کد خبر 1619504
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
مبلغ قرارداد استقلال با زیلیکیچ مشخص شد

آلمدین زیلیکیچ بازیکن مدنظر استقلال با این باشگاه به توافق رسیده و با شروع تمرینات استقلال در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های اهل بوسنی خبر از حضور یک بازیکن جدید در استقلال داده‌اند. یکی از رسانه‌های معروف این کشور نوشت: آلمدین زیلیکیچ با استقلال به توافق کامل رسیده است و به زودی قرارداد رسمی با آبی‌پوشان به امضا خواهد رساند.

آلمدین زیلیکیچ بازیکن ۲۸ ساله که سابقه بازی در تیم ملی بوسنی را در کارنامه خود دارد فصل گذشته در ۱۵ مسابقه برای تیم سارایوو بوسنی به میدان رفت و ۳ گل و دو پاس گل داد.

بر خلاف شایعات مطرح شده پیگیری‌ها حکایت از این دارد رقم قرارداد این بازیکن با باشگاه استقلال ۳۰۰ هزار دلار است.

زیلیکیچ قرار است با شروع تمرینات استقلال کارش را با آبی‌پوشان تهرانی استارت بزند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نفرین بر مفسدین !! IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    2 2
    دزدی آشکار از جیب مردم ایران
  • درمان فساد فوتبال IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    2 1
    برای درمان فساد فوتبال ، بایستی مجرای تامین مالی این فوتبال فاسد مسدود شود ... مجرای تامین مالی فوتبال ، شرکتهای ثروتمند هستند ( غیرمستقیم از جیب مردم ) ... فولاد هرمزگان ، چادرملو ، گل گهر ، فولاد مبارکه ، فولاد خوزستان ، شرکت ملی مس ، ذوب آهن ، خودروسازان و ... هدف مدیران این شرکتها نیز سواستفاده شخصی است نه توسعه ورزش .... ارتباط این شرکتهای ثروتمند با فوتبال حرفه ای فاسد ، باید قطع شود !!! .... وگرنه تا وقتی این پولهای باداورده هست ، فساد هم خواهد بود !! .... ارتباط این شرکتهای ثروتمند با فوتبال حرفه ای فاسد ، باید قطع شود !!! .... ارتباطی با دلال و .... ندارد !! .... تامین مالی فوتبال فاسد از جیب مردم و دولت باید متوقف شود !!
  • خیانتهای ملی !! IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    2 1
    این همه فقر در کشور را نمیبینید ؟؟!! چرا مربی خارجی ؟!!! +++++++ فوتبال سراپا فساد ... آبی قرمز زرد آبی سفید نارنجی .... فقط فساد .... >>>> چرا مربی یا بازیکن خارجی میگیرند ؟! >>> چون عدد و رقمها بالاست و پورسانت و حق و حسابهای زیادی جابجا میشود >>>> ضمنا با این دستمزد نجومی خارجیها ، دستمزد و حقوق نجومی کارمندان فدراسیون ، باشگاهها ، بازیکنان داخلی و مریبان داخلی را توجیه میکنند !! ++++++ با پول یک مربی یا بازیکن خارجی ( و حتی بازیکن داخلی ) میتوان زندگی دهها جوان ایرانی را سامان داد و زمینه اشتغال و ازدواجشان را فراهم کرد !! +++++
  • دایی US ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    1 10
    هرچی خرج این اتوبوس و رانندهاش بکنی خرج اضافی هست ، برگردید به همون اصل دوچرخه سواریتون بهتره ، اخه شما ۵۰ میلیون دلارم مول بازیکن بدید باز هم شخصیت تیمتون در حد قهرمانی نیست ، نریزید دور پول مملکتو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس