کد خبر 1620110
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
جبلی: سؤالات مناظره صریح و مستند به اظهارات نامزدها بود

رئیس سازمان صدا وسیما گفت: سؤالات مناظره براساس اظهارات نامزدها یا اطرافیانشان بود. حتماً قضاوت مردم با ارزیابی‌هایی که بعضی از جناح‌های سیاسی می‌کنند، متفاوت خواهد بود.

به گزارش مشرق، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا وسیما پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، ۱۳ تیرماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: سؤالات مناظره براساس اظهارات نامزدها یا اطرافیانشان بود. حتماً قضاوت مردم با ارزیابی‌هایی که بعضی از جناح‌های سیاسی می‌کنند، متفاوت خواهد بود.

وی ادامه داد: زمان باقی مانده مناظره اول اقای پزشکیان به مناظره دوم منتقل شد و از آن استفاده کردند.درمورد رعایت زمان در یک مناظره ۳ ساعته جا به جایی حدودا ۱۰ ثانیه‌ای رکورد خوبی است و عدالت رعایت شد.سعی شد دغدغه های مردم بصورت سوال از دو نامزد پرسیده شود.

جبلی گفت: «مختارنامه» جزو درخواست‌های همیشگی مردم است و ما هم به آن احترام می‌گذاریم و امسال هم این سریال را در ایام محرم پخش می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شکوه IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    3 1
    جناب جبلی صدا و سیما خیلی وقته آبرویی برای دفاع کردن نداره !
  • حسن IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    2 0
    جناب رئیس بی طرفی سولات کامل مشخص بود....فقط کمی ظرافت لازم داشت تا متوجه بشی قصد مستقل نشان دادن یکی و وابسته القا کردن دیگری بود...خدا را چه دیدی...صداقت مهم است البته..ولو در غالب تخریب وجهه دیانت
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    2 3
    پزشکیان هیچی سرش نمیشه ...
  • علی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    2 1
    سلام . متاسفانه هرچقدر زمان میگذرد ومدیرانش عوض می شود رسانه ملی بیشتر از مردم فاصله گرفته و در جهل مرکب خودش غرق می شود .
  • مهدی US ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    2 1
    به آقای پزشکیان اگر یک ساعت وقت اضافی هم میدادید چیزی برای گفتن نداشت. این بابا اگر چیزی که رو کاغذ برایش نوشتن هم نداشت اژ دو ساعت فقط نیم ساعت هم کافی اش بود. همه اش میگوئید من کارشناس نیستم من نمی دانم.تقصیر خودمان است این هم از شاهکارهای شورای نگهبان با آدم هایی که هیچ چیز از حکمرانی نمی دانند به آنها صلاحیت می دهند تا رئیس جمهور بشود. فاجعه ای در راه است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس