کد خبر 1618335
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷
دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین: شهید رئیسی با قدرت از ملت فلسطین دفاع کرد

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در مراسم چهلمین روز شهادت شهدای خدمت یاد و خاطره شهید رئیسی و امیر عبداللهیان را به عنوان حامیان با قدرت فلسطین گرامی داشت.

به گزارش مشرق، دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی در چهلمین روز شهادت شهید رئیسی و همراهان بعد از سلام و درود بر رسول خدا و اصحاب گرامیش و خانواده معزز شهید رئیسی و عبدالهیان و شهدا و رئیس‌جمهور موقت و همچنین مردم شریف ایران، گفت: آمده‌ایم به همراه هیاتی از رهبران مقاومت فلسطین تا در این روز غم انگیز کنار شما باشیم تا بگوییم راه شهدا را ادامه خواهیم داد. آمده‌ایم تا یاد رئیس‌جمهور شهید را گرامی بداریم که نقش بزرگی در منطقه داشت و کارهای بزرگی انجام داد که برخی از آنها را می‌دانیم و برخی را نمی‌دانیم.

وی افزود: شهید رئیسی با تمام قدرت به نام ملت ایران از ملت فلسطین دفاع کرد و این سخنان همچنان ادامه دارد و موثر است. ما در طوفان الاقصی از حمایت جمهوری اسلامی ایران یاد می کنیم و مواضع جمهوری اسلامی و رئیس جمهور شهیدش را فراموش نمی‌ کنیم. به این مناسب از ملت ایران و در راس آن رهبر جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کنم. به امید خدا با هم به سمت فلسطین تا قدس و پیروزی این مسیر را ادامه می‌دهیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس