کد خبر 1618530
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
حجت الاسلام سیدحسن خمینی رای داد/ همه مردم انتخابات را جدی بگیرند

حجت الاسلام سیدحسن خمینی با انداختن رای خود به داخل صندوق درباره اهمیت انتخابات بیان کرد که همه باید به سرنوشت خود حساس باشند و انتخابات را جدی بگیرند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سیدحسین خمینی دقایقی پیش رأی خود را به داخل صندوق رأی انداخت و در جمع خبرنگاران بیان کرد: ابتدا این روز را به همه دوستان تبریک می گویم و از جمیع اصحاب رسانه که اینجا هستند، تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: انتخابات یکی از مظاهر بزرگ مردم سالاری است و ما هم برای عبور از بحران‌ها هیچ نقطه اتکایی بعد از خدا، غیر از مردم نداریم. همه باید به سرنوشت خود حساس باشند انتخابات را جدی بگیرند.

حجت الاسلام خمینی درباره مشارکت در انتخابات تصریح کرد: مشارکت بالا و انتخاب یک رئیس جمهور با رأی بالا برای حل مشکلات کشور بسیار مهم است.

وی در پایان گفت: ان شالله بتوانیم در این مسیر گام برداریم و نتایج خوبی هم برای همه مردم داشته باشد. نظرسنجی‌ها هم می‌گوید مشارکت خوب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    هر ایرانی که دوست دارد دوباره ایران به دوران نکبت تحریم و وتورم و کرونا و ماسک اجباری وتعطیلی کسب وکار کرونایی و خفه شدن با کرونا و منع رفت وآمد کرونایی و سعید نمکی و عباس آخوندی وعیسی کلانتری و علی ربیعی وفاجعه کشتی سانچی و اتش گرفتن برج پلاسکو و به کوه برخورد کردن هواپیمای مسافربری و گران کردن عمدی بنزین و ریشه کنی نهضت ملی مسکن توسط عباس آخوندی وبی خانمان شدن و بتن کردن نیروگاههای هسته ای و موشکی ومسخره کردن مردم توسط رئیس جمهور و خشکسالی و جنگ خارجی وفتنه و اشوب و نا امنی داخلی برگردد و دوباره به اسارت آمریکا وکرونا برود به پزشکیان که همان روحانی دوم است رای دهد. مردم ایران بدانید ادامه راه نورانی آیت ا.‌ رئیسی قطعا باعث شکست تحریمها وعبور از قله تحریم وسختی ها و وامنیت وسلامتی و عاقبت بخیری است.خداوند مردم ایران اسلامی را به صراط مستقیم هدایت فرماید به حق محمد و آل محمد ص

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس