زاکانی نمایه

علیرضا زاکانی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با صدور بیانیه‌ای از انتخابات انصراف داد.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی با صدور بیانیه‌ای از انتخابات انصراف داد و خطاب به دو نامزد دیگر جبهه انقلاب، نوشت: برادران عزیزم آقایان جلیلی و قالیباف می‌خواهم برای وحدت و انسجام تلاش کنند و مطالبه بحق نیروهای انقلاب را بی‌پاسخ نگذارند و مانع تشکیل "دولت سوم روحانی" شوند.

بسم الله الرحمن الرحیم‏"یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا مَن یَرتَدَّ مِنکُم عَن دینِهِ فَسَوفَ یَأتِی اللَّهُ بِقَومٍ یُحِبُّهُم وَیُحِبّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَی المُؤمِنینَ أَعِزَّةٍ عَلَی الکافِرینَ یُجاهِدونَ فی سَبیلِ اللَّهِ وَلا یَخافونَ لَومَةَ لائِمٍ ۚ ذٰلِکَ فَضلُ اللَّهِ یُؤتیهِ مَن یَشاءُ ۚ وَاللَّهُ واسِعٌ عَلیمٌ"

‏"ای کسانی که ایمان آورده‌اید! هر کس از شما، از آیین خود بازگردد، (به خدا زیانی نمی‌رساند؛) خداوند جمعیّتی را می‌آورد که آنها را دوست دارد و آنان (نیز) او را دوست دارند، در برابر مؤمنان متواضع، و در برابر کافران سرسخت و نیرومندند؛ آنها در راه خدا جهاد می‌کنند، و از سرزنش هیچ ملامتگری هراسی ندارند. این، فضل خداست که به هر کس بخواهد (و شایسته ببیند) می‌دهد؛ و (فضل) خدا وسیع، و خداوند داناست." (مائده ۵۴)

‏مردم عزیز ایران! ‏

اینک که به لحظه سرنوشت ساز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری نزدیک می‌شویم با تمام وجودم که سرشار از عشق و محبت و خاکساری نسبت به شماست، نکاتی را محضر شما عرض می‌کنم:

همانطور که دیروز در اجتماع عظیم و صمیمی جمعی از شما در میدان امام حسین (ع) اعلام کردم و بارها نیز گفته بودم اگر خود را اصلح نمی‌دانستم حرام بود بیایم و بمانم؛ تا آخرین ساعات و لحظات قانونی، برای اعلام مواضع، کارنامه و سوابق و نیز برنامه‌های خود برای گره گشایی از زندگی مردم و پیشرفت کشور تلاش و مجاهدت نمودم.

‏در زمان ورود به صحنه انتخابات و تا قبل از موعد رای‌گیری، صلاحیت سه وجهی است: "دانایی، توانایی و سلامت" و هرچه به لحظه انتخاب شما مردم عزیز نزدیک می‌شویم شاخص مهم دیگری کامل‌تر شده، اضافه می‌شود که همانا "امکان رای‌آوری" است.

‏اکنون و پس از پایان زمان تبلیغات رسمی و قانونی بر من مسجل شده است بنابر مصلحت و حکمت الهی، ویژگی چهارم در برادران دیگری از جبهه انقلاب متجلی است و این بار سنگین از دوش من برداشته شده و به شرط نیت خالص، اجر چهار سال خدمتگزاری نصیبم خواهد شد؛ خدا را شاکرم و شاهد می‌گیرم که تا سحرگاه امروز کوچک‌ترین تردیدی برای ادامه مسیر نداشتم:

‏دوش وقتِ سَحَر از غُصّه نجاتم دادند

‏واندر آن ظلمتِ شب آبِ حیاتم دادند

‏هاتف آن روز به من مژدهٔ این دولت داد‏

که بِدان جور و جفا صبر و ثباتم دادند

‏و چه دولتی بالاتر از رضایت الهی و چه عزتی برتر از شکستن خویش در برابر خداوند، خاکساری در برابر مردم و صبر در برابر جور و جفای دشمنان و ملامت و سرزنش‌ها؛

‏از دو نامزد دیگر جبهه انقلاب، برادران عزیزم آقایان جلیلی و قالیباف می‌خواهم برای وحدت و انسجام تلاش کنند و مطالبه بحق نیروهای انقلاب را بی‌پاسخ نگذارند و مانع تشکیل "دولت سوم روحانی" شوند و ان شاءالله پس از پیروزی هریک از ایشان، تلاش کنند بر مدار حق و دفاع از حقوق مردم بایستند و همکاران خود را طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب از عناصر معتقد به آرمان‌های انقلاب و افراد پاک‌دست انتخاب کنند.

‏از مردم عزیزمان هم می‌خواهم عذر این خادم کوچک خود را به دلیل کاستی‌های احتمالی در زمان رقابت‌های انتخاباتی پذیرا باشند و از میان نامزدهای انقلابی در صحنه رقابت، همچنان که رهبری فرمودند به اصلح رای دهند 《و اصلح آن کسی است که در درجه‌ی اوّل به مبانی این انقلاب و این نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد؛ «عَلیٰ بَصیرَةٍ» و «عَلیٰ یَقینٍ» به این راه اعتقاد داشته باشد. و دوّم اینکه کارآمد باشد؛ شب و روز نشناسد، دنبال کار باشد، توانایی داشته باشد برای کار کردن؛ از عناصر خوب و همکاران خوب استفاده کند.》

‏ان شاءالله پس از تعیین رئیس جمهور نهم، برنامه‌ها و پیشنهادات خود را برای اداره بهتر کشور بدون کوچک‌ترین چشم‌داشت در اختیار او قرار خواهم داد، تحقق آنها را مطالبه خواهم کرد و از هم‌اکنون برای موفقیت او و سربلندی ایران عزیز دعا می‌کنم.

‏لازم است مراتب قدردانی و سپاس خویش را از خانواده صبورم و نیز از تمام عوامل اجرایی و نظارت در امر انتخابات بویژه شورای محترم نگهبان، وزارت کشور و رسانه‌ها بویژه صداوسیما، رقبای انتخاباتی، شورای اجماع نیروهای انقلاب، علما، بزرگان و دلسوزان جبهه نیروهای انقلاب و نیز تمام اعضای ستادهای انتخاباتی ام در سراسر کشور، ستادهای جبهه تحول خواهان انقلابی، ستادهای مردمی و تمام کسانی که اندک لطفی به حقیر داشتند اعلام نمایم.

بقای عمر شریف رهبر عزیزتر از جانم تا ظهور امام زمان (عج) و سربلندی ملت شریف ایران بویژه خانواده شهدا و ایثارگران و تداوم راه شهید رئیسی عزیز را از خداوند متعال خواستارم.

‏و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 281
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 76
  • سیدمحمدمهدی puyamotlaq IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    77 71
    و من الله التوفیق نصر من الله و فتح قریب رهسپاریم باو من الله التوفیق نصر من الله و فتح قریب رهسپاریم با ولایت تا شهادت. ولایت تا شهادت. عشق است امام رضا علیه السلام.
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      56 45
      الان نوبت‌ قالیباف است چون جلیلی رای بیشتری دارد خواهشا قالیباف به خاطر دن سوخته رییسی انصراف بده
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      درود بر شرافت و ایثارت.
    • DE ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      زنده باد زاکانی!
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      34 16
      طلاها پس چی شد
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      33 13
      الان طلا و گوشت هم باد فنا شد؟؟
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      14 28
      بعنوان یکی از طرفداران دکتر قالیباف از طرف خودم و خونوادم ازتون تشکر میکنم دمتون گرم آقای قاضی زاده هاشمی و آقای زاکانی
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      16 21
      سابقه کار اجرایی که قالیباف داره هیچکدوم ندارن.جلیلی ادم خوبیه ولی تقریبا میشه گفت فقط سابقه کار سیاسی داره.هیچکس به خوبی قالیباف از پس امور اجرایی برنمیاد واقعا دیگه جای صحیح و خطا نیست.باید کسی مثل قالیباف بیاد که امتحانشو بارها پس داده و تو کارای اجرایی به سرعت و با قدرت کار کرده.خطوط جدید مترو رو با سرعت عجیب افتتاح میکرد.پل صدر،پل طبیعت،برج میلاد....کارش بیسته واقعا
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      1 1
      تایید میکنن
    • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      16 16
      جلیلی
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      4 5
      واقعا دیگه جای صحیح و خطا نیست.باید کسی مثل قالیباف بیاد که امتحانشو بارها پس داده
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      4 6
      آقای زاکانی درهرصورت کارت درسته ،درود برشما
    • CA ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      16 57
      آمد و پزشکیان و کل جریان لیبرال تیشه به ریشه کشور رو شست گذاشت رو بند و حالا هم برای اتحاد جبهه انقلاب انصراف داد. اصلاحطلبها از خداشونه ارأی کاندیداهای جبهه انقلاب تقسیم بشه تا بلکه پزشکیان ازآراء باطله جلو بزنه😁😀😆
  • DE ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    چی شد؟حداقل پای قولی که تو مناظرات دادی می موندی من کلی برنامه ریزی واسه طلا ها کرده بودم
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      49 81
      گفت کاری میکنم کشور دست شما غرب گداها نیوفته.اقای زاکانی خیلی فهمیده تر از این حرفاس که بخاطر حرف یک ادمی که هیچ برنامه ای نداره و از اول فقط یک چیزی رو تکرار میکنه خودشو اذیت کنه
    • رضا IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      از نگاه خودشون کار درستی میکنن. کمک به جریان انقلابی میکنن. اما نمیدونن از دیروز تا الان خیلی ها رو نسبت به تشکیک در آرمان های انقلاب مصمم تر کردن. چقدر بد هست که امروز جریان انقلاب باید نیازمند این قبیل انسان ها باشه. از جریانات قوی مشارکت ساز و صادق رسیدیم به شومن ها.
    • US ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      تا اخر میمونی دیگه ؟ حتما حتما حتما
    • مهدی IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      26 30
      پزشکیان که می‌گفت من با روحانی نیستم؟!؟!؟تازه قرآن و روایت هم بلده
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      9 18
      اگه احتمال رای دکتر زاکانی بالاتر از دیگران می شد انصراف نمی داد .
    • DE ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      13 69
      حالا دیگه , پس چی شد؟
    • عمار ياسر IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      25 93
      از اولش هم مشخص بود
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      برنده شدن یک نفر از جبهه انقلاب یعنی پیروزی هر چهار نفر عزیز.
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      2 4
      تا یمشت ادم احمق مثل این پرچم المان داریم نیازی بدشمن نداریم..تو هر مطلبی فقط مزه میریزه حرف مفت میزنه..دریغ از ذره ای تفکر تعقل
    • DE ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      8 8
      شومنی چیه ، میخواستی ایشون بیاد رای ها چند تیکه بشه و پزشکیان انتخابات رو ببره یعنی بنفش 3 غالب بشه؟ وقتی کسی کنار میره مثل خودرویی تو اتوبانه که راه رو برای اونی که باید بره جلو باز میکنه. مومن انقلابی نباید بذاره ، زمام امور به دست غرب گداها بیفته! این هدف اصلی انتخابات انقلابیونه. که به سال 90 برنگردیم. این عقب کشیدن این دو عزیز عین خلوص و گذشت به معنی تمامه. به اقای زاکانی و آقای قاضی زاده هاشمی از صمیم قلب برای سبقت گرفتن و جلو افتادن این دو کاندید انقلابی آقای قالیباف و اقای جلیلی تبریک می گویم. خدا یک هزار در دنیا و چند هزار دراخرت خیرتون بده که حاضر شدید بخاطر خیر مردم از خودگذشتگی بفرمائید. عاقبت بخیر بشید. درود خدا به شما دو انقلابی دوست داشتنی که برنامه هاتون فوق العاده است و امیدورایم اگر یکی از انقلابی ها برنده شد ، هردو برنامه شما عزیران رو نیز عملیاتی کنند.
    • CA ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
      6 0
      رضا جون درکت میکنم.چیزی که باعث ناامیدی شما اصلاحطلبها شده اینه که چرا قاضی زاده و زاکانی نموندن تا رأی انقلابیون تقسیم بر چهار بشه تا شاید پزشکیان شانس پیروزی داشته باشه. اما این دلسوزی جریان غربگدا برای «آرمان های انقلاب» وجدانا خیلی تابلوه.
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    84 66
    وقتشه قالیباف هم انصراف بده
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      20 26
      تا اصلاحات به آرزوش برسه کور خوندید
    • علی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      24 29
      قالیباف یک بار برادری اش رو به جبهه انقلاب ثابت کرده وقتشه آقای جلیلی انصراف بده #نه به هندوانه در بسته
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      34 17
      جلیلی در نظرسنجی ها رای بسیار بیشتری از قالیباف دارد پس قالیباف کنار بکشد.
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      46 95
      زنده باد پزشکیان
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      9 5
      هندوانه در بسته؟ به نظر میرسه شما در رو به روی افکارتون بستید،بدون تحقیق و بدون اطلاعات حرف میزنید،اگر شما در مورد ایشون تحقیق نکردید و شاید هم نخواستید تحقیق بکنید،دلیل نمیشه بقیه هم مثل شما عمل کرده باشند،اتفاقا تحقیق کردیم و متوجه شدیم دکتر جلیلی برادریش رو خالصانه تر ثابت کرده
    • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      4 13
      دوستان مومن میدانم در دوراهی قالیباف جلیلی گیر کرده اید،ولی قالیباف اصلح تر است و شب و روز نمی‌شناسد و بدون شک و تردید و سستی تصمیم می‌گیرد افکار باز تری دارد و منتظر ساسان و افشین و فرشيد نمی نشیند،پس امروز هر کس مومن است و ولایت امام خامنه ای را قبول دارد وشیعه جان بر کف میدان است به قالیباف رای دهد و انشاالله خیر است و این رای موجب شادی مردم و گشایش ها در کشور خواهد شد پس همه بیاییم بدون اتلاف وقت رای خود را یکی کنیم،وضعیت امروز کشور وضعیت آزمودن و خطا نیست
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      3 0
      18:35 اصلح تر غلطه
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 2
      شما تو دوراهی گیر کردی فکر میکنی همه مثل خودت هستن،ما هیچ وقت تو دوراهی نبودیم،حرفش درسته،دکتر جلیلی اصلحه،به قالیباف ارادت داریم اما به جلیلی رای میدیم✌❤
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    چرا این افراد وقت مردم رو اون همه گرفتن
    • GB ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      33 75
      یکی باید میومد جواب اراجیف پزشکیان ظریف میداد یا نه
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      12 39
      روحانی بیشتر بیت المال را آتش زد و وقت مردم را گرفت و یا این انسان آگاه و آزاد مرد که کارنامه خیانت خاتمی غربزده و روحانی و دار و دسته چپاولگراشان را برای مردم رو کرد؟!!!
    • حامد پلاس IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      12 5
      پاسخ به پرچم انگلیس!!!؟؟
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      33 14
      خداییش خجالت نمیکشین از خاتمی انتقاد میکنید؟؟؟
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      9 9
      انتقاد کردن که چیز بدی نیست،چرا باید خجالت بکشن؟ناراحت شدی؟اگه ناراحت شدی جنبه ت رو باید بالا ببری نه اینکه اعتراض کنی.
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      7 2
      ۱۲.۱۲ مگه نامزدهای اصلیتون خودشون لالن؟ کسی که نتونه خواب منطقی بده تو مناظره چطور میخواد رئیس جمهور بشه؟
    • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      2 11
      روشنگری که آقای زاکانی وآقای قاضی زاده هاشمی بدون هیچ واهمه ای انجام دادند عمراً کس دیگری انجام می داد به هرحال حق عالیشان نزد خدا محفوظ ،خدا اجرشان دهد به مقام والای مودت ودوستی باخدا واهل خدا
    • داود IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      7 8
      زاکانی مرد خداست
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 9
      نامزدهای اصلی لال نیستن،کاش مناظرات رو می‌دیدید اونوقت متوجه می‌شدید هر نامزد حدود ۵دقیقه بیشتر فرصت نداره تا از برنامه هاش بگه،نامزد اصلی برنامه هاش رو میگه،نامزدهای دیگه روشنگری میکنن
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      9 0
      15.44 , برنامه ها رو تو فرصت های دیگه هم میشد بگن، مناظره برا نقد کردن همدیگه ست.
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      5 0
      12.12 پزشکیان اراجیف میگفت؟
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    32 58
    دمت گرم
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    ممنون از آقای زاکانی. با آبرو آمد و با آبرو رفت.
    • رضا IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      44 17
      با این حساب خدا نیاره روزی رو که این بنده خدا بخواد بی آبرویی کنه
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      52 14
      با آبرو رفت؟
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      17 40
      جلیلی رئیس جمهور ایران
    • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 5
      دست مریزاد آقای زاکانی از هوچی گری هوچی گران هیچ هراسی به دل راه نداد .خدا حافظ چنین مردان باغیرت وپر عرضه ای
  • باربد IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    97 31
    خدا رو شکر ۲۰ میلیون رای آزاد شد
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      10 23
      کاش همه اینجوری حرف حق می زدند . من به آقای جلیلی رأی می دهم ولی از کنایه شما خنده م گرفت جدای اینکه به حرفهای آقای زاکانی گوش دادم ولی کاش بدون تعارف حرفهایمان شنیده می شد .
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    38 59
    افرین خدا خیرت بده
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      48 29
      بیشتر آرای ایشان و قاضی زاده به سبد رای جلیلی می رود ان شاءالله جلیلی در دور اول رئیس جمهور می شود
  • US ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    زاکانی خطاب به پزشکیان در مناظره: شما دارید با رییس جمهور صحبت میکنید
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      70 33
      کم دروغ بگو. ما هم مناظره ها رو دیدیم.
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      9 25
      از پرچم مشخصه که دروغ میگی طرف گفت ما همکی رئیس جمهور احتمالی هستیم باید درست صحبت کنیم
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      9 19
      اولویت اول من جلیلی بوده و هست و زاکانی اولویت دومم بود. خدا را شکر جلیلی هست و رای هم دارد
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      5 10
      درست میگه چرا ناراحت میشی من اصلا این دوتا رو نمیخوام ببینم دوست دارم اقای قالیباف انتخاب بشه
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    54 63
    ارزشهای شما جناب آقای زاکانی و قاضی زاده نزد ما کم نمیشه
    • آراز IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      من اصولگرا هستم يعني تفكراتم به اصولگرايي مي خورد اما حركت اين دو نفر مصداق بارز توهين
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      3 16
      آقای آراز ایشان گفت من می مانم در حقیقت تا آخر مناظرات هم ماندند و به جهاد تبیین پرداختند ، ضمنا سخنان مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی فصل اخطاب برای همه انقلابیون است وقتی مبنای آنها کلام حق باشد از طعنه افراد هراسی ندارند . به کسی توهین نشد بلکه اتفاقا جریانهای همراستا با سازشکاران را نقد کردند و در نهایت به نفع جریان ائتلاف انقلاب از کاندیداتوری انصراف دادند . موضوع به این سادگی را باید برایتان توضیح داد؟!!!!!!!
    • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
      0 0
      نه پس نکنه انتظار داشتی تا اخر مناظرات نمونه؟
  • جمال IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    5 5
    نگفت به کی رای میده؟
    • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      4 1
      تو یکی از مناظره‌ها گفت:شهید سعید
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 2
      ۱۶:۳۵ کم دروغ بگو
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    12 0
    شهید بهشتی : نوع انتخاب و تبلیغات ریاست جمهوری در جامعه اسلامی، انقلابی ما، نوعی اسلامی‌باشد و دور باشد از آن آلودگی‌هایی که در انتخاب ریاست جمهوری یا انتخاب نمایندگان مجلس در جامعه‌ای غیر اسلامی و جامعه‌های منحط پیش می‌آید. با گرامیداشت هفتم تیر.
  • US ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    60 19
    نامزد های سوپر پوششی
    • رضا IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      15 2
      و روکشی !
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 7
      روکش خوب اومدی روکش روحانی خاتمی الدنگ خخخخ
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 0
      خودتی مردک
  • US ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    28 12
    اگر بنا بر ائتلاف بود چرا تا لحظه آخر طول کشید؟ حتما باید این همه برنامه تبلبغات انجام میدادید بعد انصراف میدادید؟ مردم پشیزی برای مناظرات اهمیت قائل نبودند و خود من که دوره های قبل میدیدم این دوره حتی یک دقیقه اش رو هم ندیدم فقط گزیده هاش رو از اینستا دنبال میکردم
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      4 13
      فقط قالیباف
    • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      2 1
      مردم رو با خودتون جمع نبندین لطفا،چون شما و یا افرادیکه باهاشون در ارتباط هستید مناظرات براشون بی اهمیت بوده دلیل نمیشه به کل مردم تسری بدید، اتفاقات مناظرات نشون داد که چه کسی وعده و وعید زمین و چیزای دیگه رو میده،چه کسی برنامه داره و عاقلانه جلو میاد،چه کسی چیزی بلد نیست و برنامه ای هم نداره
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    6 27
    دلاور مرد، سپاس.
  • US ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    49 10
    خب دیگه تانک انقلاب وظیفه اش رو انجام داد، 30 هزار رای به قالیباف اضافه شد برید حال کنید
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      11 2
      با انصراف این تانک بیشتر اعتماد کردند.
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      2 20
      تو از بصیرت انقلابی ها سوختی ، مردم برای اصلاح طلبان پشیزی ارزش قائل نیستن در مراسم تشییع شهدای خدمت اینو ثابت کردن
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      9 1
      این بابا تانک
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    6 33
    درود بر زاکانی
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      13 3
      بدرود
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    6 21
    خداوند جزای خیر به شما بدهد ان شاء الله. احسنت
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      22 2
      زاکانی باید هزینه میلیاردی که از جیب مردم بابت این بازی سیاسی اش خرج کرده پس بدهد.
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      1 9
      ورود و تایید ایشون قانونی بوده،انصراف ایشون هم طبق قانونه،حرکت خلاف قانون انجام ندادن،لطفا بدون اطلاع از قوانین برای خودتون صحبت نکنید،بازی سیاسی یعنی چه؟در تمام دنیا این روال وجود داره، بازی سیاسی رو پزشکیان راه انداخت که میگه من دولت سوم روحانی نیستم اما کابینه روحانی همراهشه.
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 2
      شما که میگی زاکانی باید هزینه میلیاردی که از جیب مردم بابت این بازی سیاسی اش خرج کرده پس بدهد هرو قت خاتمی و روحانی بابت این سالها خسارت که به مملکت زدن دادن هم جانی هم مالی قابل مقایسه نیست
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 1
      الهی امین
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    57 8
    میخواستم به جلیلی رای بدم اما با این خلف وعده جناب زاکانی اخلاقا موظفم به پزشکیان رای بدهم
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      8 18
      آره تو می خواستی به جلیلی رای بدی!!
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      17 9
      داداش دمت گرم .خیلیا میخوان فردا به پزشکیان رای بدن
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      4 6
      هنوز نمی دونی طرفداران جلیلی از کدام طیف جامعه هستن، یکی دیگر را می گفتی تا باورمون بشه
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      7 8
      برو به همان پزشکیان رای بده خخخخخخ
    • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 2
      به قالیباف رای میدم
  • ساسان IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    14 2
    خخخخخخ
  • DE ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    6 41
    هیچکس به شهید رئیسی نمیشه ، روحش شاد . رئیس جمهور بعدی نصف مرحوم رئیسی هم زحمت بکشه بازم خوبه .
  • م.ب.رو... IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 15
    آفرین به این شیرمرد جانباز و رزمنده دلیر دیروز و افشاگر شجاع امروز، از منظر ما مردم انقلابی: گویا تو برنده ای واقعی مناظرات و‌مباحثات بوده و هستی، چرا که تو با شجاعت و جسارت و مدارک و... گفتنی ها و افشاگری ها را کردی، و بعد انصراف دادی، و این یعنی مردانی و پایداری و وفادداری به نیروهای جبهه حق./ پاینده باشی مرد./
  • محمد IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    15 11
    من که بهش رای میدم، میخواست انصراف نده، به من چه؟ حساب کردم درکل ۱۸ ساعت به حرف هاش گوش دادم بعد آقا میگه من انصراف دادم، خو از اول نمی آمدی الان کلی بودجه شواری نگهبان و دولت و صدا وسیما خرج این شده، بعد دیقه ۹۰ انصراف داده
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      4 2
      مگر صحبتهای کاندیداها شبیه هم بود؟
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      5 8
      از حق قانونی خودشون استفاده کردن،صدا و سیما و شورای نگهبان موظف هستن که امکانات لازم رو برای نامزدهای تایید صلاحیت شده فراهم کنن،هدف، تلاش برای روی کار آمدن فرد اصلح هست.اقدام ایشون هم در این راستا بود
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 18
    سلام و درود و خسته نباشید به آقای دکتر زاکانی مرد میدان‌های سخت مبارزه با گردن کلفتهای چپاولگر زاکانی عزیز رسالت خود را بنحو شایسته انجام دادی و روشنگری کردی آنکس گرفت سود برد و هرکه نخواست بشنود بر سرنوشت خود و جامعه ارجی نمی نهد خداوند به شما خیر کثیر عطا فرماید و خدا نگهدارت و یار و یاورت باشد
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    11 5
    آقای جلیلی همه رهبران مقاومت ازتون یه درخواست مشابه کردن. با آینده یک ملت وسط تنشها و چنگهای روزافزون منطقه ای و جهانی بازی نکنید.
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    43 2
    ایکاش میماند و تعداد رای خود را که زیر صد هزار بود را میدید
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      3 8
      عوضش حالا رقابت پزشکیان با آرای باطله را نظاره میکنه
  • NL ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 49
    اینایی که میگن چرا نموند اولا گفت تا اخر میمونم نگفت تا انتخابات دوما وقتی مبینی رای نداری انصراف بدی بهتر تا خودت مسخره کنی قاضی زاده زاکانی حداقل دو میلیون رای داشتن بره در جیب جبهه انقلاب بهتر
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      6 11
      منفی های آلبانی نشین خوشم اومد که خیلی سوختید حالا با اجماع آقایان جلیلی و قالیباف ی تو دهنی محکم دیگری مثل سال ۱۴۰۰ می خورید که دیگه از جاتون نتونید بلند شید ، سرمایه های صهیونیست کودک کش
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 3
    به نفع کی؟
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      1 0
      جبهه انقلاب
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    24 2
    خخخ
  • محمد IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    59 5
    خجالت آور هست‌که این همه بودجه این مملکت هدر میره برا امثال این پوششی ها وخجالت آور افرادی که به اسم انقلاب و.. این موضوع رو نه تنها ماستمالی؛ بلکه افتخار جبهه انقلاب میدانند.
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      2 49
      روحانی بیشتر بیت المال را آتش زد و وقت مردم را گرفت و یا این انسان آگاه و آزاد مرد که کارنامه خیانت خاتمی غربزده و روحانی و دار و دسته چپاولگراشان را برای مردم رو کرد؟!!!
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 11
      چون دست خیلی ها رو رو کرد اینطوری میگید؟ ضمنا انصراف ايشون در چارچوب قوانین انتخابات جمهوری اسلامي بوده
  • DE ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    6 16
    برادر بزرگوار ، جناب دکتر زاکانی عزیز ، مطمئن باشید عزیز تر شدید . خداوند نیروهای جبهه انقلاب را توفیق دهد تا شر امریکا و اسراییل و سرمایه هایشان در میهن اسلامی را بیش از این خوار و ذلیل کنند ، عاقبت بخیر شوید ، رهبر فرازنه مان سلامت ، موفق و پاینده باشند ، انشاءالله ،
  • علی واحدی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 17
    زاکانی یگانه مرد انقلابی ایرانه.روح آزادی خواه و دشمن شکن و از مبارزان بنام فساد و خیانته.
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      2 0
      اگه یگانه مرد انقلابه،حالا به کی رای بدیم.
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    60 1
    قرار بود شمش طلا بیاری دم خونه. ای کلک.
  • بابک IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    38 2
    تا آخر میمونی دیگه...
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    24 2
    ای بابا سر قولی ک دادی میموندی
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 9
    ایوال
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    37 4
    با این کارشون آبروی جبهه انقلاب رو هم بردن،مرد مومن جلوی هشتاد میلیون ایرانی قول دادی حالا اصلاح طلبان سر و صدا مکنند و آتو میگیرند از اول هم اومدن زاکانی کار اشتباهی بود اینها ظاهرا تعادل رفتاری ندارند و نمیدونند کشور در چه مرحله حساسی قرار داره فقط سبد رأی رقیب رو افزایش دادی
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 17
    حیف شد،خیلی دوست داشتم زاکانی رییس جمهور بشه،خداوند حفظت کنه انشاءالله
  • رسول IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    44 2
    پزشکیان: میمونی تا آخر دیگه؟ جواب : میمونم و رییسس جمهورم میشم....‌خخخخخخ
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 15
    مرد فداکار با عزت با کرامت افشاگر سپر بلا دمت گرم
  • محمد IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    39 9
    وقتش سعید جلیلی انصراف بدهه
    • حسن IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      9 16
      چرا جليلي؟ راي جليلي كه خيلي بيشتر از قاليباف است!
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      1 2
      چون آرا قالیباف در صورت انصراف میره تو سبد پزشکیان
    • US ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 4
      تنها کسی که می تونه پزشکیان رو برنده کنه جلیلیه . مردم عادی به کسی که نمی شناسن رای نمیدن اگه به نظر سنجی های ۳۵۰۰ نفری و ۵۰۰۰ نفری تعیین کننده بود که موسوی باید ۸۸ رئیس جمهور می شد . رای های جلیلی همه از روی تعصبه نه دلابل و شواهد .
    • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      2 0
      ارای قالیباف تو سبد پزشکیان نمیره
  • بسم IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    35 1
    تا آخر میمونی دیگه ؟
  • سید IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    17 1
    کاش منده بود تا مشخص شود چقدر رأی دارد
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    4 17
    خیلی مردی زاکانی، واقعاً یگانه ای. حیف که ویژگی چهارم که گفتی با هزار افسوس وجود نداشت والا به ذات حق قسم همیشه بهترین گزینه برای این پست بوده و هستی و ان شاءالله خواهی بود. آجرک الله مؤمن ایران.
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    8 3
    یه نگرانی که هست اینه که اگه آقای قالیباف کنار بکشه و آقای جلیلی بمونه، یک موج سهمگینی در فضای رسانه ای و مجازی برای رای دادن افراد خاموش به نفع آقای پزشکیان راه می افتد و بعد از ظهر همه چیز تغییر می کند. یعنی جلیلی هراسی. این مساله در مورد قالیباف چندان مطرح نیست. الان انقلابی ها واقعا مردد مونده اند. قشر دانشگاهی و فرهنگی از قالیباف حمایت می کنند و بخشی از این افراد، اگه قالیباف به کنار بکشه، به جلیلی رای نخواهند داد و این به نفع پزشکیان است. باید زودتر تدبیری بیندیشند.
    • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 1
      درود بر زاکانی
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    4 12
    آفرین بر تو ای بزرگ مرد قطعا رای من جناب آقای زاکانی بود اگر هیچ یک از نامزدها کنار نمیکشید ممنونم که بخاطر حفظ کشور از خود گذشتی
  • یا هادی المضلین IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    6 8
    واقعا وقتشه که قالیباف به نظر مردم احترام بزاره و انصرااف بده وقتی میبینه که که جلیلی خیلی جلوتره ازش تو نظرسنجی ها!!
  • نادر شاه DE ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    36 4
    فقط از پول بيت المال اومد خودش رو پرومد کرد. وایمیستادی تا ببینی وزنت چه قدره. آقای رئیس جمهور.......
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    6 22
    فقط دکتر‌ جلیلی ادامه شهید رئیسی
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      3 1
      انقلابی ها همه ولایتمدارن خودشون با نظرسنجی های معتبر باید به اجماع برسن
  • ناشناس IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    4 10
    آفرین به این صداقت و پایمردی!
  • ZA ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    31 2
    تائید صلاحیت شدن کسانی که بعدا انصراف میدهند سوال برانگیز است.
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 1
      چرا؟تا زمانیکه از قوانین تخطی نکنند موردی نداره، قانون این حق رو بهشون داده که میتونن انصراف هم بدهند
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    4 10
    "کارآمد باشد؛ شب و روز نشناسد، دنبال کار باشد" داره میگه قالیباف
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    20 2
    اینهمه با پول بیت‌المال تبلیغ کرد وقت مردم را گرفت کسی که دو روز رو حرفش نموند چطور میتونست به وعده‌هایش عمل کنه
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      3 15
      روحانی بیشتر بیت المال را آتش زد و وقت مردم را گرفت و یا این انسان آگاه و آزاد مرد که کارنامه خیانت خاتمی غربزده و روحانی و دار و دسته چپاولگراشان را برای مردم رو کرد؟!!!
  • ب م US ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    28 5
    جلیلی کارنامه ای نداره تنها کارنامه ایشان پاس گل دادن به اصلاح طلبان هست همانند سال ۹۲
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      1 4
      خب وقتی یکی مثل شما با این پرچم داره این حرفو میزنه دیگه مطمئن شدیم که انتخابمون درسته، درود بر دکتر جلیلی✌❤
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 18
    زنده باد تانک کرار ایثار واز خودکشی شما ستودنی هست
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      33 2
      چرت نگو افراطی تندرو
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      2 14
      افراطی اون زانو زنه نه ما افراطی اونیه که رفت زیر عکس سردار فاتح ایران عکس انداخت ما افتخاری می کنیم زیر پرچم علی ع و اولادش افراطی هستیم اره افراطی هستیم زیر بیرق امام‌حسین اگر هیهات من الذله اگر امر به معروف افراطی گری است اگر اجرتی فرامین معصومین و قرآن افراطی گ ی است همه ی ما افراطی هستیم
  • SG ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    15 8
    جلیلی هم باید انصراف بده . افکار 1400 سال پیش نزد مردم جایی نداره.
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      5 3
      علی علیه السلام می فرماید فرزند زمانه خویش باش اما این به معنی تقلید کورکورانه از مد روز هم نیست در ثانی از طرف خودت حرف بزن نه مردم
    • علی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      4 1
      تازه چه خبر ، دنیا دست کیه؟
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    6 4
    منظورش شاید رای بی رای هست
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      1 2
      لطفأ کج فهم نباشیم
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    17 4
    پس تکلیف این همه هزینه تبلیغات و وقت مردم و تا آخر میمونم ها چی میشه؟ دروغ گفتی تا آخر میمونم؟ هدف وسیله را توجیه می کند؟ فرقست بین ملامت و نهی از منکر
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      2 19
      اول بسوز و دوم به رئیس جمهور ایران یعنی قالیباف سلام کن.
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      1 11
      گفت تا آخر می مونم یعنی تا آخرین نفس برای اسلام و انقلاب ایشان ولایتمدار واقعیِ، خیلی دوست داشتی آراء انقلابی ها بشکنه؟ آلبانی نشین وطن فروش
  • کارشناس IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    37 6
    تهی از اخلاق ، تهی از کارنامه
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    28 3
    پوششی
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    15 2
    حالا یادش افتاد که وحدت کنه
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    7 1
    از ماندن جلیلی نگرانی وجود ندارد
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    7 9
    با سلام آقای جلیلی به تبعیت از آقایان قاضی زاده و زاکانی و بر اساس سنت ولایت پذیری بایستی از ادامه انتخابات کناره گیری کرده و از تهدید سبد رای جریان انقلاب اسلامی و اقسام آن جلوگیری نماید‌. آقای قالیباف اصلح است و سرنوشت کشور در گرو این انتخاب تاریخی است. در صورت عدم تبعیت آقای جلیلی از نظریه اصلح و تشتت سبد رای مسئولیت پیامدهای دولت سوم روحانی و پنجم خاتمی و هشتم رفسنجانی بر عهده این برادر است. والسلام
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      2 3
      اجازه بدید مردم خودشون اصلح و غیر اصلح رو انتخاب کنن،نظر شما محترمه،و هر کسی یک حق رای داره، درود بر دکتر جلیلی ✌❤
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    8 7
    وقتشه که قالیباف هم به نفع جلیلی کنار بکشه
  • رجب AU ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 1
    آخه چرا
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 10
    خدا حفظت کنه. ان شاءالله یکی از ریسای جمهور آینده خواهی بود.
  • FR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    9 0
    خخخخخخخخخ
  • رضا IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    30 1
    من طلامو میخوام
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    7 0
    شهرداری را دارد؟
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 0
    چطور
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 9
    سلام و درود بر شماباد.
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    10 0
    ماموریت تمام شد
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 0
    کاش میموندی
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 6
    افرین زاکانی
  • ناشناس IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    12 2
    من که سر پل صراط یقه اش رو میگیرم
  • ناشناس IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    10 2
    من که سر پل صراط یقه اش رو میگیرم
  • GB ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 9
    درود بر شما مرد انقلابی
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    28 1
    نوبت انصراف بعدی سال ۱۴۰۷
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 9
    پرچم تهرانی های با بصیرت همیشه بالاست🇮🇷❤️🇮🇷
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      1 0
      خب چه ربطی داشت؟
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    5 0
    وقتی میدونی
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    12 7
    درود بر پزشکیان خار چشم ناموس فروشان و فاسدان و وطن فروشان
  • DE ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    14 0
    تا دیروز می گفت تا آخر هستم
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    27 0
    بیشتر مردم میدونستن
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    6 8
    قالیباف باید انصراف بده رای جلیلی بالاست
  • ب م US ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    8 0
    حقیقت تلخ هست
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    4 4
    درود
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    6 10
    مردانگی
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    11 1
    چطوری تونستی انقدر راحت
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    16 0
    حیف شد.20گرم طلا پرید
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    8 5
    زاکانی طلای ناب
  • SA ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    13 1
    حالا چه سمتی بش میدن
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      2 10
      به تو چه داعشی
  • هموطن IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 8
    این توهم رو اصلاح طلبان راه انداختند
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    33 1
    از کامنت های غیر قابل انتشار میتوان میزان محبوبیت این فرد در جامعه رو حدس زد.
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 10
      ایشون برای محبوب شدن نیومده بود،اومده بود که تا آخرین لحظه،چهره واقعی خیلی ها رو رو کنه که موفق هم بود،
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 11
    اجرت با سالار شهیدان
  • رضا IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    7 0
    یک عده یاد گرفتن که بیان و کاندید ریاست جمهوری بشن
  • SA ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 4
    ریس جمهور زاکانی
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    4 4
    آقای زاکانی
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    8 2
    کاری بلد نیست
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    7 0
    آقای زاکانی انصراف دادی.
  • هذندنذذن IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    4 4
    مرگ بر دشمنان عدالت و آزادی
  • فرهاد IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    9 2
    برو
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    6 5
    نارنجک انقلاب
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 11
    این پزشکیان با 2 تا مسافرت انتخاباتی زیوارش در رفت چگونه یک کشور را میخواهد اداره کند
    • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      10 2
      مسافرت چه ربطی به مدیریت داره اگر قرار بود مسافرت راه حل مشکل باشه آقای دائم سفر در این سه سال چه گلی به سر مملکت زد
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      1 6
      از اقدامات قابل تحسین دولت دکتر رییسی 1⃣ عضویت در سازمان شانگهای بعد از ۱۲ سال 2⃣ اجرای رتبه بندی معلم بعد از ۱۱سال 3⃣ اجرای تعرفه گذاری حقوق پرستاران بعد از ۱۲ سال 4⃣حل مشکل آب خوردن بوشهر با سه ایستگاه مجهز اب شیرین کن در مدت ۱۸ ماه که معجزه وار بود 5⃣ حل مشکل واکسن و تزریق واکسن به بیش از ۵۵ میلیون نفر و مهار فوتی های کرونا که بیش از ۷۰۰ نفر بود 6⃣ راه اندازی بیش از ۳۰۰۰ کارخانه و مراکز تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل 7⃣ عضویت مقتدرانه در سازمان بریکس 8⃣ بیمه کردن رایگان بیش از ۶ میلیون نفر که دهها سال بیمه نبودند 9⃣ اجرای پروژه مهم آبرسانی از خلیج فارس به یزد و.....که معجزه وار بود 🔟د ر یکسال اول ۳۱ مورد موفق و با همت تمام سفرهای استانی که رهبر معظم هم تقدیر کردند 1⃣1⃣ مدیریت بی نظیر در پر آب کردن دریاچه ارومیه 2⃣1⃣موفقیت در آب اندختن به زاینده رود اصفهان 3⃣1⃣ رساندن بدهی خارجی از بالای ۹ میلیارد دلار به زیر ۷ میلیارد دلار در یکسال اول دولت 4⃣1⃣ افزایش قرار دارهای تجاری با کشور های همسایه بمیزان چندین برابر 5⃣1⃣ سال گذشته شدید ترین سرما در کشور بوجود امد با مدیریت عالی قطعی گاز نداشتیم 6⃣1⃣ موفقیت در اجرای سوآپ گازی که یک موفقیت سیاسی اقتصادی بود 7⃣1⃣ فروش تفریگاه هاشمی روحانی و خاتمی و دارو دسته اشان بمیزان ۱۸۰ میلیارد تومان که هزینه آن درحال اجرای پل روی آب و وصل کردن قشم به بندر عباس ..... 8⃣1⃣ راه اندازی فاز ۱۴ پارس جنوبی که قرار بوده ۵ سال دیگه به بهره برداری برسه دولت رییسی در مدت ۱۸ ماه آنرا به بهره برداری رساند 9⃣1⃣ با توجه به اینکه ۸ سال افزایش نیروگاه و تولید برق نداشتیم و افزایش مصرف برق چند هزار مگاوات در کشور با مدیریت عالی دولت در تابستان ۱۴۰۱ قطعی برق نداشتیم 0⃣2⃣ انتقال جلسات تشریفاتی و پرخرج جلسات دولت که در کاخ سعد اباد تشکیل میشد و هیئت دولت را مانند وزرای شاه متکبر و خودخواه کرده بود به پاستور 1⃣2⃣ رفع موانع فروش نفت دولتمردان لیبرال به بهانه تحریم و FATF و مشکل سوئیفت توان فروش نفت را نداشتند خودشان هم اذعان داشتند
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      3 6
      ✅ اما شاهدیم که دولت رییسی بدون توجه به تحریم ها و حساب ارزی ایران هم نفت میفروشد هم پول ان را دریافت می کند وهم تو دهن امریکا و اروپا می زند ✅ نمونه اش شکست خفت بار امریکا در حمایت از دزدان دریایی ✅ ایران با شجاعت و مقتدرانه نفت خود را از مسیر خلیح فارس باب المندب و. مدیترانه تا امریکای مرکزی عبور داده و بفروش میرساند موفقیت بیشتر از این؟ 2⃣2⃣ لغو سند ضد قرانی ۲٠۳٠ ✅ سند ۲٠۳۰ هدفش نابودی اخلاق و فرهنگ. و دین مردم و. ایجاد هم. جنس بازی و فحشای مطلق.در جامعه بود ✅ حسن روحانی در یک لجاجت کفر آلود وتمردی اشکار حتی حکم حکومتی امام خامنه ای مبنی بر ابطال این سند ضد. قرانی را اجرا نکرد. ✅ اقای رییسی با قدرت و شهامت این سند را لغو کرد 3⃣2⃣ فعال نمودن شوراهای عالی کشور که اکثرا تعطیل یا غیر فعال بودند ✅شوراهای عالی فضایی بعد از ده سال به ریاست اقای رییسی تشکیل شد و یکماه بعد سه ماهواره با ماهواره بر سیمرغ به فضا پرتاب شد ✅شورای عالی فضای ✅شورای عالی اشتغال ✅شورای انقلاب فرهنگی متحول شده ✅شورای عالی آموزش وپرورش که اصلا تشکیل نمیشد و سند تحول در دستور کارقرار گرفت ✅شورای عالی اقتصاد ✅ شورای عالی مسکن از مرگ نجات پیدا کرد و کاملا فعال شده 2⃣4⃣جلو گیری از چاپ پول بدون پشتوانه. وجلو گیری از فروش. اوراق قرضه. ✅. پرداخت حقوق بدون استقراض از بانک مرکزی ✅ پرداخت بدهی بخش وسیعی از موسسات و شرکت ها و. عده ای از کارکنان دولت ازجمله پرستاران و جانبازان و.... در حالیکه در دولت روحانی با کسر بودجه ۵۶٠ هزار میلیارد ی مواجه بودیم 2⃣5⃣ اجرای قرار داد ۲۵ ساله ایران و چین با اقتدار 2⃣6⃣ دریافت طلب قدیمی ۲۵۰ میلیون پوندی از انگلیس دربافت طلب یک میلیارد و ششصد میلیون دلار از عراق و همینطور از هند ... 2⃣7⃣اجرای مقتدرانه غنی سازی اورانیوم 20تا 60 درصد راه اندازی هزاران سانتریفوژ که از کار افتاده بود راه اندازی راکتور اتمی اراک ✅در حالی که بیش. از ۱٠ کیلو اورانیوم غنی شده و ۱۴ هزار شانتریفوژ در دولت روحانی نابود شد
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      1 0
      ان شا الله رییس جمهور اتی زیر سایه اقا امام زمان موفق باشند در خدمت به رهبری و مردم
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    9 1
    خودش هم می دونه
  • احمد IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 10
    خیلی مرد و با مرامی
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 8
    درود بر تو خدا به تو عزت بدهد خدا به تو اجر دهد محبوب قلب مایی به مدد الهی و زمان شناسی دیگر نامزدها به امید خداپیروزیم
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 7
    درود به شرفتون آقای دکتر عزیز،متن بیانیه خیلی خوب نوشته شده بود
  • حمید رضا IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    8 0
    پول بیت المال باید بیاد خرج یکی مثل این آقا بشه با این وضعیت فقر تو جامعه؟؟؟؟ اون شورای نگهبان خودش با تایید صلاحیت این آقا زیر سوال رفته که😂😂😂
    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 2
      حرکتش قانونی بوده،تو همه کشورها هم هست،شما مراقب باش با این سطح از اطلاعاتت یه وقت زیر سوال نری😄😄
  • علی IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 0
    فقط باعث شدی کرواسی حذف بشه
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 0
    اون خودش می داند زباله های پایتخت (بازیافت)خیلی سود فراوانی دارد
  • کارشناس IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 0
    اینها از دستاوردها است
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    4 1
    گیریم الان حضور پوششی ایشون موثر‌ بوده . این رای حلال ؟
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    7 1
    پوششی روکشی
  • ناشناس IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 4
    انا فتحنا لک فتحا مبینا .
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 5
    اقای زاکانی ممنون از شما که کنار رفتی.توجه نکن به اونایی که تیکه میندازن.اونا فقط با تیکه و تخریب میان بالا
  • جیم IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    6 1
    این جماعتی که دارن توجیه میتراشن برای زاکانی که جهاد تبیین داشته مگر زبان آقای جلیلی الکن بود اتفاقا اگر این سه چهار نفر نامزد نخودی نبودن مناظرات بسیار بهتر و جدیدتر برگزار میشد .
    • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      1 3
      زمان هر نامزد در هر زمینه مورد بحث،مشخص بود،کسی مثل دکتر جلیلی با اینهمه برنامه ی کاربردی که داشت و می‌بایست توضیح میداد،نمیتونست در عرض ۵دقیقه جهاد تبیین رو هم انجام بده،
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    10 1
    چطور به این صراحت جلوی چشم همه دروغ می گید و بعد رو به قبله نماز می خوانید ؟
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 1
      از خودت داری میپرسی؟
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    8 1
    این همه بودجه صرف تبلیغات تلویزیون و وقت مردم و .... از قیامت بترس
  • US ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    6 1
    آدمی که سر حرفش نمونه همون بهتر که بره . مگه نگفتی تا آخرش هستم؟! با این دروغگویی ضربه زدی به اعتماد مردم.الان همه مطمان شدند پوششی هستی.
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    5 2
    خوبه خودش الان فهمید این کاره نیست
  • حمید IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    4 1
    آخه دو درصد رأی دیگه تشکرداره یااسمش ایثاره اگه قالیباف یا جلیلی انصراف داد میشه گفت ایثار
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    10 1
    این همه از جیب ملت در صدا و سیما هزینه شد که این دو نفر استعفاء بدهند؟ کی قراره از اینا و جبلی بازخواست بکنه؟
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 3
      اولا اینکه کارشون در چارچوب قانون بوده،ثانیا بهتره حقتون رو از حق خوری های غیرقانونی در دولت روحانی مطالبه کنید که اینهمه به مردم ضربه زد،
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 1
    جبلی و زاکانی و قاضی زاده
  • DE ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    4 0
    شورای عالی اجماع نیروهای انقلاب، چه افرادی هستند و این افراد با چه ساز و کاری انتخاب شده اند؟
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 1
    کاش مونده بود
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 1
    کاش مونده بود
  • نادر SA ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 2
    قربان حاج علیرضای انقلابی، موقعیت شناس و ایثارگر
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 3
    درود بر تو
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 0
    معلوم بود
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 1
    تو روز روشن و جلوی چشم همه مردم
  • حامد CA ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 9
    لطفا تیتر درشت بزنین قاضی زاده بخاطر جلیلی انصراف داد رسما
  • حامد CA ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    6 5
    پول بیت المال رو نابود نکن
  • حامد CA ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    4 9
    نمیخواد به کسی طلای بدی !!!
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 2
    سلام
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 2
    پزشکیان ، جهانگیری اصلاحات چرا به نفع کسی کشید کنار
  • راد IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 1
    درود
  • علی DE ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 1
    خیلی ممنون. خیلی عالی.🙏💐❤️🌹👌💯🥰🎉✌️👍👏
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 1
    عالی
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 1
    وعده ما جمعه هجدهم تیر رای به زاکانی
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    خب حالا به نفع کدوم یکی انصراف داد، یارانه طلا چی شد از کی باید طلب بکنیم، حرفی بود و زده شد و این حق مردمه، کشور ثروتمندی داریم و از اولین روز قابل اجراست و همه زیر ساختارش آماده و فراهمه...
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 2
    درود
  • ایرج IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 2
    بنده ی خوب خدا زاکانی
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 2
    خدا اجرت بده
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 2
    احسنت
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    قبول کنید اصلاح طلبان و افرادی مثل ظریف تنور انتخابات رو گرم میکنن و به نوعی به نظام‌خدمت میکنن
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 2
    بهترین ترکیب: قالیباف رئیس جمهور ، جلیلی وزیر خارجه
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 2
    زنده باد آقای جلیلی
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 2
    عالی
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    4 0
    هر وقت یاد گرفتی کسانی که می خوان بهت رای بدنو سرکار نزاری بعدش بیا کاندیدا بشو
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    9 0
    طرف 4روز نتونست به وعده ای که داد و گفت تا اخرش هستم عمل کنه بعد اون احمقهایی رو بگو که وعده های این و امثال اینو باور مکنن
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 2
      تا آخرین مناظره موند،دروغ نگفت
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 1
    زاکانی هم تلویحا از جلیلی حمایت کرد. البته انتظار دیگه ای از این مرد نمی شد داشت.
  • رضا IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    6 2
    هر کس رای بیشتری داشته باشد می ماند آن یکی به نفع جبهه انقلاب انصراف میدهد.بعد مگه پزشکیان یا پور محمدی آمده بودند برنامه ارائه بدهند بیشتر کارشان تهمت زدن بود وخیال کنید قاضی زاده وزاکانی نبودند آن موقع قالیباف و جلیلی فقط باید تهمت های این ها را جواب میدادند ووقت به ارائه برنامه نداشتند.خدارا شکر قاضی زاده وزاکانی جواب این ها را دادند مقداری هم از وقت جلیلی را هم گرفتند ولی جلیلی هم جوابشان را داد.هدف پزشکیان این بود چون برنامه نداشت مردم با تهمت های مختلف به نظام سرگرم کند تا مردم یادشان بره برنامه ندارد
  • هادی IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 1
    من منتظر بودم رئیس جمهوری شی
  • محمد DE ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    2 1
    ریس جمهور فقط حجت‌الاسلام پور محمدی
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 0
      جدی میفرمایید؟
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    1 0
    گویا باور ندارند روز داوری؟
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 1
    درود بر شما
  • ساکنان متعدد در : مشیریه - منطقه 15 IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    2 0
    زاکانی : حالا که انصراف دادی بگو یک ایستگاه مترو برای ساکنان محروم و مستضعف و بیشمار ( منطقه مشیریه - منطقه 15 ) راه اندازی بکنند . ساکنین منطقه واقعا مشکل تردد دارند .
  • ساکنان IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    2 2
    یک ایستگاه مترو برای مردم محروم جنوب شهر : منطقه مشیریه درست بکن
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    1 1
    خیلی اقایی
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    2 1
    دوستان اصولگرا در اجماع اصولگرایان اختلاف نظر دارند ولی جالب است که با حضور سه جناح از اصولگرایی، همچنان پزشکیان در صدر است.
    • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 1
      طبق نظرسنجی های میدانی ایشون با اختلاف، دوم هستن،دکتر جلیلی اول هستن
  • ناشناس IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 1
    درود بر شرفت که خودت را فدایی اسلام وکشور کردی یادمون نمیره که چه حرف ها و گوشه کنایه های به خاطر رئیس جمهور شهید وکشور به جان خریدی
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    2 0
    زاکانی عالیه. اجرش با شهدا
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 1
    عالی
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    1 1
    درووود
  • بردبار IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    4 1
    بسیار عالی تشکر
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    4 0
    سلام ،شجاعت مومنین و دوستان امام زمانی علیه‌السلام به جهاد با مال و جان وآبروست شکستن نفس،سردار دلها پروراند والله خیر
  • IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    0 0
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس