به گزارش مشرق، وحید یامین‌پور در کانال خود در ایتا نوشت:

تابستان گرم ۱۴۰۰ زمانی‌که روحانی پاستور را ترک میکرد، تعداد جان باختگان روزانه کرونا به حدود ۷۰۰ نفر رسیده بود و ظریف در نامه‌ای رسمی اعلام کرد با احتساب دوزهای اهدایی کشورها فقط حدود ۲۸ میلیون دوز واکسن تهیه شده است.

وضع درآمدهای کشور فاجعه بار بود و خزانه ای خالی تحویل آقای رئیسی شد. تنخواه دولت پیش‌خور شده بود و تعهدات مالی دولت رکورد زده بود. به روایت دکتر مخبر تقریباً تمام کالاهای اساسی در وضعیت قرمز قرار داشتند و از بعضی از آنها فقط به اندازه ۱۲ روز در انبارها چیزی ذخیره شده بود. قطعی مستمر برق و هزاران نقطه در کشور با تنش آبی...

دولتی ورشکسته، بدهکار، در آستانه قحطی بزرگ با انبوهی از وعده‌ها و تعهدات مالی با تورمی نزدیک به ۶۰ درصد که بر اساس پیش‌بینی مسئولان ارشد دولت روحانی به خاطر حجم نقدینگی طی چند ماه به تورمی سه رقمی تبدیل می‌شد.

ولی دولت شهید رئیسی بدون اینکه حتی یک روز پرداخت حقوق کارمندان یا یارانه‌ها را به تعویق بیندازد، هم ارز فسادزای ترجیحی را حذف کرد و هم تمام انبارها را از کالاهای اساسی و استراتژیک پر کرد، با تزریق ۱۵۵ میلیون دوز واکسن، ایران را طی چند هفته واکسینه کرد و جان‌باختگان کرونا را به صفر رساند، حقوق‌ها را افزایش داد و یارانه‌ها را ۹ برابر کرد، ولی در عین حال تورم از ۶۰ به ۴۰ کاهش یافت. فروش نفت بیش از ۵ برابر شد و کاهش بیکاری رکورد تاریخی خود را شکست. بیش از ۲.۵ میلیون مسکن در حال ساخت است و ۹ هزار واحد تولیدی تعطیل و نیمه فعال دوباره احیا شده است. اضافه کنید ابرپروژه انتقال آب از دریای عمان به اصفهان، مرتفع کردن تنش آبی هزاران روستا و صدها شهر با پروژه جهاد آبرسانی و...

رهبر انقلاب چند روز قبل از انتخابات فرمودند:

"اگر این دولت ادامه می‌یافت احتمال زیاد می‌دادم بسیاری از مشکلات اقتصادی حل شود."

حالا ماییم و یک انتخاب‌؛ آیا به دولت خسارت بار روحانی و تعطیلی و رکود برمیگردیم یا راه پرافتخار شهید رئیسی را ادامه می‌دهیم؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اکبر IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    18 6
    به خدا قسم جهل مردم دولت سوم روحانی راتشکیل می دهد.چون خدمات دولت رئیسی را بین مردم بعلت ضعف رسانه تبیین نکردید.
    • امیر IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      11 4
      ان شاء الله که این طور نمی شود... مردم خوبند؛ باید آگاه شوند تا درست انتخاب کنند
    • DE ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      9 5
      خدانکنه دولت بنفش 3 بیاد، مردم بیچاره میشن. اونم با پزشکیان اماتور که 4 سال وقت میخواد تازه کار یاد بگیره و ببینه چی به چیه! ستاد و دوروبریهاش ام از وزرای ورشکته روحانی اگر پست بگیرند ، اوضاع رو بدتر میکنن و کشور به حالت انفجاری میرسه! خدابداد!
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      3 5
      من هم احساس میکنم مردم باز هم یک انتخاب اشتباه می کنند و دولت سوم روحانی را انتخاب می کنند.
  • بخشنده IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    5 3
    احسن...عالی بود
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    3 5
    یعنی رکود وتعطیلی بیشتر از اینی که الان توش هستیم ممکنه.شک دارم کسی بتونه وضع رو از این بدتر کنه .حتی به عمد.
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    5 5
    من (ما همه) در برابر غوغاسالاریهای مخالفان شهید رئیسی در زمان حیاتش سکوت کردیم. من (ما) شریک خون شهید رئیسی هستیم. من (ما همه) آنگاه که با بهانه جوئیهایمان از رئیسی انتقادات نادرست داشتیم و دائما او را مورد تیرهای انتقادی مان قرار دادیم دل رهبرمان را سوزاندیم، من (ما همه) تیزی انتقادات بیجا و زبان تندمان را به سوی شهید مظلوم روا داشتیم. ما همه مسؤول امروزمان هستیم... مردمی که قدر نعمتهای خدا را ندانند دچار عذاب خواهند شد؛ جز آنکه توبه کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس