رییس ستاد انتخاباتی کشاورزان: قالیباف دارای کارنامه مشخص و موفق است

رییس ستاد انتخاباتی کشاورزان و روستائیان محمد باقر قالیباف گفت که این نامزد ریاست جمهوری با کارنامه مشخص و موفق بهترین گزینه برای اداره امور اجرایی کشور است.

به گزارش مشرق، بیت الله بیقراری شامگاه چهارشنبه در اجتماع طرفداران محمد باقر قالیباف در سرسرای ورزشی کارگران شماره یک شهر کرمانشاه؛ حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات‌ را ضروری و در راستای پاسداشت خون شهیدان عنوان کرد و افزود: مشارکت حداکثری باعث قدرت و پیشرفت کشور می‌شود موضوعی که دشمنان همواره تلاش دارند آن را کمرنگ کنند.

وی با کارآمد ارزیابی کردن جریان انقلاب اظهار کرد که مصداق این کارآمدی دولت شهید رئیسی با کارنامه موفق در یک دوره کوتاه حدود سه ساله و علیرغم موانع و مشکلات بود بطوریکه اکنون یک الگوی موفق خدمت به مردم شناخته شده است.

وی در ادامه به ویژگی و مولفه های انتخاب اصلح در بین نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و گفت: در بررسی انجام شده بین نامزدها حتی جریان انقلابی حقیقتا آقای قالیباف دارای کارنامه مشخص و موفق است و با آگاهی و بررسی دقیق به این نتیجه رسیده ایم.

بیقراری، اعتقاد راسخ قالیباف به گفتمان انقلابی و مبانی آن را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: برخی ویژگیهای شخصی و بارز قالیباف همچون ورود به کارهای کاملا عملیاتی و خستگی ناپذیر بودن برای همه عیان است ضمن اینکه او در عین ولایت مداری اهل گفت و گو و تعامل است.

وی با بیان اینکه قالیباف وقتی در حوزه ای ورود کرد تا حصول نتیجه مستمرا پیگیر آن است، تاکید کرد: اکنون ایران بزرگ ما به چنین شخصیتی نیازمند است که دیپلماسی فعال با عقلانیت را در دستور کار قرار دهد.

رییس ستاد انتخاباتی کشاورزان: قالیباف دارای کارنامه مشخص و موفق است

شرکت در انتخابات به کشور اقتدار و عزت می‌دهد

اولیا علی بیگی رییس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار کشور نیز در این گردهمایی با اشاره تاثیر انتخابات ریاست جمهوری ایران در مجامع بین‌ المللی از مردم خواست به خاطر عزت و اقتدار کشور حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 0
    دقیقا" از بورس سقوط کرده مشخص هست که تو این ۴ سال حتی یک بار از سهامداران متضرر دفاع نکردند و خاندوزی بی سواد ، بی کفایت و نالایق و همچنین فرزین و عشقی را احضار ، ملزم به پاسخگویی ، استیضاح و عزل نکردند . مردم افراد خوب و بد را دیگه بخوبی تشخیص خواهند داد.
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 1
    ✅لطفا بخوانید و انتشار دهید 🙏🏻🙏🏻 دوستان عزیز آزموده را آزمودن خطاست.دست در دست یکدیگر دهیم و نگذاریم دوباره اون ۸ سال سیاه و پرتحقیر برگرده.کسانی که قصدشون رای به جناب پزشکیان هست از کدام جنبه دوره روحانی خاطره خوبی در ذهنشون هست که باز در پی تکرارش هستند؟التماس و تحریمای پیاپی امور خارجه؟مسکن آقای آخوندی؟ارتباطات و اینترنت آقای جهرمی؟فاجعه دلار و قرارگاه تخم مرغ جناب جهانگیری؟افسارگسیختگی قیمت سکه و تورم؟قطعی پیاپی برق و خرابی وسایل؟برجامی که حتی باک هواپیمای خود عالیجناب ظریفو پر نکرد و آخرش هم خود ایشون رو هم تحریم کردن؟شهادت سردار سلیمانی؟واکسن که آقای روحانی میگفت سوهان قم نیست و تا fatf امضا نشه نمیشه؟شما را بخدا احساسی رای ندهید
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 0
    والا هرچی کارنامه داشت
  • امیر IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 1
    درودخدابراستادقالیباف عزیز،مرگ بر افسادطلبان فتنه گر وطن فروش خائن عاملان سیادرایران.
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 2
    اجماع الان ضروری ترین مسئله ميان نیروهای انقلاب است چه جلیلی وقالی باف يکی برای رقابت باقی بماند اگر جلیلی کنار نمی رود قالیباف کنار برود اگر واقعا می خواهند راه‌ شهيد رئیسی ادامه‌ دار باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس