طرفداری از قالیباف نشانه انحراف نه نشانه ایمان چرا علما و مادحین اهل بیت که تمام اونا سخنران و مداح بیت رهبری هستن منحرف از خدا میدونی به خاطر تفکر افراطی امثال تو رای ما با افتخار تقدیم قالیباف
    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      29 40
      به گزارش روزپلاس، سید حمید حسینی از حاج قاسم نقل می‌کند که ایشان دو خواسته سیاسی داشت، یکی ریاست‌جمهوری قالیباف و دیگر وزیر خارجه شدن امیرعبداللهیان … حتی زمانی که با فشارها شهید امیرعبداللهیان مجبور به خروج از وزارت خارجه شد، دکتر قالیباف او را مشاور رییس مجلس کرد در کنار خود نگه داشت
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      27 39
      طرح ۵ فوریتی آقای قالیباف در مورد ۱. پایتخت دوم اقتصادی اقیانوسی ۲. انسداد مرزهای شرقی و ساماندهی اتباع (افغانی ها) ۳‌. سپر حمایتی فوری مستمری بگیرا ۴. ۲۰۰ متر زمین رایگان ۵.واردات خودروهای سنگین و سبک و برنامه برای اتلاف سنگین انرژی، فضای مجازی و تحریم و... برنامه هفتم توسعه
    • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      20 20
      موافقم
    • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      38 14
      ۸:۵۰ با طرح ۵ فوریتی قالیباف خنده‌مون ننداز!!! معلوم شد ابن اجرایی بودن اجرایی بودن قالیباف هیچ کمکی به هوش و شایستگیش نکرده! فقط همون بند ۲ یعنی انسداد ۲ هزار کیلومتر مرز شرقی میدونی چه بودجه‌ای می‌خواد و چند سال یا چند ده سال طول میکشه؟!! آخه به این طرح میگن ۵ فوریتی؟!! قالیباف این همه سال تو مجلسه نمیدونه که طرح ۵ بندی با ۵ فوریتی فرق داره؟!!! اجرایی خخخخخ
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      19 33
      من کم سواد فهمیدم آقای قالیباف در حاضر بهترین شخص برای وضعیت فعلی ایرانه ایران نیاز به مدیر اجرایی قوی و کارآمد داره نه کسی خودش میگه من ۱۰ سال تحقیق مکنم بابا هزارن انفر محقق داریم هزاران برنامه داریم مشکل ما اینه مدیر و شخص اجرایی نداریم
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      12 22
      دقیقا
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      36 14
      قالیباف کار اجرایی کرده درست پس چرا کاندید مجلس شد؟؟؟
    • ناشناس IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      13 29
      فقط قالیباف
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      7 15
      مهدی سلحشور سید مجید بنی فاطمه محمد رضا طاهری سعید حدادیان محمود کریمی پویانفر مطیعی رمضانی حسین طاهری هلالی ... تمام واعظان بیت رهبری پناهیان ماندگاری رفیعی فرح زاد مهدی طائب حسین طائب ثمری بی ازار رنجبر مرادی ... سردار امیر حاجی زاده ... جمنا امام صادقی ها از قالیباف حمایت کردن
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      25 12
      ۹:۵۲ خودتم میگی که کم‌سوادی! پس من که متخصص رشته مدیریتم بر تو ولایت تخصصی دارم و من به تو میگم تمام حرفایی که در مورد اهمیت سابقه کار اجرایی میگن چرت محضه و به خاطر دست خالی قالیبافی‌ها. در مدیریت شایستگی ناشی از سابقه نیست. ناشی از تعهد و تخصص انجام کاره. گول‌تون زدن باند قالیباف
    • سید رضا IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      7 8
      چرا باید کسی که بیشترین رای را در نظر سنجی ها داره، به نفع کسی که برخی از چهره های سرشناسی حمایتش کردن کنار بره؟؟
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      9 4
      شما چطور مداحان اهل بیت علیهم السلام رو گمراه می‌خوانید در حالیکه تمام تلاش خودشون رو برای ترویج فرهنگ معصومین علیهم السلام کرده اند!،مداحان عزیز از تریبون خودشون برای تبلیغ کاندیدای اصلح استفاده کردند چون این فرمایش و امر رهبری بود که هرکس تریبون و مخاطبی داره برای تبلیغ کاندیدایی که شخصا فکر می‌کنه اصلح هست برای تبلیغ استفاده بکنه نه اینکه این معرفی صرفا فقط یک تبلیغ سلیقه ای و شخصی باشه
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      4 2
      یه مشت
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      14 3
      به دروان سیاه روحانی برنمی گردیم
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      4 4
      ماشالا همه نخبه ها بودن
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      4 6
      واقعا دیگه جای صحیح و خطا نیست.باید کسی مثل قالیباف بیاد که امتحانشو بارها پس داده و تو کارای اجرایی به سرعت و با قدرت کار کرده.خطوط جدید مترو رو با سرعت عجیب افتتاح میکرد.پل صدر،پل طبیعت،برج میلاد....کارش بیسته واقعا.سابقه کار اجرایی که قالیباف داره هیچکدوم ندارن.جلیلی ادم خوبیه ولی تقریبا میشه گفت فقط سابقه کار سیاسی داره.هیچکس به خوبی قالیباف از پس امور اجرایی برنمیاد
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      6 3
      ✅لطفا بخوانید و انتشار دهید 🙏🏻🙏🏻 دوستان عزیز آزموده را آزمودن خطاست.دست در دست یکدیگر دهیم و نگذاریم دوباره اون ۸ سال سیاه و پرتحقیر برگرده.کسانی که قصدشون رای به جناب پزشکیان هست از کدام جنبه دوره روحانی خاطره خوبی در ذهنشون هست که باز در پی تکرارش هستند؟التماس و تحریمای پیاپی امور خارجه؟مسکن آقای آخوندی؟ارتباطات و اینترنت آقای جهرمی؟فاجعه دلار و قرارگاه تخم مرغ جناب جهانگیری؟افسارگسیختگی قیمت سکه و تورم؟قطعی پیاپی برق و خرابی وسایل؟برجامی که حتی باک هواپیمای خود عالیجناب ظریفو پر نکرد و آخرش هم خود ایشون رو هم تحریم کردن؟شهادت سردار سلیمانی؟واکسن که آقای روحانی میگفت سوهان قم نیست و تا fatf امضا نشه نمیشه؟شما را بخدا احساسی رای ندهید
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      11 1
      عزیزم ، در این برهه حساس گوشمان باید به دهان رهبر باشه چون گوش ایشان هم به دهان حضرت آقا صاحب امر (عج) هست
    • نیما IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      12 5
      چه کسانی از جلیلی حمایت کردند؟ چرا این رو نمینویسی؟ آیت الله اراکی، استاد شجاعی و کلیییی بزرگان دیگه
    • کارگر IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      4 2
      رویانیان
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      6 4
      ۱۴:۱۹ چون معیار سنجش ولی فقیه است نه مداحان کم‌سواد و معیارهای ولی فقیه هم در غدیر کاملا روشن بود. ۱۵ بار استفاده از کلیدواژه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها! میگی نه برو سخنرانی رو بخون
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      2 3
      در پاسخ به ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷ تو مگه عقل نداری سره را از سره نمی توانی تشخیص دهی . زینهار . تو خیلی کودنی اگر این طور است
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      2 1
      از محمدمهدی همت تشکر میکنم
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      17 10
      اول جلیلی بعد قالیباف
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      2 1
      موافقم،دیگه گفتنی ها رو گفتند،این عزیزان تو خبر فوق همه چیز عیان هست،مگر اینکه کسی واقعا خودشو به نشنیدن زده باشه.
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      1 1
      آقای " بحث من این است " الان بحث تون چی هست
    • US ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      1 5
      پزشکیان والسلام
    • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      5 0
      دوستان مغلطه نکنید لطفا چون هیچکس نگفته آقای قالیباف بد هست بلکه گفتیم آقای جلیلی بهتره
    • IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      2 0
      ۸:۴۶ اولا حاج قاسم هیچ موقع همچی حرفی نمیزنه که اگه بزنه حاج قاسم نمیشه دوما اونی که شهید امیر عبدالهیان را مشاور خودش در مجلس کرد آقای علی لاریجانی بود و تویی که حتی این موضوع ساده را نمیدانی مورد اولی را هم در بهترین حالت گول خوردی پس لطفا مثل حاج آقا خاطره مغروق از درگذشتگان خاطره نباف که خیلی خزی
    • US ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      3 0
      اشتباه نکنید 🚨، آمارهای ارائه شده برای کاندیداها ، مخصوص تهران و شهرهای بزرگ است ، در حالی که ،نتایج گذشته نشان داده ، اغلب شهرستان ها طرفدار ، رییسی و جلیلی هستند
    • رضا IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 0
      مشرق جان دیر شروع کردید. اگر تصمیم بزرگان انقلاب مبنی بر حمایت از آقای دکتر قالیباف بوده چرا الان دارید این امر را رسانه ای و اطلاع رسانی می کنید؟! اظهر من الشمس بود که آقای جلیلی کنار نمی کشه حتی دوره قبل هم که یک میلیون رای داشت به نفع شهید رئیسی حاضر به کناره گیری نبود بنابراین شما باید زودتر به این نقطه تصمیم گیری می‌رسید
    • رضا IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 2
      نباید اینجور می شد ولی اگر دور دوم به جای دکتر قالیباف ،دکتر جلیلی رقیب آقای پزشکیان بشه جریان اصلاحات یا همون افراطیون با تمام قدرت شروع به ایجاد ارعاب در جامعه می کنند و متأسفانه فکر می کنم جواب هم خواهند گرفت
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 5
      به عنوان کسی که به قالیباف رای داده واقعا جلیلی که یک سمت اجرایی نداشته و همیشه توهم دولت در سایه داشته ، اگه پژشکیان رای بیاره همه رو باید مقصر جلیلی متوهم دونست. برای ایران آقای قالیباف و نه به پزشکیا پان
    • هاشم IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      2 0
      نفاق در جبهه انقلاب یعنی پیروزی پزشکیان در دور دوم
    • سعید IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
      0 1
      تو رو خدا، کمی تعقل و فکر، اولاهیچ کدوم در حد ریاست جمهوری نیستند، دوما ناشناخته ترین موجود فعلا جلیلی هست.بزار بیاد اگه بد کار کرد دوباره عوض می کنیم
    • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
      0 0
      انصافا کارامدترین همین گزینه بود !!! حالا مردم همیشه بهترین رو انتخاب نمیکنند البته درکل برایند گاهی مثل مسابقه فوتبال نتیجه دیگری داره
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    25 58
    انتخاب من و خانواده آقای قالیباف
    • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      14 18
      حاج قاسم حاج احمد کاظمی اقای قالیباف صمیمی ترین رفیق هم بودن بگو با کیان زیستی بگویم که کیستی مگه ممکنه حاج قاسم حاج احمد کاظمی با غیر مثل خودشون رفیق صمیمی باشن
    • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      69 60
      انتخاب من و شهرم و مردم پابرهنه یا به قول امام راحل کوخ‌نشینان، دکتر جلیلیه.
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      9 23
      من به کسی که یار و دوست شهیدان کاظمی و سلمانی عزیز است رای میدم،من به کسی که از شهادت در راه خدمت می‌گویید رای میدم،من به کسی در وصیت سردار سلیمانی او را به عنوان امین خودش مسئول دفنش گفته رای میدم ،من به کسی که دشمن و دوست به موفقیت و در کارهایش اعتراف کرده رای میدم،رای من محمد باقر قالیباف ❤️
    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      6 41
      به گزارش روزپلاس، سید حمید حسینی از حاج قاسم نقل می‌کند که ایشان دو خواسته سیاسی داشت، یکی ریاست‌جمهوری قالیباف و دیگر وزیر خارجه شدن امیرعبداللهیان … حتی زمانی که با فشارها شهید امیرعبداللهیان مجبور به خروج از وزارت خارجه شد، دکتر قالیباف او را مشاور رییس مجلس کرد در کنار خود نگه داشت
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      9 12
      طرف میگه چرا قالیباف اومد چرا تو مجلس نموند . اقایان مجلس جای کار اجرایی نیست که انتطار دارید برترین و توانمدترین مرد جبهه انقلاب تو مجلس که ربطی به اجرا نداره بمونه ولی جلیلی که سابق اداره حتی یه مغازه نداره ببریم بزاریم بالاترین منصب اجرایی کشور بالاترین منصب اجرایی کشور شوخی بردار نیست
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 2
      دروغ ؟!!!!!!!
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      6 9
      بله، من هم تصمیم داشتم به جناب جلیلی رای بدم ولی رهبر عزیز فرمودند که انشاالله جبهه انقلاب شروع پر قدرتی داشته باشه( برداشت من این بود که کاندیدای انقلابی انشاالله با اختلاف زیادی نسبت به سایر کاندیداها بیاد بالا و سر یک گزینه ائتلاف بکنیم )،در نتیجه تصمیم گرفتم به جناب قالیباف رای بدم،هم انقلابی هستند و هم اعلام کرده آن. که سرباز رهبری خواهند بود،بزرگان زیادی هم از جناب قالیباف اعلام حمایت کردند انشاالله این شروع خیر و خوبی برای مردم ایران عزیز باشد ،رای ما محمد باقر قالیباف ✌🏻✌🏻✌🏻🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹🌹❤️🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      4 10
      من و کل خانواده به قالیباف رای میدیم
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      3 5
      ۰۸:۳۴ از سمت شخص خودت حرف بزن لطفا و خودتو ننداز جلو الکی.رای من و خونوادم قالیباف استاد امور اجرایی
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    61 25
    شرمنده در این مقطع فعلی به هیچ عنوان به قالیباف رای نخواهم داد فقط جلیلی. تا ببینیم دور دوم چی میشه
    • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      10 47
      خدا کمی بهت عقل بده
    • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      15 46
      شرمنده.حریف اصلاح طلبان قالیباف است نه جلیلی
    • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      48 13
      جلیلی
    • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      13 44
      قالیباف
    • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      12 27
      آرزوی اصلاحات باقی موندن جلیلی هستش و بهش رسیدن عروسی و جشن گرفتن بارها گفتم تنها شخصی که میتونه پزشکیان رئیس جمهور ایران کنه جلیلی هستش طرفدار جلیلی قشنگ این پیام تو ذهن نگه دارید قشنگ
    • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      7 23
      فقط قالیباف
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      13 6
      قالیباف حریف اصلاح طلبان نیست رفیق اونهاست ولی خب این رفاقت فعلأ یکطرفه است و هنوز افسادطلبان اونو به رفاقت قبول ندارن
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      4 11
      طرف میگه چرا قالیباف اومد چرا تو مجلس نموند . اقایان مجلس جای کار اجرایی نیست که انتطار دارید برترین و توانمدترین مرد جبهه انقلاب تو مجلس که ربطی به اجرا نداره بمونه ولی جلیلی که سابق اداره حتی یه مغازه نداره ببریم بزاریم بالاترین منصب اجرایی کشور بالاترین منصب اجرایی کشور شوخی بردار نیست
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      7 1
      آفرین جلیلی ، البته هر دوتاشون خوب هستن اما منم به جلیلی رای میدهم
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      1 1
      دور دوم کی دیده ؟؟؟ کی خبر از فردا داره؟؟؟ نقد بچسب،تو همین‌دوره یه بصیرت نصیبت بشه
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      3 0
      تو اینایی که از قالیباف حمایت کردن جمع اضداده‌ آخه سلحشور با پویانفر آخه پناهیان با شهاب مرادی چه سنخیتی دارند.
    • IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 0
      دولت سایه یعنی کسی که کارا دستشه و ظاهر نمیشه . اگه جلیلی واقعا دولت سایه بود خودشو تنزل درجه نمیداد و به درد سر نمینداخت ...
    • . IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 0
      خیره
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    14 36
    فقط قالیباف
    • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      3 21
      حاج قاسم حاج احمد کاظمی اقای قالیباف صمیمی ترین رفیق هم بودن بگو با کیان زیستی بگویم که کیستی مگه ممکنه حاج قاسم حاج احمد کاظمی با غیر مثل خودشون رفیق صمیمی باشن
    • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      7 14
      امام خامنه ای: اصلح کسی است که به مبانی نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد و کارآمد باشد و شب‌وروز نشناسد و دنبال کار باشد. ایشان تأکید کردند: توان کار و نشاط کار همراه با اعتقاد راسخ به مبانی انقلاب موجب صلاحیت است. سردار سرلشگر باقری اصلح در کارآمدی مدیریت اجرای کارنامه است رای اهل ولایت قالیباف
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      7 14
      رای اهل ولایت قالیباف پناهیان که رئیس مرکز فکر رهبری یکی می کنی آیا پناهیان به بال اندیشه رهبری و امیر حاجی زاده نزدیکترین فرد نظامی رهبریه واقعا طرفدارای جلیلی نفهمیدن اصلح کیه چقدر بی بصیرت
    • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      2 4
      موافقم
    • IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 0
      عزیزکم هی زیر تمام پستها نیا بگو شهید کاظمی.... در ضمن امام خامنه ای حرفهای زیادی زد ولی هر کسی بود به نظر خودش متاسفانه گفته های ایشان را به نفع خودش میکشه! حرف امام یک جمع بهم پیوسته هست نه کشیدن سمت خودم و تفسیر به رای
  • حسین IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    51 8
    رای ما دکتر سعیدجلیلی
    • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      10 34
      فقط قالیباف
    • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      7 15
      بزرگترین دلیل طرفداران جلیلی آرا بیشتر اونم بر اساس دو مرکز در صورتی که مراکز دیگه رای دو نفر حدودا برابر میدونن گیریم اصلا رای جلیلی ۵٪ بیشتر شما چرا آرا منفی حساب نمی کنید چرا * میزان انتقال سبد* حساب نمی کنید با محاسبه این دو قالیباف رای بیشتری داره نه جلیلی عقل و منطق و ریاضی ملاک قراردهید
    • GB ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      6 32
      فقط قالیباف
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      25 5
      آرای جلیلی حداقل دو برابر قالیبافه.
    • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      2 8
      طرف میگه چرا قالیباف اومد چرا تو مجلس نموند . اقایان مجلس جای کار اجرایی نیست که انتطار دارید برترین و توانمدترین مرد جبهه انقلاب تو مجلس که ربطی به اجرا نداره بمونه ولی جلیلی که سابق اداره حتی یه مغازه نداره ببریم بزاریم بالاترین منصب اجرایی کشور بالاترین منصب اجرایی کشور شوخی بردار نیست
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      3 4
      امام خامنه ای ؛ یه عمل کار برآید
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      5 3
      امام خامنه ای ؛ یه عمل کار برآید
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      5 0
      ۱۳:۵۱ عمل چه ربطی به قالیباف داره؟!!!! یعنی طراحان و برنامه‌ریزان و اساتید و استراتژیست‌ها بی‌عملن؟!! عمل رو مساوی با بیل‌زنی میدونی؟!! سطح سواد همه‌تون اینه؟!! رأی توده‌های ملت جلیلی، رأی چپ و راست قالیباف!!!
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      2 3
      زنده باد مسعود پزشکیان
  • علیرضا IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    21 10
    ما نظر اساطین و بزرگان حوزه را رها نمیکنیم تا دنبال نظر چند تا منبری و مداح باشیم...کسانی چون آیت الله فیاضی، آیت الله رجبی، آیت الله کعبی، آیت الله اراکی و .... شاگردان و تمام دوستداران عمار انقلاب مرحوم آیت الله مصباح یزدی در صف حمایت از جناب آقای سعید جلیلی هستند... راه رو گم نکنیم آیت الله مصباح هیچوقت حاضر به حمایت از آقای قالیباف نشده بود.
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      4 17
      حالا اینای که گفتی کین اصلا نمی شناسم کلشون با هم به اندازه یک درصد تاثیر پناهیان دارن ؟؟؟
    • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      8 22
      من خودم آخوندم تو قم میخوای اسم ۱۰۰ آیه الله بگم میخوان به قالیباف رای بدن چی نوشتی مثلا
    • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      7 33
      فقط قالیباف
    • رضا IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      5 17
      فقط قالیباف
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      4 7
      ۸:۲۹ اینا کین؟!!!
    • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      2 6
      عزیز ، رای اصلح فقط قالیباف
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 1
      اول که بر منبر دین نمی‌روند مگر بزرگان و مداحی اهل بیت علیهم السلام نمی‌کنند مگر کسانیکه راه استادان دین رو در پیش گرفته باشند، حال اینکه چقدر در این راه پیشرفت معنوی داشته باشند اون امریست علیحده، اون دیگه مربوط به من و شما نیست خداوند متعال باید میزان خلوصشون رو سنجش و قضاوت بفرمایند، دوما منبری و مداحی که( احتمالا با کنایه فرمودید )انقدری بصیرت داشتند که نظر آیت الله خامنه ای و اشارات ایشون در سخنرانیها رو متوجه بشن و از همون راهی بسمت خداوند در پیش بگیرند،آیا شما با این تناقض که اولیا دین رو که_ در بزرگیشون بحثی نیست_رو بزرگ میشمرید، ولی کار مداحان دین را کوچک و کم ارزش می‌دونید! آیا خودتون مانند اون مداح از چنین بصیرتی برخوردار بودید؟عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت...
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      1 1
      صد تا آیت الله رو بگو
    • پزشکیان نه ، چرا؟؟؟ DE ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      10 2
      . چرا آقای پزشکیان را انتخاب نمیکنم.؟ برای اینکه : ایشان غیر از نمایندگی مجلس و چند سال سابقه وزارت بهداشت دیگر تجربه کاری امور مهم یک کشور ۸۵ میلیونی را نداشته اند. در طول مناظرات بیشتر عرایض ایشان تکراری و انشاء گونه بود مثلأ از کلمات سفره ، پارتی بازی ، عدالت ، مدیریت ، کارشناسی‌ و.. خیلی استفاده میکردند که همه شعاری بود. مرتب از سفره مردم صحبت کردند ولی راه حل و طرح و برنامه ایی نداشتند. ایشان گفتند چرا یک نفر بدون گذراندن سلسله مراتب اداری یکهو از افسری به سرتیپی ارتقاء پیدا میکند (منظورشان پارتی بازی است)؟ حالا با توجه به گفته ایشان من میگویم چطور یک نماینده مجلس که پزشک هم هست ناگهان میخواهد رئیس جمهور کشوری شود و بدون تجربه و طرح و برنامه میخواهد به امور کشوری رسیدگی کنند.؟ از حضرت علی (ع) و عدالت ایشان سخن گفتند عالی است ولی چطور میخواهید افرادی را پیدا کنید که پیرو علی ع باشند،، اشخاصی که الان در دور و بر شما هستند و برایتان تبلیغ میکنند اعتقادشان اینست که راه رسیدن به عدالت و سفره و...تنها با هم رقصی با آمریکا بدست میاید.. یعنی بعد از انتخاب شدن برای اداره کشور بایستی کارشناسان بیایند و طرح و برنامه بدهند ایشان هم امضاء آخر را بکند ، حالا این کارشناسان چه کسانی هستند؟اگراین مدیران و کارشناسان همان افراد تیم حسن آقا و آقای خاتمی باشند بنظرم باید فاتحه ترقی و پیشرفت ایران را خواند. ضرب المثلی هست که میگه ، کار هر مرد (بز) نیست خرمن کوفتن / گاو نر می خواهد و مرد کهن.
    • IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 0
      حضراتی که آیت الله اراکی یا آقای رجبی دوانی و.... نمی‌شناسند شدند کارشناس و آیت الله فوق استراتژیک! حیف که از دوستداران آقای قالیباف هستم وگرنه پنبه همه تان را چنان میزدم تا معلوم بشه چقدر غش دارید! واقعا جو فجازی سنگینی درست کردید ولی میزان مثبت منفی ها جواب تان را میدهد
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    28 6
    همه اینها جواب حجت الاسلام قاسمیان نیست که از جلیلی حمایت کرد. چون اون یار غار قالیبافه و کاملا اون رو می شناسه. و کیفیتش از همه اینها بالاتره. جلیلی عشقه♥️♥️♥️
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      3 12
      با احترام تو قاسمیان با پناهیان که رئیس مرکز فکر رهبری یکی می کنی آیا پناهیان به بال اندیشه رهبری و امیر حاجی زاده نزدیکترین فرد نظامی رهبریه واقعا طرفدارای جلیلی نفهمیدن اصلح کیه چقدر بی بصیرت
    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      4 15
      فقط قالیباف
    • IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 0
      ۸:۵۵ لطفا همه چیز را بهم نباف
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    4 29
    فقط قالیباف
    • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      2 8
      به گزارش روزپلاس، سید حمید حسینی از حاج قاسم نقل می‌کند که ایشان دو خواسته سیاسی داشت، یکی ریاست‌جمهوری قالیباف و دیگر وزیر خارجه شدن امیرعبداللهیان … حتی زمانی که با فشارها شهید امیرعبداللهیان مجبور به خروج از وزارت خارجه شد، دکتر قالیباف او را مشاور رییس مجلس کرد در کنار خود نگه داشت
  • US ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    6 26
    ما پژوهشگران و محققين و اساتيد ايرانى دانشگاهاى آمريكا از دكتر قاليباف حمايت ميكنيم و او را براى انتخاب رئيس جمهورى ايران اسلامى اصلح ميدانيم و اطمينان داريم كه مردم فرهيخته و انقلابى وطن پرست ايران از قاليباف حمايت خواهندنمود.
    • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      16 5
      تو یه نفری معلوم نیست کی باشی چه بسا مزدور باشی. ضمنا نظر محققان ایرانی مهمه نه آمریکاپرستان!
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    31 0
    معلوم شد یک دونه‌شون ولایت‌مدار واقعی نیست. کدهای رهبری در عید غدیر بسیار روشن بود. نگاه ما به ولی فقیه است که وظیفه اطاعتش رو داریم نه باندهای قدرت. رأی ما دکتر جلیلی ادامه راه شهید رئیسی
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 8
      جون خودت با کد شناسیت رئیس اتاق فکر رهبری با محبوبترین نطام حاج قاسم و سردار حاجی زاره این ورن کد بالاتر از این کل سخنرانای بیت و کل مداحای بیت رهبری اینورن کد بالاتر از این اشاره به مدیرت اجرایی کارامدی توان و قدرت کار نشاط و انرزی .. کد بالاتر این
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 4
      بفهم
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 10
      آقا در سخنرانی دیروز اشاره داشتن به ترانزیت شمال به جنوب. در صحبتهای قبلی هم موکدا به سواحل مکران اشاره میکنن که هر دو در برنامه های قالیباف هست. آقای جلیلی که ادعای ولایتمداری داری به هوش باش. همین الان هم یکم دیر شده واسه کناره گیری. نذارید شکاف بوجود بیان. ما همه در یک سنگریم
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 13
      فقط قالیباف
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 3
      عزیز ، ولایتمداران و طرفداران جناب جلیلی سر جناب قالیباف با هم متحد شدن گوش به زنگ باشید حتی بعید نیست جناب جلیلی بنفع آقای قالیباف کناره گیری کنن، رهبری هم اشارات زیادی داشتن که از فحوای کلامشون میشه فهمید نظرشون روی قالیباف هست
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 4
      عزیز ، ولایتمداران و طرفداران جناب جلیلی سر جناب قالیباف با هم متحد شدن گوش به زنگ باشید حتی بعید نیست جناب جلیلی بنفع آقای قالیباف کناره گیری کنن، رهبری هم اشارات زیادی داشتن که از فحوای کلامشون میشه فهمید نظرشون روی قالیباف هست
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      1 0
      ۱۶:۰۷ خواب‌نما شدی!
  • GB ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    5 27
    فقط قالیباف
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      5 22
      فقط قالیباف
    • GB ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 15
      درود
    • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      12 3
      فقط جلیلی
  • هادی IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    32 4
    فقط جلیلی
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 26
    فقط قالیباف
  • فرشید IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    31 1
    فعلا ک تو همه نظرسنجیا جلیلی از قالیباف جلو تره.
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 7
      نه
  • GB ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 28
    فقط قالیباف
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    31 2
    واقعا فقط جلیلی
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    8 20
    فقط قالیباف
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    28 29
    فقط پزشکیان
  • هادی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    23 2
    عزیزان در مشرق اقای قالی باف خوب ولی اقبال مردم رو نداره حالا هم ائتلاف نشده رای اول هم اقای جلیلی ما بچه مذهبی ها قالی باف و جلیلی رو خوب می دونیم و برای اینکه انقلاب به دست نا اهلان نفته به اقای جلیلی رای می دهیم
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 24
    فقط قالیباف
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    32 14
    پزشکیان باجمع کردن تخریبچی های بیابرو .وویرانگر موقعیتش رابخطر انداخت .مردم انقدربیشعور نیستند که خواهان ذلت ونکبت وویرانی اقتصاد وتابع افراد موردحمایت شیطان باشند
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      19 36
      حالا پزشکیان رئیس جمهور بشه به نظرت مردم بیشعورن یاخودت؟
    • IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      24 0
      ۱۰:۵۶ فقط تو بیشعور هستی که از این نوشته فهمیدی که بیشعوری، بیشعور خفه شو
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 0
      امیدوارم در این دوره اگر مردم مسئولیت ریاست جمهوری ایران را شایسته پزشکیان دانستند، تندروها عبرت بگیرند
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    32 5
    رئیس جمهور پزشکیان یا جلیلی هست
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    12 10
    این افرادی که حمایت کردند طرفدار ندارند علی دایی از کل اینا طرفداراش بیشتره
    • ماریه IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      3 6
      یعنی اگر علی دایی بگه در تهران تجمع کنید 5 میلیون نفر جمع میشه من خودم علی دایی رو دوست دارم اما این دلیل نمیشه نظریات سیاسی اونم رو دوست داشته باشم و کورکورانه موافق باشم
  • قاسم IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 4
    بنظر من بهترین گزینه از اجماع نیروهای جبهه انقلاب بدست میاید اینکه چرا بین نیروهای ارزشی اجماع بدست نمی آید جای سئوال است چرا هریک خود را اصلح میدانند پس منافع ملی کجاست ؟چرا اینقدر روی منافع فردی و حزبی متمرکز میشوند؟جبهه نیروهای انقلاب چندبار باید بخاطر لج بازی شکست بخورد؟بنظر من عدم اجماع به ضرر همه است و فقط بسود طرف اصلاحات است .این تز اصلاحات است که بین این دو اختلاف بیاندازد واز اختلاف این دونفر به مقصود خود برسد
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      8 0
      آسمون ریسمون رو بذار کنار. قرار بود اجماع بر اساس میزان استقبال مردم باشه نه فشار باندهای قدرت و ثروت چپ و راست. حالا که نفر اول طبق نظرسنجی‌ها دکتر جلیلیه این قالیباف و طرفدارانش هستن که زدن زیر وحدت و خودشونو تافته جدابافته میدونن! جای چنین گروه قدرت‌طلبی در آبدارخونه هم نیست. قالیباف و قالیبافی‌ها ثابت کردن اونی که نشون میدادن نیستن. این حرف حزب الله و توده مردم ایرانه‌‌. رأی ما یک کلام جلیلی والسلام. قالیباف هم باید بمونه ته یک بار برای همیشه وزنشو بشناسه تا دیگه نزنه زیر حرفش
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      6 1
      آسمون ریسمون رو بذار کنار. قرار بود اجماع بر اساس میزان استقبال مردم باشه نه فشار باندهای قدرت و ثروت چپ و راست. حالا که نفر اول طبق نظرسنجی‌ها دکتر جلیلیه این قالیباف و طرفدارانش هستن که زدن زیر وحدت و خودشونو تافته جدابافته میدونن! جای چنین گروه قدرت‌طلبی در آبدارخونه هم نیست. قالیباف و قالیبافی‌ها ثابت کردن اونی که نشون میدادن نیستن. این حرف حزب الله ایران و توده مردم ایرانه‌‌ رأی ما یک کلام جلیلی والسلام. قالیباف هم باید بمونه تا یک بار برای همیشه وزنشو بشناسه تا دیگه نزنه زیر حرفش
  • محمد IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 0
    چرا باید یه کاندیدا مثل پیام پایین به همه مردم پیام بده لطفا شورای نگهبان رسیدگی کنه مگه میشه همه را عضو کنی بعد بگی برای لغو عدد 11 را بفرست به کارزار حمایت از دکتر پزشکیان بپیوندید لغو۱۱
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    34 4
    قالیباف والله رای نمیاره رای جلیلی هم خراب میکنه
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    19 4
    بعد شهید رئیسی فقط سعید جلیلی
  • DE ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 26
    ۰۸:۲۱ - تفسیر به رای رو از اقای پزشکیان یادگرفتی؟ کار زشتیه
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    قالیبافی‌ها چرا به خودتون میپیچید؟! مگه نمیگید قالیباف رأی داره؟! خب التماس‌تون چیه؟! بذارید رأی بیاره! یا شایدم جایگاهش مشخص بشه. ما طرفداران جلیلی، جلیلی هم نبود به قالیباف خانواده ترکیه‌روی شنبه تعطیل‌کن مخالف حجاب و عفاف و طرفدار برجام و ظریف رأی نمیدادیم. خیالتون تخت. الحمد الله حزب اللهی‌ها از شما زرنگ‌ترند و خدای متعال، کمک‌حالشون شده.
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    رای ما دکتر پزشکیان.کسی که مخالف فیلتیرینگ و گشت ارشاد است
    • IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      27 1
      آره با فیلترینگ خوش باش ولی فردا بیای بگی دلار شونصدبرابر شد و خانه فلان برابر و سکه و بورس و مهاجرت نخبگان و....... وطلبکاری از نظام بکنی چنان میزنم دهنت که مثل س. زوزه بکشی نادان
    • صبا IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      13 0
      از چشم چرونی خسته نمیشی که میخای گشت ارشاد برداشته بشه؟
  • ایرانی IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 6
    با بصیرت
  • عبدالله IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 14
    منم میخواستم به جلیلی رأی بدم ولی با توجه به حمایت قاطع علمای انقلابی و حزب اللهی سرشناس کشور به آقای قالیباف رأی میدم
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 28
    نامزدهای جبهه‌ انقلاب همه خوب و توانا هستند ولی باید برای جلوگیری از پراکندگی آرا به یک نفر برسند حالا آن نفر نهایی هرکدام باشد
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      25 1
      خیالت راحت ما جلیلی‌ها وقتی اولیم کنار نمیریم. چون در اون صورت رأی کف جامعه به هیچ عنوان سمت قالیباف دو چهره نیست. مردم قالیبافو میشناسن خیالت راحت! نظامیا هم میشناسن تعصب دارن!
  • تفکرات غیرانسانی کارگزاران IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    34 35
    یک لشکر شاه دزد حرفه ای و شارلاتان بدسابقه ، پشت سر پزشکیان سنگر گرفته اند !! خودش ظاهرا آدم سالمی است ! .... اما .... مشکل اصلی.... پشت سر پزشکیان کسانی هستند که ذره ای دلشان برای طبقه متوسط و پایین نمیسوزد .... کارمند و کارگر و بازنشسته برایشان بی ارزش است !! .... تفکرات سرمایه داری شبیه سردمداران امریکا !! ... خوشگذرانی و ثروت با هر وسیله ای .... به هر قیمتی ... واگذاری کارخانه ها و معادن دولتی به آشنایان ... دولت همه سرمایه داران را آزاد بگذارد !! ..... به اصطلاح معروف و فرانسویش : لسه فر !! .... بذار سرمایه دارها آزاد باشند !! .... نتیجه اش میشود : هپکو و هفت تپه .... هزاران کارگر بیکار و صدها کارخانه تعطیل .... بانکهای فاسد آینده و پاسارگاد ، با صدها شرکت تودلی و چندین حیات خلوت .... به همه وام داده اند غیر از مردم عادی !! .... کارخانه تعطیل شود ... کارگر و کارمند به درک ... خانواده آنها به درک .... بله اقتصاد آزاد با فرمول بانک جهانی .... انسانیت توی کتابهاست !! .... حقوق و پاداش مدیران ، نجومی !! .... خوشگذرانی از هر نوع ... کارگر و کارمند به درک ... بازنشسته به درک .... امنیت شغلی فقط برای مدیران حلقه .... سایرین قراردادی و شرکتی .... بله اینها واقعیتهایی از تفکرات سرمایه داری لیبرال و سابقه کارگزاران است !! .... فقط سرمایه دار حق زندگی دارد .... بقیه در خدمت ایشان هستند !! .... داستان و توهم نیست ! ... واقعیتهایی است که چندین سال به عینه دیده ایم !! ..... بله جناح مقابل هم تندرویها و مشکلاتی دارد ! .... اما نه در این حد !! .... تفکرات لیبرال ، قاتل آرامش و زندگی قشر متوسط و پایین است !! .... نمیگویم قالیباف یا جلیلی ، فرشته نجات یا پسر پیغمبر هستند ... بله هر انسانی ممکن است در کنار سوابق اجرایی و خدمات ، اعتقادات خاص ، تندروی ، علایق دنیوی و قدرت طلبی نیز داشته باشد ... ولی طرف مقابل یعنی کارگزاران واقعا خطرناک و غیرانسانی رفتار میکنند !! .... تفکر سرمایه داری کارگزاران ، دشمن طبقه متوسط و پایین و اکثریت جامعه است !! .... و حتی اگر پزشکیان خودش صددرصد آدم خوبی باشد ، نمیتواند در مقابل حامیان اصلی و اسپانسرهای خود ، این لشگر ثروت طلب و سرمایه دار ، اثر مثبتی داشته باشد !!
    • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      2 1
      عالی گفتی دمت گرم همش واقعیت
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 5
    الان ما چیکار کنیم همسرم میگه قالیباف من مرددم بین جلیلی وقالیباف البته بگم اصلاح طلبان اصلا از قالیباف خوششون نمیاد هردم پیام میاد رو گوشی قالیباف کناره گیری کرده🤔🤔
    • دوراندیش مثبت !! IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      6 0
      انشا... تا چند ساعت دیگه مشکل شما حل میشه !!
    • ظریف ! IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      3 3
      حالا باز خوبه هر دو روی جناح مردمی و انسانگرا ، اتفاق نظر دارید !!
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      2 2
      وظیفه شرعی شما اطاعت از ولی زمانه و ایشان هن در سخنرانی عید غدیر ۱۵ بار کلیدواژه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها رو تکرار کردن (۱۳ بار ظرفیت و ۲ بار فرصت). اگه نمیدونی ظرفیت و فرصت کلیدواژه کیه که بپرس! اگه میدونی هم که تکلیف روشنه دکتر جلیلی اصلحه. البته ما از اول میدونستیم نظر امام‌مون به چه کسی نزدیکه. چون اشرافیت و تزویر رو میشناختیم. اما کسانی که تا گلو در اشرافیت و تزویر فرو رفته باشن هیچ وقت نمیفهمن تا قبر.
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      2 0
      دوتاشون خوب هستن انقلابی هستن و اصول گرا و مردمی هستن و مدیریت و اجرای قوی دارن ‌. اما من گزینه اول سعید جلیلی میگم رای بده یا اگه هر کدوم جلیلی یا قالیباف به نفع هر کدوم انصراف داد به اون یکیش رای بده
  • علی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    43 9
    اونی که نوشته یه عده شارلاتان پشت سر پزشکیان ایستادن بدونه که ما دنبال یه زندگی خوبیم آیا نمیبینی یه جوان نمیتونه ازدواج کنه میفته گناه اینهمه گناه مقصر کی هست حمایت کنندگان پزشکیان یا قالیباف
    • واقعیت سی ساله !! IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      7 3
      علی جان منظور ، طیف سرمایه دار و تاراجگر کارگزاران است که پشت پزشکیان جمع شده اند . مردم عادی مثل شما که همه خوب هستند . به هر حال طیف کارگزاران همیشه و عملا ، نابودگر طیف متوسط و ضعیف بوده اند . چون تفکر سرمایه داری همین است . اگر قرار است گره ای از زندگی من و شما باز شود ، بدست این سرمایه داران فاسد نخواهد بود !!
    • سخت نگیریم !! IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      8 3
      بنیانگذاران تاراج اموال دولت ، تورم و اشرافیگری مسنولان ، باند کارگزاران و اسپانسر جناب پزشکیان هستند . بسیاری مشکلات و کاهش ازدواج هم ناشی از چشم و هم چشمی و تشریفات زیادی است که خود مردم ایجاد کرده اند . خانواده ها و جوانان باید ساده بگیرند و با یک شرایط ساده و بدون تشریفات زیاد ، زندگی مشترک را حتی در خانه والدین شروع کنند . خانواده ها هم که الان سه نفری شده اند و واقعا به حضور هم نیاز دارند . سخت نگیریم !! .... اکثر سختیها زاییده تفکرات اشتباه و سخت گیریهای خودمان است !!
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 8
    مهمترين مشكل كشور، مسئولان فاسد و ناكارآمد و نالايق است.فقط قالیباف
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 3
    من دیشب خواب دیدم که خورشید احیای برجام از آذربایجان طلوع خواهد کرد. بهتر از پزشکیان و تیم روحانی و باند نیویورکی ها برای کشور سراغ نداریم.
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 8
    خدایا خودت کمک ایرانمون کن. خدایا خودت میدونی به اصطلاح خودیها کار رو سخت کردن، ولی کمک کن قالیباف رئیس جمهور بشه. شرایط دنیا خیلی خاص شده. هوای ایرانمون رو داشته باش
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    خوب داری
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 6
    سلام با احترام به تمامی افرادی که از ایشون حمایت کردن
  • ب م IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 2
    پاس گل
  • ارش IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 12
    همه نخبگان از دکتر قالیباف حمایت میکنند لذا رای ما ایشون هست و حتما با 85 میلیون رای پیروز انتخابات هستند .
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    7 4
    جالبه تنها کسی که مسلط به امور صحبت کرد پورمحمدی بود ولی چون جنگ قدرت و جناحه همه تقواشون غش میکنه به یه طرف و حالا اسم دین و ایمان هم میذارن به این قدرت طلبی و جناح بازیشون
  • محمد IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 0
    هرکدام از دو نامزد جلیلی و قالیباف دارای محاسن ومعایبی هستند وماالان مدیر صد درصد تراز نداریم فقط از استاد عزیز علیرضا پناهیان انتظار داریم برای آقای قالیباف شوی تبلیغاتی وسیرک درست نکنند شأن کشور ما خیلی بالاتر از اینهاست مورد دیگه اینکه از آقای قالیباف قول گرفته بشه که در صندلی قدرت پاستور لانه نکنه والا هر کی تو این مملکت به جز رهبری وشهید رئیسی رئیس جمهور شد بعد از یه دوره تا آخر عمر به کمتر از صندلی ریاست جمهوری رضایت نداد
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    7 2
    وجود کاندیدای پوششی باید ممنوع شود مگه ملت مسخره هستند
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    6 2
    همه‌تون در تشخیص اصلح دچار اشتباه شدین
  • محمد IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    4 5
    آقای قالیباف از لحاظ همکاری و هماهنگ بودن با نیروی دفاعی و نظامی ایران در این دوره حساس جهان که در لبه جنگ جهانی هست خیلی موثره ودر شناخت سیاستهای منطقه ای و کریدور ها اما در داخل کشور روز به روز فشار بر سفره مردم بیشتر میشه ضمن اینکه چنین بر میاد که شهوت قدرت هم داره و آقای جلیلی باتقوا ومردم دار اما قابلیتهای دکتر قالیباف رونداره
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      1 6
      فقط قالیباف
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    81 4
    چه اهمیتی داره بزرگان چی میگن وقتی مطمئنی اشتباه می‌کنن. مگه آقای پناهیان یا حاج صادق آهنگران معصوم اند که حرفشون حجت باشه. آقای جلیلی اصلح هستن و بدنه جامعه هم این رو تشخیص داده و فردا پای صندوق رای این حقیقت رو به کرسی می‌نشانه و ان شاالله در آینده‌ای نه چندان دور متوجه اصلح بودن ایشان خواهید شد
    • مجید IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      1 2
      شما هم معصوم نیستی که نظر مخالف می دهی
  • محسن IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    4 4
    به سروکول هم نپریم ،بین قالیباف وجلیلی به هریک رای بدهیم به ادامه ی خط شهیدرییسی کمک کردیم درغیراینصورت باید تا8 سال دیگرجگربه دندان بگیریم ودولت فشل سوم روحانی راتحمل کنیم
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 7
    اصول گراها پر سر و صدا و بی سیاست اصلاح طلب ها بی سر و صدا و با سیاست.
    • IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      7 0
      معاویه هم خیلی با سیاست بود اما پر سر و صدا مثل اصلاح طلبها البته تو کر هستی غوغای گوش کر کن اونها منجمله روزه نای ظریف الممالک را نمیشنوی شاید هم خودت را زدی به...
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 2
    هم اقای قالیباف خوب هستند هم اقای جلیلی ولی طور حضرت عباس قسم یه جور برنامه ریزی کنید زبون لال خدا اون روز رو نیاره به نفع افساد طلبان پیش نره 💪🇮🇷✌️
  • جاسم IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 2
    چرا برای اجماع کار نمیکنید؟
  • کامل یوسف IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    5 1
    چرا ترسیدین حالا همتون و تشویش و عصبانیت وجودتونو گرفته.مگه شما نبودین که میگفتین پزشکیان و اطرافیانش پسماند نظامن وبه زباله دان تاریخ پیوستن و مردم اینا رو با پا پس زدن هان؟! پس حالا ترس چیو دارین؟! ائتلاف و إجماع میخواین چکار؟؟ بذا هردوتاشون بمونن و اگه حتی ذره ای ادعاهاتون راست بوده، مردم پزشکیانو پس بزنن با تودهنی و جلیلی و قالیباف برن دور دوم و اون وقت اونجا مردم تکلیفشونو با یکی از اونا روشن کنن. بد میگم؟!
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      1 2
      از شما مردمان جاهل هرکاری برمیاد
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 0
      اگه اجماع بشه اصلا پزشکیان شانسی نداره.ولی با شکستن رای اکثریت امثال پزشکیان هم شانس تشکیل سوم روحانی رو دارن.مردم از شرایط اقتصادی که دستپخت ۸ سال دولت روحانیه ناراضی ان و وضعیت اقتصادی خوب نیست این وسط بانیان وضع موجود از جمله عناصر غرب زده در نقش اپوزسیون با پوپولیسم رای مردم رو میدزدن در حالی که خودشون باعث وضع فعلی اقتصاد هستن‌.الان کسی نترسیده منتها سرکار اومدن یک دولت غرب گرا یعنی تعطیلیزصنعت هسته ای یعنی تعطیلی صنعت فضایی یعنی تعطیلی ظرفیت های پرتوان کشور و تعطیلی صنعت یعنی دیپلماسی ذلت و تحقیر و دست کم گرفتن نخبگان و ظرفیت های بینالملی کشور.یعنی تلاش برای سازش و خلع سلاح درست در حساس ترین برهه تاریخی در قرن های اخیر.
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 1
    اگر قالیباف رای نیاورد همه این داستانها میشه کشک
  • سید حمید US ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    4 1
    ای کاش پناهیان در این لیست نبود
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 10
    آقای جلیلی سیاسی ، غیرت نداشتی و از هسته ای و کشور دفاع نکردی و باعث هشت سال نکبت بنفش شدی . کنار بکش تا کارآمدهای اقتصادی، کاری کنند. مردم سستی و ناتوانی را فراموش نمی کنند
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      2 7
      فقط قالیباف
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    13 6
    همه به خاطر منافعشان. هیچ کس خدا را در نظر نگرفته. حقتان هست پزشکیان چندش بیاد و کشور را به باد بدهد . اما در قیامت چگونه جواب می دهید...
  • DE ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    11 4
    خدا رحم کنه و کشور گرفتار دولت سوم روحانی نشود . الهی آمین .
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    7 4
    پزشکیان و داردسته نیویورکی تمام شرکت های دولتی مخصوصا زیر مجموعه نفت را بین امنیتی های هفت تیر کش تقسیم خواهند کرد. نخبگان ادمکشی مثل نجفی شهردارشان و به کسی غیر از حزب اطلاعاتیشان اجازه رشد نخواهند داد.اصولا نظرشان اینست همه را خودشان باید تایید و نصب کنند و احکامشان را هم هیئت امنایی دست خودشان نگه می دارند و همیشه حق با ان هاست
  • باز نشسته های فرهنگی US ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    12 4
    رای ما بچه مسلمون های جبهه رفته فقط آقای جلیلی جانبازبزرگوارست.
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    5 0
    حامی ها مورد تایید نیستند
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 4
    یه نگرانی که هست اینه که اگه آقای قالیباف کنار بکشه و آقای جلیلی بمونه، یک موج سهمگینی در فضای رسانه ای و مجازی برای رای دادن افراد خاموش به نفع آقای پزشکیان راه می افتد و بعد از ظهر همه چیز تغییر می کند. یعنی جلیلی هراسی. این مساله در مورد قالیباف چندان مطرح نیست. الان انقلابی ها واقعا مردد مونده اند. قشر دانشگاهی و فرهنگی از قالیباف حمایت می کنند و بخشی از این افراد، اگه قالیباف به کنار بکشه، به جلیلی رای نخواهند داد و این به نفع پزشکیان است. باید زودتر تدبیری بیندیشند.
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 3
    اگر جلیلی ایتلاف نمی کنه شما باهاش ایتلاف کنید تمام نباید به هیچ وجه انتتابات دو مرنله ای بشه اونم باجلیلی پزشکیان ازتلاف کن خواعش میکنم جلیلی را روان شناسی کردند میدونند که کله شقه تا اخر فقط از خدا میترسه و می ایسته و کنار نمیاد پس این شمایید که باید تصمیم بگیرید ..لطفا نمی دونم مطمین هستم که اینها از توی صندوق از قصد حلیلی پزشکیان را در میارند برای زدن انقلاب خواهش میکنم مسیولیت پدیر باشید و به خاطر انقلاب ... اونها دارند بینتون ترک می اندازند تا فروپاشی اتفاق بیفکه باید وفاق کنید اقای قالیبوف به نفع پور محمدی کنار برو تمام خواهش میکنم زود باش
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      16 0
      کله شق تویی که خودتو پدرخوانده بقیه میدونی!
  • کارشناس IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    7 0
    فکر کنم حمایت بعضی از اشخاص فهرست باعث ریزش بیشتر آرای قالیباف شود !!؟
  • علی IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 0
    واقعا متاسفم
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 1
    قرعه کشی کنن .
  • محسن گلی و Mw0072🇮🇷✌️✍️🖕☀️👑 IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 2
    سلام ،اقای قالیباف باید رای بالاترین بیاورد،به امیدخدا🙏🙏🙏🙏🙏🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷✌️✌️✌️✌️✌️✋✋✋✋✋👁️👁️
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 0
    رویانیان با اون کارنامه
  • ایرانی IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 5
    درود بر دکتر قالیباف لطفا به هیچ وجه کنار نروین
  • هر کی میخواد باشه IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 1
    هر کی میخواد باشه . فقط جزو دزدان حرفه ای کارگزاران هاشمی نباشد !!!!!!
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 1
    هر جای دنیا بری بگی اجماع و ائتلاف یعنی اینکه نفر دوم باید به نفع نفر سوم انصراف بده ازت تست الکل میگیرن
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 0
    خب بسوزان به من چرا می گویی
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    هر کسی را دوست داری
  • نیلوفر IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    7 2
    با همه ارادتی که به خیلی ازین عزیزان بخصوص استاد پناهیان دارم اما انتخاب من و خانواده و دوستان و اقوام گه در دوره قبل به اقای رییسی رای دادیم آقای جلیلی هست
  • عع IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 7
    اگر پزشکیان رئیس شد ..........
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    4 2
    این همه بزرگان انقلابی زوزشون به جلیلی نمیرسه
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    6 8
    رای ما بچه مسلمانها پز شکیان است
    • لجبازی نکنید! IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 3
      بس دیگه مناظره ! یا جنگ یا مذاکره !
  • وحید IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    32 0
    آنقدر خودتون خسته نکنید ، مردم اول از همه دنبال عدالت هستند و انتخاب کردند و تبدیل بودجه عمومی مشرق به ستاد شخصی قالیباف هم اثری ندارد. شنبه شرمنده خواهید بود.
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    4 1
    چه شخصیت های مهمی مداح،روضه خوان،کارمتد شهردای و ...
  • محمد IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 1
    همه هم پیاله هاش
  • RO ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 2
    قالیباف طرفدار رهبر است
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 5
    ستاد پزشکیان و جلیلی غیر از فحاشی کاری بلد نیست
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      18 0
      مزخرف نگو دروغ‌گوی مجازی. ستاد دکتر جلیلی مثل خودشه. کی فحاشی کردن با سند حرف بزن وگرنه دروغ‌گو و مزدور مجازی هستی
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 1
    امروز هوای شهر ما ابری نبود ، احتمالا داره به حمایت از آقای قالیباف اشاره میکنه !!! شما هم دیگه مسخرشو درآوردید
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 3
    باید بین جلیلی قالیباف اجماع شود وگرنه رأیها پراکنده می‌شود ودولت سوم روحانی تشکیل می شود
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    6 2
    ب هزار و یک دلیل جلیلی اصلح هست
    • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 1
      درسته البته دوتاشون خوبن اما به نظرم جلیلی اصلح تر هستش و استقبال میلیونی ازش شده
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    5 3
    من اگر قالیباف بره کنار به جلیلی رأی می دهم واگر جلیلی بره کنار به قالیباف چون دوست ندارم دولت سوم روحانی بیاید سرکار خدایا مارا ازاین برزخ نجات بده
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      1 0
      دمت گرم آفرین منم همینطور اولش جلیلی رای میدم اگه جلیلی بره کنار قالیباف رای میدم یا اگه قالیباف بره کنار به جلیلی رای میدم
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 3
    من اگر قالیباف بره کنار به جلیلی رأی می دهم واگر جلیلی بره کنار به قالیباف چون دوست ندارم دولت سوم روحانی بیاید سرکار خدایا مارا ازاین برزخ نجات بده
    • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 0
      آفرین منم همینطور
  • US ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    مشرق هشیار باشید.
  • جانباز قطع نخاع و نویسنده دفاع مقدس IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 1
    سلام و عرض ادب دوستان عزیز اگر به نظرسنجی های کف جامعه نگاه کنید دکتر جلیلی در صدر و دکتر قالیباف در رتبه سوم هستند. این خواست طرفداران دولت سوم روحانی است که این دو بزرگوار به اجماع نرسند و اینها پیروز میدان شوند. به باور من اگر اتفاقی که نباید بفتد و پزشکیان رییس جمهور شد همین آقایان وعاظ و مداح باید پاسخگو باشند. بهتر است قالیباف به نفع جلیلی کنار بروند تا هم یک رییس جمهور قوی و انقلابی داشته باشیم هم یک رییس مجلس انقلابی.
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 1
    دوستان عزیز هم جلیلی و هم قالیباف هر دو انقلابی و خوب هستن و مدیریت دارن ، اما باور کنید دکتر جلیلی هر شهری رفت استقبال بسیار عالی شد که میلیونی بود ، قالیباف هم رای بالا داره اما رای جلیلی واقعا انشالله خیلی بالاتر هستش . آقای قالیباف با احترام به شما توروخدا انصراف بده بزار رای جلیلی بازم بالاتر بره
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    36 1
    باورتون میشه آقای پناهیان دیروز در گردهمایی حمایت از آقای قالیباف این جمله رو گفته: «امروز ما در اینجا هستیم برای آزادی ملت نه فقط برای آزادی چند عنصر حزبی و سیاسی بلکه برای آزادی کل ملت از ستم ستمگران و آزادی کل ملت از فقر و فساد تبعیض» حاجی جوگیر شده! مگه داریم زمان شاه زندگی می‌کنیم؟ حضرت آقا نگفتن سیاه‌نمایی نکنید؟ نگفتن مردم رو ناامید نکنید؟ از من به شماها نصیحت آدم‌ها رو وبه خاطر خدا بخواهید در غیر این صورت دین‌تون از بین میره! شیطان با احدی تعارف نداره
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    خوب کاری کردن.
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    ما متوجه نشدیم
  • ابراهیم TR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 39
    شنبه دکتر پزشکیان رییس جمهور است۰
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 1
    یک جهان فرصت
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 1
    یک مهان فرصت یک ایران مهش بادولت کارامد انقلابی
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 6
    قالیباف همه فن حریفه
  • mostafa IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 1
    همتون حریفیم
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    12 1
    مگه فرزندان شهدای معروف چه فضل و برتری نسبت به شهدای غیر معروف دارن؟
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 0
    نرخ مشارکت ۵۶ درصد قالیباف یک سعی اخر برای ایتلاف کنید یک جهان فرصت یک ایران جهش با دولت کارامد انقلابی .....لطفا ...
  • محمدایوب IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 5
    درود بر مشرق
  • محمد US ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 0
    ما به دهان مردم‌ نگاه نمی کنیم
  • محمد IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    5 1
    بزرگان حوزه و دانشگاه از جلیلی حمایت کردند .
  • حامد CA ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    6 1
    فقط و قثط حلیلی رییس جمهور آینده ایران مردی از تبار سادگی ، سلامت و اصول گرایی
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    27 2
    جلیلی رایش کمتر باشه میگن چون رایش کمه باید بره کنار. الان رایش بیشتره میگن چون قشر خاکستری به قالیباف رای میدن بره کنار.
  • مهدی US ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 0
    مشرق
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    5 1
    مگه رسانه نباید بی طرف باشه و عدالت رو رعایت کنه ؟
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 0
    پزشکیان بدجوری
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 1
    برداشت تماشاچی:چند کاندیدا
  • علی IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    فقط سعید جلیلی
  • پایدار IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    فقط اگر خدا بوسیله حضرت جبرئیل بهم بگه باید به قالیباف رای بدی
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    حضور پرشور طرفداران پزشکیان در تبریز را چرا نگذاشتین ؟؟
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    من به آقای قالیباف رأی میدم شاید چون آدم اجرایی هست بتونه اقتصاد کشور رو درست کنه گول پزشکیان رو نخوری اون یه روحانی دیگست بدترین رییس جمهور ایران
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    درود بر شهدا فقط قالیباف
  • راد IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    فقط قالیباف
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    اینکه بازی گری از یک بازیش به هر دلیلی خوشش اومده یا نیومده اهمیتی نداره بازی گره دیگه به هر دلیلی ممکنه خوشش بیاد یا نیاد ..به خودش مربوطه ...
  • علی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    فقط پزشکیان
  • مهدی اسدی IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    سلام : رای ما آقای دکتر جلیلی فرد پاکدست ، با برنامه ، مخالف سر سخت آمریکا و آمریکا پرستان ، نزدیکترین فرد به شرایط و صلاحیت ریاست جمهوری از نظر رهبر معظم انقلاب و مطیع رهبر ی ، آدم تیز بین و تصمیم گیری صحیح و صریح در مواقع حساس و حافظ سرسخت بیت المال و ...
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    رای من قالیباف
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    منم رایم قالیباف
  • بهنام IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    بهترین انتخاب فقط آقای #جلیلی
  • BR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    دوستان عزیز ...لطفا و خواهشاً با درک خودمون تصمیم بگیریم ..کارنامه عملی آقای جلیلی چی کم داره؟ یکی از عناوین ایشون نماینده آقا در شورای امنیت ملی هست
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    مهمترین مشکل کشور در این روزها اقتصاد و سفره مردم است .
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    عالی
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    خیلی باید مواظب بود چه کسانی به قدرت میرسند
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    دکتر جلیلی
  • ناشناس IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    وقتی دریا شکافته شد وموسی علیه السلام قوم خود را از دست فرعون نجات دادبا اینکه دوازده طایفه بودندواختلاف داشتند فردا روز انتخابات به خداوند متعال متوسل میشویم ان شالله یاعلی مددی
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    معلوم شد
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    انتخابات تقلیدی نیست دیکته ای نیست اقبال عمومی ملاک هست شما فقط دارید خود زنی میکنید به نفع پزشکیان والسلام
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    پزشکیان بازگشت به گدشته هست ما نیاز به جهان جدید داریم ...اگر قالیباف نیاد کشور دجار فروپاشی میشه اینو مطمین هستم ....
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    مهاجرین برای ایران به تهدیدی خطرناک تبدیل شده‌اند بیاییم به فردی با تجربه قالیباف رأی دهیم تا این معضل اجتماعی حل شود
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 0
    مشرق یادت باشه خیلی جانبدارانه از قالیباف حمايت کردی بدون ما جلیلی چی ها این حرکت چبپت رو فراموش نمی کنم. ان شاء الله رو سباهی به زغال می مونه
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 0
    از جلیلی عبور کردید؟
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    فقط قالیباف
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    منم قالیباف
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    به قالیباف رای میدهم
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    دراین انتخابات یا قالیباف یاجلیلی برندست .شلوغ کردن اصلاحات در اینستاگرام واسه پزشکیان بی فایده است .رای مال جبهه ی انقلاب است .آن شاءالله آنچه خدا مصلحت می داند .توکلت علی الله
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    1 0
    من میخواستم به قالیباف رای بدم ولی کسانی که ازش حمایت کردن را اصلا قبول ندارم از جمله رویانیان پس به جلیلی رای میدم شایدم پایه صندوق به پزشکیان رای دادم
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    سلام ، من خودم قادر به انتخاب هستم اگر نتوانستم تصمیم بگیرم به نظر این عزیزان رجوع می کنم . خودم انتخاب می کنم ،یک رای دارم ، فروشی نیست .
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    معلمها
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    قالیباف برای اینده کشور حمایتت می کنیم .. رو به بالا ..همه باهم ..برای عبور از بحرانها
  • رضاحسینی IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 1
    درکوچه وخیابان و مسجد و شهروروستا،اکثریت میگن به آقای قالیباف رای میدهیم.اکثرایثارگران آزاده وجانباز به آقای قالیباف رای میدهند. عقل حکم میکندکه به آقای قالیباف رای بدهیم.وعده نا جمعه۸تیر ساعت۸صبح پای صندوقهای اخذرای.
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    1 0
    ولی باز هم رای نمیاره
  • میثم IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    واقعا متاسفم هم برای قالیباف هم به خصوص جلیلی چرا نمیتونین به نفع هم برید کنار خیلی سخته همین مساله باعث میشه که رای خاکستری کلا حذف بشه یه اجماع نتونستین بکنین اینقدر قدرت مهمه؟ متاسفم برای جفتتون
  • IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    1 0
    موج حمایت‌ها از جلیلی را هم بگو
  • IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    1 0
    مشرق جان بعنوان کسی که سالها هست همراه شما هستم و خیلی از چیزهایی را که دانسته ام از شما هست ولی این انتقاد را بکنم که راحت می‌توانید از آقای قالیباف حمایت کنید پس این سبک از حمایت زیر پوستی از ایشان را نمی‌پسندم. این نظر من هست و به امید انتخاباتی پرشور و دشمن شکن که به نفع اسلام، کشور و مردمش و تمام آزادیخواهان جهان باشد ان شاالله
  • IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    1 0
    اصلح و افضل و مقبول برادر ارجمند دکتر جلیلی است.
  • IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    2 0
    برای شادی ارواح طیبه شهدا علی الخصوص حاج آقا رئیسی این شهید سعید صلوات جلیلی بفرستید
  • IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    4 1
    دیگه کسی یا چیزی مونده خرج نکرده باشید اصلح مقبول جلیلی عزیز است
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 4
      بنویسید جلیلی، بخوانید پزشکیان!
  • IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    4 0
    مشرق فقط زحمت مارا زیاد میکنی همه قالیباف چی ها باید هفته آینده به جلیلی رای بدهند فقط زحمت ما را زیاد میکنید همین
  • H IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    1 0
    نصف این آقایان در انتخابات مجلس از دکتر قالیباف حمایت نکردند،حالا چی شده یکباره طرفدار شدند،اینه تاثیر ریاست جمهوری
  • هادی IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    2 0
    سلام مامنتظر بالا رفتن رای آقای قالیباف بودیم اما نشد این شرط اول اجماع بود دبه کردند که رای ایشان در دور دوم بالا تر خواهد بود وقتی با کناره گیری ایشان می شد همان دور اول کار تمام بشود چرا وعده دور دوم نقد را به نسیه فروختن خلاف عقل است اما دور دوم کی گفته اینها همین طور می نشینند
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 4
    منم بعنوان حامی جلیلی به قالیباف رای خواهم داد... دوستان جلیلی چی لطفا همگی به قالیباف رای بدید که هم کار یکسره بشه هم دکتر جلیلی دست از لجبازی و لجاجت برای بقیه زندگیش برداره
  • FR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    1 0
    حداقل در این برهه زمانی که چند دهه از جنگ تحمیلی گذشته،کشور و جامعه ما مشکل اجرایی ندارد. بلکه مشکل عدم فساد ستیزی است. که روز به روز تورم را زیاد و سفره مردم را کوچک میکند و فردی را می طلبد که بدون مسامحه جلوی رانت و فساد سیستماتیک را بگیرد. و بهترین گزینه دکتر سعید جلیلی است. و ایران هم فقط تهران نیست، که پایتخت نشینان از یک فرد خاص حمایت و آن را به دیگران دیکته کنند.
  • . IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    عالی
  • علی GB ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    2 1
    من و خانواده خودم و همسرم بنا به معرفت شناختی و عشق حقیقی به قرآن به مردی پاک دست رای میدهیم آقای جلیلی
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    چه خوب
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    عالی
  • جواد IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    2 0
    به جلیلی رای می دیم
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 0
      باشه
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    1 0
    الحمدلله
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    درود
  • احمد IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    2 0
    جلیلی اصلح است .
  • تارا IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    فقط قالیباف
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    2 0
    جلیلی از اول حرف انصراف نزد محکم پاکار هست من بهش رای دادم و افتخار میکنم
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    1 1
    من و خانم و فرزندان به جلیلی رای دادیم.
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 2
    فکر نکنم ۱۰میلیون نفر رای بده
  • علوی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 1
    برای رونق اقصادی کشورمان از قالیباف حمایت می کنیم .
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    عالی
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    منم حمایت میکنم
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    منم تا الان جلیلی بودم تصمیم گرفتم با همسر به قالیباف رای بدیم
  • علی IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    1 2
    فقط پزشکیان
  • زاهدی IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 1
    آقایان جلیلی و قالیباف هر دو بازوهای کارآمد نظام هستند و رای به هر کدام از این بزرگان خاری است در چشم دشمن
  • هاشم IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    نفاق در جبهه انقلاب یعنی پیروزی پزشکیان در دور دوم هدف از این اختلاف افکنی بین طرفداران جلیلی و قالیباف که موجب ایجاد نفرت بین بچه های انقلابی می شود، پیروزی قطعی پزشکیان در دور دوم است. لطفا اطلاع رسانی کنید
  • مرادی IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 1
    فقط قالیباف
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    1 0
    فردا میبینم‌تون
  • حمیـد IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    1 0
    مردم هشیار شده‌اند و خودشان تحلیل می‌کنند اینکه چه کسی از کدام کاندیدا حمایت کرده دیگه اون اثر سنوات قبل رو نداره
  • حامد IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 2
    فقط قالیباف
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 1
    من و خانواده ام به آقای قالیباف رأی دادیم چون سردار سلیمانی دوست داشت یک زمانی آقای قالیباف رییس جمهور ایران شود خیلی مظلوم واقع شد وترور شخصیتی
    • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
      2 0
      رای‌تون سوخت
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 4
    من و خانواده ام به آقای قالیباف رأی دادیم چون سردار سلیمانی دوست داشت یک زمانی آقای قالیباف رییس جمهور ایران شود خیلی مظلوم واقع شد وترور شخصیتی
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    3 1
    سعید جلیلی فرد صالح و سالمی هست ، گزینه مناسبی برای رییس جمهوری هستند
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    1 1
    قطعا از نظر کارنامه اجرایی کسی به پای قالیباف نمیرسه ولی خب بعضی حواشی باعث میشه ما سرمون در مقابل دشمنان نظام پایین باشه
  • حمیدی IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    3 0
    گفتید، ولی دیر گفتید و رای به سمت اقای جلیلی رفت
  • IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    0 0
    چی بگم
  • IR ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    0 1
    درود
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    0 1
    جلیلی و قالیباف برادرند. تفرقه اندازی ممنوع
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    0 0
    چی بگم
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    0 0
    اتحاداتحاد
  • سرباز IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    0 0
    ولی یه عده ای چه امتحانی رو پس دادن!!!!!!!!!!!!!!!!! متاسفم که همه ملت یه طرف اونا یه طرف!!!!!!!!!!!!!! موضع گیری اشتباه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    0 0
    طرفداران جلیلی به رای آوردن او نیاز ندارند این ما هستیم که به رای نیاوردن پزشکیان نیاز داریم جلیلی رییس دولت قالیباف رییس مجلس ۲ قوه انقلابی کشور تان را به امثال پزشکیان نفروشید
  • علی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    0 0
    ای بابا این خبر رو حذف کنید
  • حاء IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    0 0
    منم حمایت کردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس