کد خبر 1619952
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در مطلبی با عنوان انتخابات روز جمعه، از چشم انداز امنیت ملی در کانال تلگرامی خود نوشت:

روحانی و خاتمی و تیم (ضد) امنیتی اطراف شان، از شبکه رسانی ای زیر دست خواسته اند این انگاره را جا بیندازند که انتخاب نامزد مورد حمایت آنها، یعنی صلح در منطقه، و پیروزی نامزد رقیب، یعنی جنگ!

این گزاره که تنه به تبلیغات گوبلزی می زند، ۱۸۰ درجه خلاف واقع است و هر گاه ائتلاف اشرافییت غربگرا در کشور صاحب موقعیت شده، تهدید های نظامی و امنیتی (علاوه بر تهدید های اقتصادی) رو به افزایش گذاشته است.

در سال های أغازین دولت خاتمی که شعار گفت و گوی تمدن ها می داد، دولت آمریکا جرئت کرد در مرزهای شرقی و غربی ما جنگ راه بیندازد، ایران را محور شرارت بخواند و تهدید به حمله اتمی کند. و اگر درایت شهید سلیمانی در ناکام گذاشتن آمریکا در میدان نبود، حتما ایران، هدف بعدی حمله بود.

دولت آمریکا، همچنین مقارن با دولت روحانی، در حالی که برای مذاکره در باغ سبز نشان می داد و جان کری، ظریف و حسین فریدون را د ر آغوش می کشید و وعده لغو تحریم ها را می داد، جنگ نیابتی گسترده را به مثابه سرطان، در سوریه و عراق گسترش داده و تا پشت مرزهای ایران تاخته بود.

اینجا هم اگر درایت شهید سلیمانی و همرزمانش (در اوج مغازله روحانی و ظریف با طرف آمریکایی) برای تاراندن داعش و النصره نبود، آمریکا و اسرائیل و ناتو به عملیات گازانبری در منطقه دست می زدند. اما سردار سلیمانی، هر دو جنگ را که به جنگ جهانی چهارم و سوم معروف شد، مغلوبه کرد.

به همین علت هم بود که آمریکا -پس از شکست در لشکر کشی ۷ هزار میلیارد دلاری- فرمانده جبهه مبارزه با تروریسم و اشغالگری را در فرودگاه بغداد ترور کرد، اما این تهدید خطرناک، پاسخ در خوری از دولت روحانی نگرفت.

نکته آخر و مهم تر، به امروز بر می گردد. به احتمال قریب به یقین، یکی از دلایل تردید جدی رژیم صهیونیستی در حمله به لبنان (غیر از هراس از توان رزمی بالای حزب الله)، سرنوشت انتخابات مهم ایران است.

هر تحرک جنگی علیه لبنان، قبل از نهایی شدن نتیجه انتخابات ایران می تواند به ضرر غربگرایانی تمام شود که محل امید غرب هستند. چه این که مردم ایران، تهدید دشمنان را جدی تر می گیرند و بیشتر به گزینه مقاومت، گرایش پیدا می کنند.

از سوی دیگر، حتما برای صهیونیست ها فرق می کند که کدام جریان در ایران، سکان دولت را به دست می گیرد: جریان منفعل و مروّج غرب هراسی، یا جریان نترس و شجاعی که بودنش در دولت، همین چند ماه قبل موجب شد نیروهای نظامی مقتدر ایران بتوانند به پشتوانه دولت و دیپلماسی، اسرائیل متجاوز را به تحقیر آمیز ترین و بازدارنده ترین شکل ممکن، مجازات کنند.

بنابراین، از این زاویه هم مهم است که روز جمعه چه کسی انتخاب می شود؟ کسی که با آمدن او و عقبه منفعلش، جرئت گسترش جنگ در منطقه به اسرائیل و آمریکا داده می شود و تهدید ها علیه ایران را فرونی می بخشد؟ یا نامزد و جریان انقلابی که جرئت گسترش جنگ را از اسرائیل و آمریکا گرفته و امنیت کشور را پاس داشته اند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس