کد خبر 1619675
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۴

به گزارش مشرق،محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت:

آقای ظریف در واکنش به انتشار سخنان انتقادی آقای طیب نیا، ماجرا را به "ضبط دزدانه" و "تقطیع سخنان" ربط داده است. اما کجای این سخنان طیب نیا سر کلاس درس، محرمانه یا قابل تقطیع است:

"ایشان (پزشکیان) فردا رییس جمهور بشود، ظریف را می خواهد به عنوان وزیر خارجه معرفی کند؛ حتما مجلس رای نخواهد داد. بگذریم از اینکه من، ظریف رو ضعیف ترین وزیر خارجه بعد از انقلاب می دانم.

قوی ترین کارشناس، هر چیزی جای خودش را دارد. قوی ترین کارشناس، ضعیف ترین وزیر خارجه! دوره آقای ظریف روابط خارجی ما افتضاح بود خصوصا روابط منطقه ای!

ایشان اصلا آدم اجرایی نیست. قائم مقامش هم یک آدم خیلی ضعیفی را گذاشته بود".

ضمنا آقای ظریف درباره انتشار فایل های صوتی خودش نیز همین ادعاها را مطرح کرده بود اما در یک مورد سعید لیلاز فاش کرد که درز دادن آن فایل، اقدامی عمدی برای پالس دادن به دولت آمریکا و جلب حمایت انتخاباتی در سال ۱۴۰۰ بود!

یا انتشار فایل صوتی آقای طیب نیا نمی تواند از همین جنس درز دادن ها و ناشی از اختلافات شدید در درون ستاد ائتلافی مدعیان اعتدال و اصلاحات باشد؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • mostafa IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    2 2
    چرا ظریف اینقدر در مواجه با انتقادات به حق عصبانیه ؟ وای به حال مردمی که سکان دار وزارت خارجه اش ظریف باشه دولت سوم از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکتر است
  • ح د IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    3 0
    اگه این تقطیع شده است اصلش بذارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس