کد خبر 1619093
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴
پزشکیان: مردم از رئیس جمهور حل مشکلات اقتصادی را می‌خواهند

مسعود پزشکیان در بیانیه انتخاباتی خود گفت: من پزشک مردم و وزیر دولت اصلاحات و نماینده صریح مردم، هم صدای بی‌صدایان و خاک پای ملت ایران هستم.

به گزارش مشرق، متن بیانیه مسعود پزشکیان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و بزرگوار ایران

مشارکت معنادارتان در انتخابات مبارک باد. شما با رأی آگاهانه خود باز برای ایران آمدید و یا نگران شدید. خداوند بزرگ را سپاس می‌گویم که توان اندک مرا مایه‌ ابراز توانمندی بی‌حد یکایک شما قرار داد تا باهم از رنج‌های متعدد یکدیگر بگوییم و به چرخه پیشرفت و توسعه ایران بیندیشیم. همه آنان که آمدند و آگاهانه دست به انتخاب زدند، چه به من رای دادند، چه به رقیبان من، فرصتی نو برای شنیدن صداهای‌شان و دیدن توانایی‌های‌شان آفریدند.

همه آنان که نیامدند و همچنان در تردید از اثربخشی رأیشان ماندند، هر دو پاره‌های تن ایران عزیزند و دل در گرو تحقق عدالت و آزادی و پیشرفت برای ایران دارند و ایران را از آن همه ایرانیان می‌دانند.

گامی دیگر تا انتخاب نهایی مانده است. مشارکت مؤثر شما در میدان انتخابات مرحله دوم، این گام دوم را استوار می‌کند و پس‌ازآن گام بلندی دیگر با هم بازهم برای ایران. یک هفته فرصت است تا باز گفت‌وگو کنیم و دغدغه‌ها و نگرانی‌ها و حتی نقدها و اعتراض‌های مشترک را به رفتار سیاسی مشترکی برسانیم. گام بعد از پیروزی در انتخابات، گام بازگشت منتخب مردم به مردم و بازخوانی همه اصول و آرمان‌هایی است که ملت در این سال‌ها از زبان اسلام و انقلاب خود شنیده است: گام بازگشت به عدالت گم شده و تأمین آزادی‌های محدود شده و رفع موانع پیشرفت همه جانبه ایران، گام اصلاح رویکردهای نادرست و رویه‌های نامناسب حکمرانی در جهت خواست و رضایت عموم مردم؛ پس چون فراغت یافتی، باز گامی به پیش گذار: فَإِذَا فَرَغْتَ فَانْصَبْ وَإِلَی رَبِّکَ فَارْغَبْ.

ملت آگاه ایران؛ در ایام انتخابات دیدید و شنیدید که وعده بی‌پایه ندادم و بیشتر گفتم که به برنامه‌ها و وعده‌های فراموش‌شده در دولت برمی‌گردم؛ به فصل حقوق ملت در قانون اساسی و به سند چشم‌انداز ٢٠ ساله ایران که به تأیید مقام معظم رهبری هم رسیده است و بنا داشت ایران را طی ۴ برنامه توسعه به مقام اول منطقه و مقام شایسته در جهان برساند. گفتم به عدالت برمی‌گردم، چون دیده‌ام و می‌بینم که احساس تبعیض و بی‌عدالتی و از دست رفتن فرصت‌های برابر غالب ایرانیان را در همه زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نگران و ناراضی و گاه ناامید کرده است.

گفتم به آزادی برمی‌گردم چون دیده‌ام مداخله‌های نابجا و فراقانونی که گاه موجب وهن اسلام و انقلاب و نظام و نادیده گرفتن شأن و کرامت انسان و اجتماع شده است. زنان و جوانان و صاحبان اندیشه و دانش و فرهنگ و هنر و اقوام و پیروان مذاهب و سرمایه‌گذاران و کارآفرینان هریک به‌گونه‌ای خواستار اصلاح و بهبود وضع موجودند. ایران را نمی توان به یک رنگ در آورد و نسل ها و خواسته های نو را نمی توان نادیده گرفت.

گفتم به حفظ و احیای منابع توسعه ایران برمی‌گردم چون فرسایش و ناترازی‌های حوزه آب، انرژی، محیط‌زیست و اقلیم جدی است. گفتم به عدالت اقتصادی برمی‌گردم چون بهبود معیشت مردم و تأمین یک زندگی معمولی برای عموم شهروندان اولویت یافته است.

گفتم به تنش‌زدایی در سیاست خارجی و حل مسئله تحریم‌های ظالمانه بر پایه اقتدار ملی و تعامل سازنده برمی‌گردم چون راه‌حل مسائل اقتصادی و توسعه ایران، ابتدا از سیاست می‌گذرد. من می‌دانم مسائل پیش رو و آینده ایران دشوار و بعضاً مزمن و پیچیده است؛ اما در فضای امید و اعتماد و همبستگی و مشارکت شما، گره‌ها می‌تواند باز ‌شود. رأی شما در این مرحله به من باری سنگین بر دوش من گذاشت.

من متعهدم که به اعتماد شما خیانت نکنم؛ شما به من رأی دادید چون گفتم: در همه‌جا راست گفته‌ام و دروغ نمی‌گویم؛ از هیچ امتیاز ویژه‌ای بهره نگرفته‌ام و به هیچ فسادی میدان نمی‌دهم. گفتم: زمام اداره و اصلاح امور را برای احقاق حقوق ملت و رفع تبعیض‌ها و بی‌عدالتی‌ها به قانون و امر کارشناسی و خرد جمعی می‌سپارم. گردنم همچنان در گرو این گفته‌هایم است و از این پس هم میثاقم با شما پایبندی به این رأی شما برای ایران خواهد بود . پس از انتخاب هم هرجا دیدید از مسیر اخلاق و انصاف و قانون یا پیگیری خواست شما خارج شدم، با مطالبه و انتقاد و اصلاح مرا به موضع حق و عدل برگردانید.

من از آن روز که به‌عنوان نماینده شما، رئیس‌جمهور و پاسدار قانون اساسی شوم، خود را متعهد به اجرای فرمان امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام به مالک اشتر می‌دانم، آن‌جا که می‌گوید: «باید برگزیده‌ترین وزیران تو کسانی باشند که سخن تلخ حق را به تو بیشتر گویند و در آنچه انجام می دهی و یا آنچه می گویی و خدا آن را برای دوستانش نمی پسندد و کمتر یاری ات کنند و به پارسایان و راستگویان بپیوندند و آنان را چنان بپرور که تورا فراوان نستایند و با ستودن کار بیهوده ای که نکرده ای خاطرت را شاد ننمایند ، که ستودن فراوان موجب خود پسندی شود و به سرکشی منجر گردد.

مردم فهیم ایران؛ نتیجه انتخابات رقابتی و موثر پیروزی گفت‌وگو و مدارا بر قهر و بدبینی، پیروزی کنش بر کناره‌گیری، پیروزی آشتی و اجماع ملی بر تنازع و اختلاف است. مبنای رأی نهایی شما پیروزی نگاه به آینده در برابر ماندن در گذشته، پیروزی خلق فرصت‌ها در برابر خلق تهدیدهاست. پس بیایید برای ایران، برای بازگشت و تعمیم عدالت و آزادی، رضامندانه یا منتقدانه، گامی دیگر به پیش بگذاریم،که به گفته فردوسی بزرگ: «اگر کشور آباد داری به داد، بمانی تو آباد و از داد شاد».

بیایید در پیشبرد خواسته‌های عدالت‌خواهانه خود در جامعه و در حکومت باهم بازی کنیم نه در برابر هم. بیایید که پنجره امید را برای آینده بازتر کنیم. راه من راه پیشبرد خواسته های ملی و تامین منافع ملی از طریق اجماع ملی و بازگشت به مردم است و دولت من دولت وفاق ملی برای پاسخگویی به ملت و عبور از بحران‌ها خواهد بود.

در این مقام من همان مسعود پزشکیان خواهم بود که شناخته‌اید؛ پزشک مردم و وزیر دولت اصلاحات و نماینده صریح مردم، هم صدای بی‌صدایان و خاک پای ملت ایران. از شما می‌خواهم که در ورای هر نگرش و نقد سیاسی فرصت انتخاب پیش رو را از دست ندهیم و کار را نا تمام نگذاریم.

امروزمان سخت است، اما می‌توانیم آینده‌مان را با لطف خداوند و حضور موثر و رأی معنادار در مرحله دوم روشن‌تر کنیم. خدایا چنان‌ کن سرانجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار.

مسعود پزشکیان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 87
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 3
    کلی گویی و مبهم گویی برای فرار از پاسخ گویی
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 1
    حالا میفهمم خوارج حافظ قرآن خوان، دایم الصلوة، دایم الروزه و.... چه خون دلی بر امیرالمؤمنین کردند. اگر مردم فکر میکنند با آقای پزشکیان به آزادی و رفاه میرسند بسم الله ولی شاعر میگوید کسی که خربوزه میخورد باید پای لرزش بشینه که رای دهندگان به آقای پزشکیان نمی‌نشینند و مثل همیشه طلبکار نظام خواهند شد ولی در آخرت دیگر نمی‌توانند خودشان را گول بزنند و...
  • FR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    17 10
    فعلا که صدای پر سر صداها هستی ، مجبوری دروغ بگی ..
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      1 1
      قاری قرآن ناشی و دروغگوی ساده
    • DE ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      2 2
      صدای عربده کشان هستید
    • DE ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      2 2
      صدای عربده کشان هستید
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 4
    جون من راست میگی؟؟؟ صدای بیصداهایی که با اینهمه شامورتی بازی که در آوردی نیمودن پای صندوق؟اونا خودشون بخوان صدا دارن خواننده قابل میخوان که تو وحامیات نیستید
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    3 4
    دور زدن مجلس نیروز امنیتیو رهبری و قانون اساسی برای تایین کابینه در کل ... متوجه هستید یا نه ...
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 13
    مسعود جون از اول گفتی واسه گرم کردن انتخابات اومدی معلوم بود از اول کسی دیگه رو انتخاب کردن
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 1
    روحی لک فداک یا مسعود.
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 5
    حتما توضیح بدین با اعتماد مردم چیکار کردین که سی درصد فقط مشارکت دارن تو انتخابات خوبه هم اصلاح طلبتون رو دیدیم هشت سال هم اصولگراتون رو یازده سال تازه حسن روحانی که میگفت من اصلاح طلب نیستم
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    تنها بر اساس ظرفیت قوم گرایی و جمعیت بالای ترک زبانان و عادت خاص آذری ها که وقتی دست روی تعصب خاصشون گذاشته رای آورده نه بر اساس برنامه و یا اصلح بودن...وگرنه بر مبنای اصلاح طلب بودنش رای نیاورده چرا که آنهاییکه رای نمیدادن باز هم رای ندادن صرفا رای جمعیت ترک زبانان بوده
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    13 4
    چقدر هم ظریفتون بی صداس البته برای خودی ها برای غرب مثل موشه
  • NL ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 10
    ابدا رای نمیدم
    • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      1 2
      به درک. پس در مشکلات مملکت هم حق عربده کشیدن و نق زدن نداری
    • ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      1 2
      رای ندادن = قبول کردن حرف دشمنان یعنی انفعال و آسیب به مملکت
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 1
    ربطی ندار اقا
  • مریم IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 1
    آقای پزشکیان زمانی که در مجلس بودید توسط یکی از آشناهای شما برای یکی از دوستانم که از همشهریهای شما هم بود وبه دلیل داشتن سرطان خون مشکل حاد قلبی شدیدو کلیه مشکل دار وسنگ ساز و به خاطر شغلش که قالیباف بود شماره چشم ۱۰ وکمر داغون که اجازه کار کردن بهش نمی داد ومدام در گیر بیمارستان ودکتر بود از شما خواستم که با توجه به پرونده پزشکی قطوری که ایشان دارند بعد از معاینه وبررسی درخواست باز نشستگی زود تر از موعد ایشون رو بدید بعد از چند ماه معطل کردن هیچ کاری نکردید واصلا توجهی نشان ندادید حالا چطور میشه کسی که برای یه ادم از کار افتاده هیچ کاری نکرده حالا می خواد صدای کسانی رو بشنوه که هیچ کس صداشونو نشنیده من که از نزدیک بی توجهی شما رو نسبت به کسی که در هر ماه چند روزشو در بیمارستان میگذرونه دیدم مطمئنم که حرفاتون فقط شعار و فقط برای رسیدن به قدرته شما اینها رو می گید تا رای جمع کنید از خدا میخوام که به مردممون بینش درستی بده که حرف هر کسی رو باور نکنند وسرنوشت مملکت رو دست اونها نسپارند آمین
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 1
    رئیسی عزیز بخاطر مردم آذربایجان شرقی جانش را داد اما مردم تبریز و اردبیل و سایر استانهایی که پزشکیان پیشتاز است خوب از زحمات شهید جمهور قدردانی کردند. امیدوارم همانگونه که شما قدردان شهید جمهور بودید دولت بنزین ۲۵۰۰۰ تومانی پزشکیان هم از حمایتی که از او کردید به همین شیوه قدردانی کند. نوش جان شما و همه کسانی که اینگونه قدردان خدمتگزارانشان هستند.
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    4 5
    کی گفتی؟ تو که میگفتی کارشناس نیستی؟ شهید جمهور یادت تا ابد در دل محرومان و کارگران است حلالمان کن.
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    7 5
    قراره بنزین رو 25 کنه فردا کسی اعتراض نکنه
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      0 2
      یا بنزین باید گرون شه یا باید به صنایع دست اندازی کرد که یعنی کاهش رشد اقتصادی. پس بهتره که بنزین به صورت منطقی گرون شه. شما هم حرف پوپولیستی نزنید والا در برابر خدا مسئولید.
  • نادر شاه IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    10 4
    جدی میفرمایید؟؟؟صدای بی صدایان بنزین ۲۰ یا ۳۰ هزار تومان است؟؟؟؟جمع کن حرفای پوپولیستی و عوام فریبی نزن و نکن. تو اگر بیای از نظر امنیت ملی ایران دچار بحران شدید میشه مردم ایران ابله نیستن.
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    12 5
    آقای پزشکیان شما یک وزارتخانه را نتوانستی مدیریت کنی استضاح شدی از طرف دوستانت الان هم که میگویی بنزین 25تومنی
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 1
    آره جون خودت
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 1
    صدای هر چی برانداز تجزیه طلب هست و بازیچه هر چه مزدور نفوذی غربگدا هست هستی آمده ای برای بیچاره تر کردن مردم ایران و جنگ طلبی و گرگی هستی در لباس میش و بسیار ضعیفی که آدم یاد قاجاری های خیانت پیشه ناکاربلد می افتد
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 2
    کابینه را خارج از مجلس گعرفی نکنید ها این صد قانون اساسی و ساختار است کاملا ...
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    6 11
    تصمیم ده درصد برای نود درصد مردم منصفانه نیست نه به جلیلی
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    6 5
    دروغگو دروغگو...
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 0
    خدا کنه
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    4 7
    از اول هم معلوم بود مسعود رو طعمه کردن که جلیلی رو بکنن رئیس جمهور
    • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      0 2
      بدجور توهم زدی
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 2
    انا شواهد نشان می دهد که صدای منافقین و فتته گران، افسار طلبان ، اعیان و اشراف قدرت طلب، لیبرال ها و خاتمی صفتان و حسنک روحانی مسلکان و تجزیه طلبان و براندازان و ...هسید.! کمی اندازه ارزتی صداقت داشته بلشید.
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 2
    عزیزم شما منظور خودتم به سختی میتونی بفهم نی و حرف های خودتم نمی تونی بزنی ،چطور قرار ه صدای بی صداها باشی،در ثانی مردم خودشون صدا دارن و میگن یه گوش میخوان که بشنوه و دستی که یاری شان بکنه
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    7 4
    جمع کن دادا !!! همش دروغ
  • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    8 6
    ظریف خودتو اماده نکن چون پژشکیان نمیبره
  • IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    8 5
    صدای حسن روحانی هستی.
  • IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    10 5
    به قالیباف رای دادم دور دوم رای من جلیلی
  • IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 8
    به پیر به پیغمبر جلیلی جمعه رئیس جمهور هست
  • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    8 3
    البته صدای ۵درصد طبقه سرمایه داران مملک هستی ، و همونایی که بی صدا اختلاس و فساد و رانت دزدی انجام میدن ....، البته بی صدا 😅😅😅😅
  • IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    9 4
    رئیس ستاد پزشکیان گفته برنامه داریم بنزین را گران کنیم،الان با این کار صدای بی صدایان هستی؟
  • IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    9 3
    از افرادی که دورت جمع شدن در راس اونها حسن روحانی که بزرگترین دروغ ها را تحویل ملت داد معلومه
  • IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    8 4
    پزشکیان شما دارید از احساسات پاک جوانان سوءاستفاده می کنید مثل حسن روحانی
  • SG ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    بسم الله. هیچ قولی نمیدهد تا بعد کسی نگوید چرا نشد؟ این شامورتی بازی است قبیله اشراف کلا" اهل یکدستی زدن بناپارتی و شامورتی بازی هستن جناب دو تا کارشناس آوردی جلوی چشم همه نتوانستی کنترل بکنی میکروفون پرت کرد طرف خودت وقتی دید جواب سوال در ستاد خودت مشغول فعالیت است همان رئیس دانشگاه که بقول ایشان دروغ گو است و بی جهت آقا را اخراج کرده بود با شامورتی بازی زد بیرون اینجا هم میفرماید مشکل عدم رابطه را حل میکنم تحریم برود چون میداند نمیشود مشکل از غرب است نه ایران می اندازه گردن ایران همان شامورتی بازی که روحانی گفت و شد برجام 1 باز روحانی ابهتی داشت وزنه ای بود امنیتی دیپلماتیک کلی مذاکره با خیلی ها . از امام پرسیدن از کجا فهمیدی بنی صدر لیاقت نداره فرمود دیدم خیلی از قران و نهج البلاغه میخواند جنابتان بهتر با دختر و پسرتان تعامل میکردید خلاف ادعای شما نگویند در آخر بقول پور محمدی عده ای عروسک گردانش میکنند و بدبخت ملت.
  • IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 1
    روحانی هم گفت دروغ نمیگم، راستی خاک پا بودنت دردی از مردم دوا نمیکنه،انقدر زبون نریز،فکر کردیرمردم احمقن؟برو خاک پای پدر و مادرت باش،مردم رئیس جمهور با برنامه میخوان،یکی که بلد باشه نه اینکه اول کار بکه بلد نیستم،یکی که بتونه نه اینکه بگه نمیتونم.
  • IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    8 4
    شما ما رو بیچاره نکن،خاک پا نخواستیم،پیش کش،
  • DE ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    5 3
    آقای پزشکیان گفتند: گفتم به تنش‌زدایی در سیاست خارجی و حل مسئله تحریم‌های ظالمانه بر پایه اقتدار ملی و تعامل سازنده برمی‌گردم........... ----------------------------------------------------------- بطور حتم نه با مهره ای سوخته بنام ظریف که همگامی میدان و دمکراسی رو درک نمی کنه نمیشه، براساس تجارب هشت ساله ایشان نمی تواند مذاکرات سازنده ای داشته باشد که ازتوش منافع ایران تامین بشه، همه چی را داد رفت با میلیاردها خسارت و تحریم های بیشتر و بادست خالی برگشت و حتی نتوانست یک حساب بانکی برای بازرگانان و مراکر دیپلماسی ایران تدبیر کند. ایشان در قدو قامت این عملیات نیست و شجاعت و زیرکی ، تدبیر اندیشی و خلاقیت و قدرت دور زدن دشمن با استراتژی های نوین لازم و به اندازه کافی بعنوان یک مومن زیرک درا نیست! از سبد مذاکراتش متاسفانه چیزی جز ضرر برای ایرانی درنمیاد! آزموده رو آزمودن بس صدها بار خطاست! ما به افرادی خالص و شجاع و زیرک و از خود گذشته مانند شهید عزیز عبداللهیان که درمقابل دشمنان ایران سینه سپر کنه نیاز داریم.
  • صور اسرافيل IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    9 3
    روحانى هم از اين وعده ها به طرفداراش زياد ميداد ، نتيجه چى شد، بد بدتر از بد!
  • IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    7 3
    دولت۱۴ با ۱۴میلیون رای جلیلی تشکیل خواهد شد.
  • IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    8 4
    آقای پزشکیان صراحتا اعلام کن صدای براندازان هستیم
    • DE ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      1 1
      بترکی میگه افتخار میکنم که نمیذارم بچه هام تو خونه فارسی حرف بزنن! درست مثل یک پان کرد تجزیه طلب حرف میزنه زیر قباش پان کرده تمام! پان ترک براش یک پوششه! بفرمائید با این عقده گشایی که دارید فارس ها چه هیزم تری به شما فروختند؟ آقای پزشکیان این رفتارهای زشت مختص تجزیه طلب های ضد نظام جمهوری اسلامی پروژه موساد و انگلیسی هاست نه یک کاندید ریاست جمهوری ایران! ماهمه ایرانی هستیم و به اون افتخار میکنیم!
  • بهمن IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    8 3
    همه کاره اسحاق جهانگیری خواهدبوداگه راست میگی معاون اولت کیه خودت که زیادازمملکت داری سرت نمیشه
  • IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    3 4
    شما هم متل اون یکی هستیدر پوست دیگر
  • IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    با سلام " صدای بی صدای یان " . دکتر پزشکیان این ادعا، ادعای خیلی بزرگیه. امام زمان ع است که ناصر است و صدای مظلومان رو می شنود. آیا می توان چنین ادعائی رو از پزشکیان اصلا شنید. اجازه دهید این ادعا رو بررسی کنیم. اولا ، ایشان قطعا در اردوگاه موسوم به اصلاحات است. این جریان همان پدیده سقیفه است که در انقلاب اسلامی شاهد بروز آن هستیم. ثانیا، این اردوگاه سقف جهان بینی اش مدرنیته با کلیه لوازم آن از جمله مفهوم توسعه است. ثالثا ، شیوه زندگی غربی بر یک ناهنجاری دینی یعنی لائیسیته و سکولاریسم و حتی نهیلیسم استوار است. رابعا، اقتصاد غربی در بسیط ترین حالت خود ربوی، سرمایه دارانه و مبتنی بر منیت و خودخواهی و اسراف است. مجموعه این عوامل باعث ایجاد جامعه ای دو قطبی یعنی فقیر و غنی ، دولتی مستبد و خودکامه، خشونت طلب خواهد بود. اجمالا ملت ایران با تمام وجود خود کلیه ادعاهای جریان غرب زده را جز به جز درک کرده و آثار آن را تجربه و از سر گذرانده است. ادعای پزشکیان اولا دروغ، ثانیا واهی و ثالثا جدلی است و رابعا فریبنده است. انتخاب ملت کمتر از ولایت ، دین، اسلام و ج اا نخواهد بود. گرچه جریان نزدیک به ولایت و دین در حد کمال مطلوب نیستند ولی قرب و نزدیکی شان به ولایت راهنمای خوبی برای پیمایش " قولوا لا اله الا الله تفلحوا " فلاح و رستگاری است. رسیدن به معبود مستلزم کفر به شیطان و دوری از آن است.
  • DE ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    نخیر شما صدای بی صدا راندخواران و زیاده خواهان کسانی هستید که آش تلخ برجام و تحریم های چند برابری رو برای ملت پخنتند و اقتصاد مردم رو نابود کردند و زمین سوخته تحویل شهید عزیز رئیسی دادند! این گناه شما بخشودنی نیست زیرا میخواهید همون راه رو دوباره برید و دشمنان ایران رو مست و شاد کردید! ماگول شمارو نمی خوریم!
  • علی IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    7 3
    مدعی ک من راستگو هستم در حالی تکذیب می‌کرد : روحانی سوم نیستم ، همه اعضای روحانی در ستدش بودند.صدای بی صدایان از اردوگاه اشرافیت طنین انداز است.
  • US ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    6 8
    زنده باد پزشکیان، کابوس تندرو ها و تحریم دوستان .
    • DE ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      0 0
      حالا خوبه هرچی تاجر و معاون راند خوار و کاسب تحریمه و میلیون ها دلار به جیب زده، تو جیب شمااصلاحات جمع شده ! حداقل دادگاههای مبارزه با فساد مالی قوه قضائیه حکایت از این داره! اتقافا انقلابیون مخالف تحریم هایی هستند که شما اصلاح طلبان در هشت سال دولت روحانی و قبلش بر سر مردم ایران چند برابرآوار کردید! کاری که دولت شهید رئیسی کرد شما جرات و شهامت انجامش رو نداشتید! باید می رفتید از ارباب امریکا! برای نفس کشیدنتون ام اجازه می گرفتید! این اصطلاح تندرو و کندرو از بی بی سی و رادیو من و اینترنشنال اسقاطیلی ها قرض گرفتی ؟
  • قانون ندنی IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    تو اگر صدایی چرا نمیشنومت کجابودی در بحراتهایی که بر ملت گذشت. در صحن مجلس کتاب میخوانی یا قدم میزنی نه سختی برای گفتن داری و ته گوش شنوایی برای شنیدن نطق ها و نه فرصتی برای مشارکت در روندهای قانونگذاری و اگر بپرسند چرا چنینی دکار؟ میگویی من که متخصص نیستم اما به هر طرح و لایحه ای رای میدهی دکتر جان آیا این خیانت به مردم و حرمت شکنی آرای مردم آذربایجان نیست؟ بهاره خودت هم به جلیلی رای بدهی باور کن نه تخصص داری نه تعهد طبق گفته های خودت.
  • IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    6 2
    هر کی رییس جمهور شد از این حرفای قشنگ زیاد زد. پای عمل ولی جور دیگه ای شد. ازموده را ازمودن خطاست.
  • IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    5 2
    چرا شما همیشه اصرار دارید: من دروغ نمی گویم ، خیانت نمی کنم و بقیه این صحبت ها را نمی کنند.
    • DE ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      0 0
      مثلا فکر کرده ایران کودکستانه میخواد با این شیره مالی ها مردم خیانت ، اختلاس ، دروغ ها و ترک فعل های تیم دور و بری هاش رو فراموش کنن! مثلا جذب اعتماد کنه! زرشک!
  • IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 2
    باورت نشه دکتر! پله شدی خبر نداری! فقط خدا کنه انتخاب بشی! تا اصلاح طلب جماعت میخ آخر را به تابوت خود بزند! طوری که دیگر هیچ شورایی نتواند رویشان عملیات احیاء انجام داده و ار گوشه دخمه ها به کنار سفره دعوتشان کند!
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 3
    جایلی باید در مناظره نظر ایشان را در مورد شورای نگهبان بپرسد!
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    والا ما تا یاد داریم، دوستان ستادی ایشون صدای با صداها رو هم خفه کردن. بی‌صداها که جای خود دارن!
  • CA ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    اصلاح طلبان قشنگ و دل فریب صحبت میکنند اما وقت عمل صحبت های قشنگ و دل فریب جای خود را به اختلاسگران و اختلاس‌های بزرگ، انتشار ویدیو کلیپهای فرزندان حاکمان اصلاح طلب در غرب و ناهنجاریهای وحشتناک در اقتصاد ، پول ملی و قدرت و اقتدار ایران میدهد، حسن روحانی و دوستان هنوز از خاطرمان پاک نشده، مرگ ۱۵۰ هزار تن از مردم بی گناه بخاطر عدم واردات واکسن چینی از خاطرمان نرفته، سقوط هشت برابری پول ملی و سقوط آزاد اقتصاد و تبادلات تجاری و سیاست ذلیلانه خارجی زخمه‌ای عمیقی بر تنمان نهاده و هنوز اذیتمان میکند، متاسفم برای برخی از مردمان کشورم که تحت تبلیغات شدید این خاطرات را فراموش کردند و دوبار به این قشر ریاکار اشرافی رأی دادند.
  • حمید IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    حتما این همه کار عالی را با کمک روحانی و ظریف و جهانگیری و ... انجام می دهی ، درسته جناب پزشکیان ؟ زهی مردم ساده دلی که این حرفهای عالی ولی توخالی را باور می کنند . واقعا متاسفم .
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    5 2
    اردوگاه ستادتون چی اونا زبان تو نیستن
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    9 2
    تو حرف زدن خودتو هم بلد نیستی چه برسه به بی صدایان
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    6 2
    خالی بند.
  • اشکان IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    6 2
    دروغگو
  • هادی IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    ببینید چطوری خودش رو نماینده مردم معرفی میکنه و جلیلی رو نماینده حاکمیت!!! واقعا باهوشه بر عکس جریان اصولگرا. جلیلی باید هم به دولت رئیسی اشکال می‌گرفت هم به دولت روحانی. ولی طوری رفتار کرد انگار دولت رئیسی هیچ ایرادی نداره و این وضع فلاکت بار اقتصادی همش مال روحانیه. جناب جلیلی خودت رو طرف مردم بزار نه حاکمیت. اینجوری رای میاری.
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    5 3
    آقای پزشکیان شما وخاتمی با ممنوعیت توسعه شهر در کمربندی ها و۱۰۰ حریم بی معنا صد ها هزار خانواده ا وارو فقر کردید حالا برای چه آورید
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 1
    زنده باد اصلاحات
  • فدایی پزشکیان IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 1
    مطمئن باش جمعه این هفته
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    فقط حواست باشه بی صدایشان چیزی بهت برت نکن و شما هم نگو آرام ، آرام
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    توصدای خودت باش صدای دروغگویان وقدرت طلبان وچپاولان
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    فعلا که هر چی رسانه و روزنامه است به صورت زنجیره ای از تو دارن حمایت میکنن به جز تعداد اندکی
  • احمد IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 0
    منظورش از بی صدا، روحانی و ظریف هست که مدام در حال عربده کشی در تریبونها هستن.
  • مش عباس IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 0
    برو عمووووووو------------------- صدای شیخ کلید هستی و قشر اشرافیت بیدرد.
  • ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 0
    یعنی صدای ثروتمندان بی غم پر مدعا
  • حسین IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 0
    چرا دروغ اینقده توخاک پای دولت روحانی هستی خاک پای اصلاحات متعفن خاک بر سرت که وجود نداشتی بدون آقابالاسر بیایی تومیدون
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 0
    جنابعالی صدای غربزدهای مفلوک و شکست خورده هستید . و از جمع اصحابتان مشخص است که برای زنده کردن این اجساد تلاش میکنید .
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 0
    صداقتش دوست داشتنی است
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 0
    با احساسات خلق الله بازی میکنن، وگرنه صدای اصلاحات چی های طرفدار رضاخان که گوش فلک رو کر کرده
  • سربدار IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    با سلام وقت بخیر در اروپا بعد از رنسانس حق و باطل را به میل حواله دادند یعنی هر چیزی که به میل ماست حق است و هر چیزی که به میل ما نیست باطل است در اصطلاح بهش میگن اومانیسم زمانی که حاج مصطفی خمینی شب خوابید و صبح بیدار نشد حضرت امام (ره) در طی بیانیه ای گفتند حاج مصطفی فوت کرد اطرافیان گفتند حاج آقا مصطفی شهید شده امام (ره) فرمودند هنوز برای من مسجل نشده که بگویم شهید شده ولی متاسفانه جناب آقای پزشکیان در مورد خانم مهسا امینی که دایی محترم ایشان در جریان است نیروی انتظامی را قاتل معرفی می کند جناب پزشکیان خودت پزشک هستید ولی ادله پزشکان را نمی پذیری در حال درمان بودن خانم مهسا را نمی پذیری ولی با تبعیت از نفس خود ورای دیگران نیروی انتظامی قاتل معرفی می کنی چرا به کارشناس ارجاع نمی دهی به قول خودت و این را خودت کارشناسی می کنی واویلا من و شما یک پایمان اینجاست یک پایمان لب گور به فکر آنجا هم باشیم
  • DE ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    مثل اون کفتار سیم ظرف شویی حرف میزنی! خدایا به پناه برتو! کی شدن کاندید ! افتخارش اینه که تو خونه با بچه هام فارسی حرف نمیزنم ، بعدمیره شیراز سر شیرازی ها رو شیره می ماله از امپراطوری شدن مثل شاه مخلوع داد سخن میده و از کوروش میگه! منافق شاخ و دم نداره! یادش رفته رسانه ها سراسر دنیا همه چی رو پخش می کنن! البته از قبیله اصلاحات توقع هر نوع آبروریزی خودشون رو هر روز میشه داشت!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس