حضور محسن رضایی در مسجد لرزاده

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امیدوارم امروز حماسه دیگری برای تاریخ ایران اسلامی و آیندگان رقم بخورد.

به گزارش مشرق، محسن رضایی با حضور در شعبه مسجد لرزاده گفت: از ملت همیشه در صحنه و وفادار به انقلاب اسلامی تقاضا می‌کنم به سخن این سرباز وطن توجه کنند.

وی ادامه داد: امروز روز حساسی برای تثبیت زحمات گذشته و افق رو به آینده است؛ به همین دلیل در انتخابات باشکوه شرکت کنید تا بار دیگر همه جهان همبستگی ملت ایران با نظام و سرنوشت شان را ببینند. امیدوارم حماسه دیگری امروز برای تاریخ ایران اسلامی و آیندگان رقم بخورد.

رضایی در توصیه به رئیس جمهور آینده گفت: در طی بیش از چهار دهه حیات انقلاب اسلامی شاهد چندین انتخابات بودیم. اولین دوره معروف به دوره بزرگان و شخصیت‌های شناخته شده نظام بود مثل شهید رجایی و مقام معظم رهبری. دوره دوم انتخابات مربوط به احزاب بود مثل دوران ریاست جمهوری آقایان هاشمی رفسنجانی و خاتمی.

وی بیان کرد: دوره سوم انتخابات بیشتر به دوره افراد ناشناخته اختصاص داشت مثل آقایان روحانی و احمدی نژاد. دوره چهارم که تغییر شیوه حکمرانی را نشان داد به دوران ائتلاف‌ها معروف شد. سرآغاز این دوران شهید رئیسی بود. در انتخابات ۱۴۰۰ بسیاری از کاندیداها از جمله بنده و آقایان قاضی زاده و زاکانی در یک ائتلافی با آقای رئیسی وارد دولت ایشان شدیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    فقط قالیباف.
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    هر ایرانی که دوست دارد دوباره ایران به دوران نکبت تحریم و وتورم و کرونا و ماسک اجباری وتعطیلی کسب وکار کرونایی و خفه شدن با کرونا و منع رفت وآمد کرونایی و سعید نمکی و عباس آخوندی وعیسی کلانتری و علی ربیعی وفاجعه کشتی سانچی و اتش گرفتن برج پلاسکو و به کوه برخورد کردن هواپیمای مسافربری و گران کردن عمدی بنزین و بتن کردن نیروگاههای هسته ای و موشکی ومسخره کردن مردم توسط رئیس جمهور و خشکسالی و جنگ خارجی وفتنه و اشوب و نا امنی داخلی برگردد و دوباره به اسارت آمریکا وکرونا برود به پزشکیان که همان روحانی دوم است رای دهد. مردم ایران ادامه راه نورانی آیت ا.‌ رئیسی قطعا باعث شکست تحریمها وعبور از قله تحریم وسختی ها و عاقبت بخیری است.
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 0
      حرف مفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس