کد خبر 1618065
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۴
جزییات سفر تبلیغاتی ستاد قالیباف به کردستان

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف روزگذشته در سفر به کردستان میان مردم سنندج و هواداران این کاندیدا به سخنرانی پرداخت و نکات تبلیغاتی این کاندیدا را در میان مردم بازگو کرد.

به گزارش مشرق، علی نیکزاد در جمع هواداران قالیباف در شهر سنندج، با بیان اینکه کردستان در تاریخ انقلاب اسلامی نشان افتخاری را با خود حمل می کند که در کمتر استانی می توان نظیر آن را دید، اظهار کرد: رشادت و ایثار مردم این دیار هرگز از یاد ملت ایران نمی رود و همه ایرانیان به مردم کردستان مدیون هستند.

وی افزود: دشمنان این نظام از همان آغازین روزهای پیروزی انقلاب سعی کردند این استان را به یک استان امنیتی تبدیل کنند اما ایثار و از خودگذشتگی مردم شجاع این استان و فداکاری های پیشمرگان کرد و ایستادگی آنان در برابر همه هجمه ها و توطئه ها دشمنان کردستان را به نگین درخشان در جغرافیای ایران زمین تبدیل کرد.

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف با بیان اینکه قدم پیش گذاشته ایم که یک حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی، بر مبنای عدالت، بر مبنای خلافت و بر مبنای ایران بزرگ اسلامی و بر مبنای همه قومیت ها و برای رفاه همه قومیت‌ها در دولت آینده ایجاد کنیم، اضافه کرد: دولتی که بتواند آنچه که معضلات و مشکلات سیاسی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و معیشتی را سامان ببخشد.

نیکزاد افزود: دولت رییس جمهور شهید شرافت و اخلاق را در نظر گرفت و حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی را مد نظر قرار داد، حکمرانی که در آن ترک، کرد، بلوچ و آذری همه و همه به یک چشم دیده شدند، چشم ایران و همه توانها برای ایران بکار گرفته شد شهید رییسی سعی کرد آنچه که سبب اختلاف می‌شود از پشت تریبون ها گفته نشود.

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف افزود: کسی باید زمام دولت را در دست بگیرد که دشمن شناس، خدا محور، خدا باور باشد و عدالت را در توسعه استان‌ها و در کشور از جایی که عقب مانده است شروع کند کسی که بتواند معضل اشتغال را معضل فرهنگی را معضل ورود سنت های غلط در فرهنگ ما را حل کند.

نیکزاد اظهار کرد: توسعه عمران روستایی، عمران شهری، توسعه حمل و نقل، ترافیک، اشتغال، موضوع ازدواج و جهش تولید و رونق صنعت و کشاورزی، بهداشت، آموزش و پرورش، آموزش عالی، سرانه درآمد، حفظ ارزش پول ملی، کاهش تورم، مدیریت بانک‌ها، ناترازی بانک‌ها، بحث نقدینگی، پایه پولی، بحث یارانه‌های در ابعاد مختلف انرژی و غیرانرژی، صندوق های بازنشستگی، بهره‌وری آور کشور، سفرهای استانی به معنای واقعی به شرط تحقق به شرط باور مردم به شرط حفظ سرمایه اجتماعی از استان‌هایی که عقب مانده اند نیازمند فردی است که شناخت کافی از مسائل داشته باشد.

نیکزاد با اشاره به کارنامه قالیباف در پست های مختلف گفت: عنایت کنید انسانی را انتخاب کنید که این انسان متعهد ئ مراقب باشد عدالت را باور داشته باشد قانون را بداند کارشناس باشد با عقلانیت بخواهد مدیریت کند و در نهایت بتواند سرمایه اجتماعی را افزایش بدهد.

محسن فتحی نماینده مردم سنندج و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در ادامه این همایش اظهار کرد: قالیباف دلسوز مردم و نظام و کل ایران است برای حل کردن مشکلات کردستان تلاش می‌کند.

وی افزود: دکتر قالیباف موضوع کولبری را خارج از دستور به صحن مجلس آورد و یک قانون را برای آن مصوب کردند.

وی افزود: می‌توانیم شهادت بدهیم قالیباف به عنوان یک مدیر توانمند در شهرداری و مجلس، بهترین مولفه برای انتخاب ریاست جمهوری است.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه مردم کردستان از ما انتظار دارند، گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی در کردستان بر زمین مانده و زیرساخت‌های زیادی در این استان مغفول مانده است که اتمام بهره‌برداری از آنها به عنوان یک مطالبه جدی انتظار مردم است.

سالار مرادی، در گردهمایی حامیان قالیباف که امروز در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: از حضور تک تک عزیزان در این مراسم و نشست وزین تقدیر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌ای در این سطح نیاز به برنامه‌ریزی و تمهیدات خاص دارد که از بانیان و برگزار کنندگان تقدیر می‌کنیم، گفت: وظیفه همه ما این است که یک انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: جایگاه نخبگان و صاحبان اندیشه و قلم این است که مردم را در وهله اول برای مشارکت ترغیب و در گام بعد بستر معرفی و انتخاب اصلح ترین فرد را در بین کاندیداهایی که مورد تائید نظام هستند فراهم سازند.

وی گفت: خود را در حدی که بخواهم برای مردم بصیر و انقلابی کردستان تعیین تکلیف بکنم نمی‌بینم، اما آشنایی بنده با دکتر قالیباف به مجلس دوازدهم بر می‌گردد که یک نشست یک ساعته با ایشان برای پیگیری موضوعات استان داشتیم.

وی افزود: معمولا ما کردها هر مقام و مسئولی را می‌بینیم می‌گوییم برای کردها چکار کردید همین سوال را از دکتر قالیباف به عنوان رییس مجلس پرسیدیم، گفت، خود را هرگز جدا از مردم نم‌ بینم، نگرش وی نسبت به کردها بسیار مثبت بود.

وی پرکاری و انرژی برای تلاش و خدمت به مردم را از دیگر ویژگی‌های قالیباف عنوان کرد و گفت: هیچ مسئولی از ۴ و ۵ صبح جلسه برگزار نمی‌کنند ولی جلسات دکتر قالیباف از همین ساعات شروع و عملکرد ایشان در مجلس نیز قابل دفاع است.

وی گفت: امروز چهار نفر از نمایندگان مردم کردستان در مجلس رسماً اعلام موضع و حمایت کردیم کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش سرزمین فرهنگی و مردان و زنان غیرتمند دارد اما متاسفانه کمبود و کاستی‌هایی هم دارد این استان با استان‌های شیراز و غیره فرق می‌کند.

در این استان سر کوچکترین موضوعات یک بحران ایجاد می شود انتظار داریم دولت آینده دکتر قالیباف نگاه ویژه ای به کردستان داشته باشند ما می توانیم مسائل سیاسی استان را از راه‌های غیرسیاسی حل کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 0
    کسی باید زمام دولت را در دست بگیرد که دشمن شناس، خدا محور، خدا باور باشد و عدالت را در توسعه استان‌ها و در کشور از جایی که عقب مانده است شروع کند. اصلح ترین باشد.
  • ارش IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    فقط هر کی ریس جمهور شد فقط به حجاب رسیدگی کنه که قاون بزاره برای پوشش چادر برای خانها و خانم ها وارد شغل های مردانه نشوند . مثل کارمند و مهندس و خیلی دیگه که اشتغال برای مردان فراهم و نرخ بیکاری صفر میشه و اینکه زن به فقط خانه داری میرسه که مهمترین شغلشونه و اینکه زنان فقط در رشته های خاص تحصیل کنن به تعداد مورد نیاز و زنان بی سرپرستدرخانه دور کاری کنن و هم تردد زنان در جامعه کم شده و به کار اصلی خودشون میرسن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس