اعترافات خطرناک شبکه جاسوسی آمریکایی و صهیونیستی در یمن

سرویس‌های امنیتی یمن در صنعا اعترافات یک گروه جاسوسی آمریکایی-صهیونیستی را فاش کردند که بخش فرهنگی یمن را هدف قرار داده بود.

به گزارش مشرق، منابع به المیادین گفتند که وابسته فرهنگی سفارت آمریکا در یمن همه اقشار جامعه این کشور را هدف قرار داده و از طریق آن، گروهک‌هایی را برای جمع آوری و به کارگیری اطلاعات جذب کرده بود.

این منابع افزودند: «اعترافات این شبکه جاسوسی نشان می‌دهد که سفارت آمریکا چیزی جز لانه جاسوسی و ابزاری برای خرابکاری نبوده و وابسته فرهنگی سفارت آمریکا در یمن با سازمان اطلاعات آمریکا -سیا- مرتبط بوده است.»

اعضای گروه جاسوسی برجسته‌ترین طرح‌های وابسته فرهنگی که با هدف گسترش مفاسد اخلاقی و ناهنجاری‌های اخلاقی و از طریق مؤسسات، مدارس و دانشگاه‌هایی مانند آمیدست، اکسید، یالی و مالی انجام شده متذکر شدند. از جمله این اقدامات اعطای مجوز سفر به آمریکا تحت عنوان «مبادله فرهنگی» یا بورسیه تحصیلی با هدف تبلیغ فرهنگ غربی، تغییر عقاید دانش‌آموزان و استخدام آنها برای همکاری در پروژه‌های خرابکارانه بود.

این اعترافات تلاش آمریکا برای اجرای پروژه‌های خصمانه علیه یمن را از طریق جمع‌آوری اطلاعات دقیق و پرسش‌نامه‌های جامع نشان می‌دهد که تمرکز سفارت آمریکا بر آن بسیار بوده است.

در ۱۰ ژوئن، سرویس‌های امنیتی در صنعا، پایتخت یمن، یک شبکه جاسوسی بزرگ آمریکایی - اسرائیلی را کشف کردند که از سال ۲۰۱۵ در موسسات مختلف فعالیت می‌کرد.

در ۱۳ ژوئن، سرویس‌های امنیتی در صنعا اعترافات جدید اعضای این گروه جاسوسی آمریکایی-صهیونیستی را منتشر کردند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیروس IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    3 0
    جاسوس صیهونیستو امریکایی باید سریع دار زده شوند نه مماشات زندان فقط سریع محاکمه اعدام در ملا عام .مرگ بر منافق
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    4 0
    دقیقا عین کاری کاری که از دوران کثیف اصلاحات با مردم مسلمان ایران کردن
  • علی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    3 0
    یمن عزیزوهوشیاربیشتر به هوش باش !جنگ قهرمانه در جبهه سخت از رخنه جنگ نرم در بدنه اجتماع ونسل نوجوان وجوان غافل نکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس