هر گونه تبلیغ موجب اخراج از شعبه اخذ رای است

سخنگوی ستاد انتخابات کشورگفت: به آگاهی نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای می‌رسانیم حق تبلیغ و لو برای هیچکدام از نامزدها وجود ندارند و اگر مشاهده شود از شعب اخذ اخراج می‌شوند.

به گزارش مشرق، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور پیش از ظهر امروز (جمعه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ۸ صبح فرایند انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده است و پیرو اطلاعیه ۷ و ۸ وزارت کشور، اسامی و شماره کاندیداهای انتخابات ریاست به ترتیب حروف الفبا در سراسر کشور توزیع شده است.

وی افزود: طبق اطلاعیه ۱۹ افراد می‌توانند با شناسنامه و کارت ملی در انتخابات شرکت کنند و کسانی که شناسنامه قدیمی با همراه داشتن کد ملی به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: طبق اطلاعیه ۱۶ نیز بر اساس ماده ۱۰ هرگونه تصویر برداری از آرای انتخابات ممنوع است. همچنین طبق اطلاعیه ۱۷ به آگاهی نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای می‌رسانیم حق تبلیغ و لو برای هیچکدام از نامزدها وجود ندارند و اگر مشاهده شود از شعب اخذ اخراج می‌شوند.

اسلامی تصریح کرد: ۵۸ هزار ۴۰ شعب در سراسر کشور مشغول اخذ رای از هموطنان عزیز هستند و متولد ۸ تیر ۸۵ به قبل می‌توانند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

وی تاکید کرد: اخذ رأی در شعب خارج از کشور با توجه به زمان بندی هر منطقه شروع شده است و هیچ شعبه در خارج از کشور هنوز به اتمام نرسیده است و أخذ رای گیری ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    1 2
    ترسیدید اگر اجازه تبلیغ بدید همه به پزشکیان رای بدهند
  • شمشیر جومونگ! IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    1 1
    داداش دیگه کار از تبلیغات گذشته ! باید بساط جشن و شادی را مهیا کنید😂✌️🙏

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس