مرگ راکب موتورسیکلت در خط ویژه اتوبوس

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به رغم توصیه‌های مکرر پلیس، باز هم شاهد تردد موتورسواران در خطوط ویژه هستیم.

به گزارش مشرق، سرهنگ فیروز کشیر افزود: روز گذشته در مسیر شمال به جنوب بزرگراه سعیدی نرسیده به ایستگاه جی یک دستگاه موتورسیکلت که به صورت حرکت خلاف جهت در داخل خط ویژه این محدوده در حال تردد بود با یک دستگاه موتورسیکلت دیگر که در مسیر خود مشغول حرکت بود به شدت برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: شدت تصادف به حدی بالا بوده که ترک نشین خانم ۳۵ ساله موتورسیکلت غیر مقصر در دم فوت می‌نماید.

سرهنگ کشیر افزود: بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۹ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حاضر شدند و پس از ایمن سازی محل جهت عدم تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند که مشخص گردید حرکت خلاف جهت راکب موتورسیکلت اول باعث بروز این حادثه شده است.

وی افزود: به رغم توصیه‌های مکرر پلیس نسبت به خطرات تردد در خطوط ویژه، باز هم شاهد تردد موتورسواران داخل این محدوده‌ها هستیم که نیاز است موتورسواران به قوانین و مقررات احترام گذاشته و از تردد داخل این خطوط و حرکت خلاف جهت خودداری نمایند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از راکبین موتورسیکلت خواست به هیچ عنوان مرتکب تخلف حرکت خلاف جهت نشوند زیرا دید آنها کم و در مواجهه با خودروهای دیگر فرصت عکس العمل نداشته و باعث بروز تصادفات جبران ناپذیری می‌گردند و دوم اینکه در مسیر خطوط ویژه تردد نکنند زیرا این محل برای تردد و عبور اتوبوس‌های تندرو در نظر گرفته شده است و هر لحظه امکان برخورد آنها با مسافرین و اتوبوس‌ها متصور است که تصادفات فوتی و جرحی را برای آنان در پی خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • طبا IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 0
    ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه و تسلیت به بازماندگان،آخر معلوم نشد که ورود به خطوط ویژه که تنها برای عبور اتوبوس در نظر گرفته شده، مجاز است و یا خیر !!؟؟؟ اگر ممنوعه پس اینکه گفته شده یکی در جهت درست و دیگری خلاف حرکت میکرده چه معنایی داره!!؟؟ ورود به خط ویژه اگر ممنوعه دیگه جهت خلاف و درست نداره !!!!
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      1 1
      اییییییشششش ،چه مغزی داری!!! جهت سفت کردن پیچ به سمت عقربه های ساعت وجهت بازکردن پیچ خلاف عقربه های ساعته.این چه ربطی به میوه ممنوعه داره؟!!!
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 0
    کاش یک نفر پیدا می شد تا شر هر چی موتورسوار بی قانون را از سر مردم کم کنه. ۹۹ درصدشون بی فرهنگ هستن
  • سرباز راهور IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 0
    راکب موتور سیکلت بدون کلاه ایمنی رو میدونید دکترها چه اسمی روشون گذاشتند: کاندیدای اهدای عضو 😢😢😢:نکنید دوستان با سرنوشت خودتون و اینطور بازی نکنید و عجل معلق را فراخوانی نکنید.
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 0
    به احتمال زیاد موتور سوار خلافکار دزد بوده.
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 0
    مرگ بهترین حالتِ اغلب قطع نخاع میشن
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    اکثر موتور سواران خلاف جهت خودروها حرکت میکنند و برخلاف گفته پلیس که با موتورسواران برخورد جدی میشود پلیس هیچ گونه برخوردی حتی جلوی چشم خودشان ندارند و با خلاف های جزئی خودروها سریعا جریمه.
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    خلاف جهت و حتی تو شکم خودروها میروند کلاه که ندارند با موبایلشون هم دارند میام میخوانند. جالبه جلوی دید پلیس هم براحتی خلاف میکنند اگر مملکت قانون داشت و اجرا میشد اینهمه کشته و مصدوم رانندگی نداشتیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس