سخنگوی ستاد انتخابات: جلیلی و پزشکیان می‌توانند تبلیغات انتخاباتی را آغاز کنند

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: با تایید دور اول انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان، نامزدهای دور دوم می‌توانند تبلیغات خود را آغاز کنند.

به گزارش مشرق، محسن اسلامی روز یکشنبه در گفت‌وگوی تلویزیونی گفت: با تایید دور اول انتخابات از سوی شورای نگهبان و براساس اطلاعیه شماره ۲۸، آقایان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی بیشترین آرا را به دست آوردند و این اطلاعیه حاکی از آن است که نامزدهای دور دوم این دو نفر هستند؛ لذا از الان می‌توانند تبلیغات را شروع کنند و تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۱۴ تیر برای تبلیغات فرصت دارند.

وی اضافه کرد: دعوت می‌کنیم که هم نامزدها، هم ستادها و هم هواداران آنها نسبت به قانون رعایت داشته باشند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در تشریح تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری دور دوم انتخابات، گفت: ما از امروز از ۱۵ استان دعوت کردیم تا تعرفه‌های خود را دریافت کنند و نهایتاً ۱۶ استان دیگر. فرایند به خوبی در حال طی شدن است و ملزومات و تعرفه‌ها در اختیار نامزدها قرار میگیرد؛ ما از این جهت هیچ مانعی نداریم. ان‌شاءالله روز جمعه ۱۵ تیر، انتخابات رأس ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.

اسلامی اظهار کرد: هم‌وطنان خارج از کشور به دلیل پرواز و طولانی بودن مسافت، ما تعرفه مرحله اول و دوم را با هم ارسال کردیم. اما این کار را به دلیل اینکه مسافت‌ها مشخص است و امکانات مشخص است، از امروز ـ یکشنبه ـ در داخل کشور آغاز کردیم.

وی گفت: دو هفته پیش زمانی که تعرفه‌های یک را برای وزارت امور خارجه ارسال می‌کردیم، تعرفه‌ها ۲ را هم ارسال کردیم. تعرفه‌های ۲ با نظارت پلمپ می‌شوند و در اختیار نمایندگی‌های وزارت امور خارجه در خارج از کشور هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بسیجی و انقلابی IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 2
    من و دوستانم و اقوام و خویشان و همه و همه بدون گوش دادن و نگاه کردن مناظره ها رای مان فقط و فقط به رئیس جمهور محبوب و ارزشی و توانا و قدرتمند و همکاره جناب دکتر مسعود پزشکیان رای خواهیم داد من یک بسیجی و انقلابی ام و رای ام فقط و فقط دکتر مسعود پزشکیان می باشد
    • IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      1 0
      ✳️ خطابم به بخشی از مردم بی وفاست که در انتخابات جفا کردند 🔹 ای معلمانی که ۱۱سال پیگیر رتبه بندی خود بودید و حسن روحانی تحقیرتان کرد .. 🔹 ای پرستارانی که ۱۲ سال برای تعرفه حقوق و مزایای خود غصه میخوردید و حسن روحانی به شما بی اعتنایی کرد . 🔹 ای کارگرانی که حسن روحانی بیکارتون کرد و درحال نابود شدن بودید و شهید رئیسی آمد زندگی شما را احیاء کرد .. 🔹 ای مردمی که دهها سال مشکل آب خوردن و پیگیر پروژه های ناقص ده ها ساله بودید ‌... شهید رئیسی امد و به شما خدمت کرد .. 🔺 همتون دیدید شهید رئیسی برای مردم خدمت کرد ،همتون با چشم خیانت های حسن روحانی را دیدید 🔹ولی اکثرتون جفا کردید و بی وفایی کردید باز رفتید به حسن روحانی که به شما ظلم کرده بود رای دادید ... 🔺 مگر مردم کوفه در حق علی علیه السلام اینگونه عمل نکردند ؟ همیشه مورد مذمت تاریخ هستند 🔺 زمان برای استغفار و توبه باقیست لبیک یا خامنه ای ... انتخاب اصلح دکتر سعید جلیلی لطفا اشتراک گذاری بفرمایید...
    • DE ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      0 0
      آره بابا! توگفتی و ماباورکردیم !
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    6 4
    بیایید به جلیلی برای پیشرفت جهش وار ایران رای دهیم
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      0 0
      رای بدیم
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 2
    تمام بخش صکعتی از رای نیاوردن قالیباف ناراحته و توی دقش خورده باید می ت اهید رای بیارید بیشتر فقط حمایت قالیباف از اقای جلیلی را داشته باشید خودرو ساز ها که خیلی ناراحتند ....
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    1 0
    دور اول به پزشکیان رای دادم اما اینکه رئیس ستاد پزشکیان گفته بنزین را میخوان گرون کنند،دیگه بهش رای نمیدم،نمیخوام باعث این باشم که نقشی در فشار بیشتر به مردم داشته باشم بنزین وقتی گرون شد همه چیز گرون میشه،فشار به قشر ضعیف میاد،در مرحله ی دوم رای میدم به جلیلی،بهتره
  • DE ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    رای جلیلی
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    غرب پدر و مادر اسراییل جنایتکارند انتظار توبیخشو از اونها نداشته باشید اگه اسرائیلیها دیگه نتونند بکشند خودشون میان کشتار میکنند. متاسفم که هنوز یکی مثل پزشکیان سالم تحت تآثیر تفکرات مریض لیبرالها امید دارد با وحشیها، جنایتکاران، زورگویان و خودبرتربینان مذاکره کند. خوب اونا میگن خیلی خوبه، کشورتو تعطیل کردی ضربه بیشتر زدی، وابسته تر و گرفتارترش کردی ما یه لبخند بهت میزنیم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس