بیانیه ۱۰۱۹ نماینده فعلی و ادوار مجلس در دعوت مردم برای شرکت در انتخابات

سفیر ایران در برلین از همکاری خوب پلیس آلمان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این کشور خبر داد و گفت که تا الان با هیچ مشکلی مواجه نشده‌ایم.

به گزارش مشرق، محمود فرازنده سفیر ایران در برلین امروز (جمعه) هشتم تیر ماه در گفت‌وگوی بر خط با ستاد انتخابات خارج از کشور با اشاره به برگزاری چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری در پنج شعبه اخذ رای در آلمان گفت که برگزاری انتخابات با استقبال خوبی از سوی هموطنان ایرانی مقیم آلمان مواجه شده است.

وی یادآور شد: علیرغم تلاش گروه‌های معاند برای اخلال در برگزاری این دور از انتخابات، تا الان شاهد همکاری خوب پلیس و یگان‌های مختلف در مراکز اخذ رای در آلمان هستیم و تا الان با هیچ مشکلی مواجه نشده‌ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 1
    می دانند که پزشکیان در راه است. دولتهای اروپایی و آمریکا برای برجام 2 و 3 و 4 و ... خیلی بیشتر از این ها هزینه و همکاری می کنند.
  • DE ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 1
    در فرانکفورت چهارسال پیش روز انتخابات ریاست جمهوری کار پلیس در روبروی سرکنسولگری افتضاح و گندبود. ولی امسال درفرانکفورت پلیس خیلی بهترو سازمان یافته تر محیط رو کنترل و امنیت رو برقرار میکرد. وضع معاندین سلطنت طلب افتضاح و شکست خورده گویا از اینهمه رای دهندگان ایرانی عزا گرفته بودند ! زیر پرچم شون فقط دونفراومده بود! که خیلی پکر و پریشان به تعداد زیاد ایرانیان که برای رای دادن داخل سرکنسولگری می رفتند نگاه میکردند. پوز معاندین ورشکسته امروز خوب به زمین خورد. داخل سرکنسولگری ساعت هشت و ربع صبح صف ها خیلی طولانی بود ند و دائم تعداد زیادی ایرانی از بیرون وارد کنسولگری می شدند. همبستگی ایرانیان از برکت خون شهید رئیسی و شهید عبداللهیان عزیز و همراهان شهیدشونه. روحشان شاد.
    • مظلوم IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 0
      اگه خوبه برگرد ایران
  • DE ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 1
    پزشکیان دلخوش نشه خبری نیست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس