کد خبر 1620176
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
رونمایی از جانشین مرد یونانی؛ توافق گزینه پرسپولیس با گل‌گهر

باشگاه گل‌گهر سیرجان با گزینه اصلی خود برای هدایت این تیم در لیگ بیست و چهارم به توافق رسید.

به گزارش مشرق، بعد از جدایی امیر قلعه‌نویی از گل گهر سیرجان و حضور در تیم ملی فوتبال ایران، این باشگاه سیرجانی برای لیگ بیست و سوم به سراغ مارینوس اوزونیدیس مربی مطرح یونانی رفت.

گل‌گهر با این مربی یونانی توانست نتایج خوبی در نیم فصل اول بگیرد اما با شروع سال جدید شرایط برای این مربی به گونه دیگری پیش رفت. گل‌گهر در سال جدید در هیچ یک از رقابت‌های لیگ نتوانست حریفان را شکست دهد و فصل را در رتبه نهم به پایان رسید. سیرجانی‌ها با مربی نیز در مرحله نیمه نهایی جام‌حذفی برابر سپاهان اصفهان شکست خوردند تا کلکسیون ناکامی‌های این مربی یونانی در این تیم تکمیل شود.

مدیران باشگاه گل‌گهر اگرچه همچنان برای لیگ بیست و چهارم نیم‌نگاهی به سرمربی یونانی خود دارند اما اولویت نخست آنها تغییر سرمربی‌ است. سیرجانی‌ها ابتدا با مدیران مس رفسنجان در مورد انتقال محرم نویدکیا مذاکراتی را داشتند که به بن‌بست خورد و در نتیجه حضور وی در سیرجان منتفی شد.

در کنار نویدکیا، سیرجانی‌ها مذاکراتی با مهدی تارتار سرمربی ملوان بندرانزلی برای هدایت گل‌گهر داشته‌اند. خبرهای رسیده از توافق نهایی تارتار با سیرجانی‌ها حکایت دارد و اگر مشکلی رخ ندهد این مربی به زودی به عنوان سرمربی جدید گل‌گهر معرفی خواهد شد. گفتنی است باشگاه ملوان پیش از این در تلاش بود تا قرارداد تارتار را تمدید کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فوتبال = فساد IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    8 17
    فوتبال سراپا فساد و ارتزاق از خون مردم
    • هواداران گشنه IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      0 1
      حیرانیم از هواداران گشنه و با جیب خالی یا آویزان به پدر مادر که از این فوتبال سراپا فساد و انگلهای فوتبالیست حمایت و هواداری میکنند .... خدا این دل خجسته رو از شما نگیره !! .... ولی به فکر آینده و زندگیتون باشید .... این خجشته دلیها براتون نون و آب نمیشه !!
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    1 0
    لنگ مربی میخواد چی کار وقتی تمام امتیازاش خارج از زمین به دست میاد و داورا بازیاشو درمیارن
  • بازیکن نجومی !! IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    0 0
    دستمزد نجومی برای ما ... دعوا و سرگرمی برای شما ... ها ها ها ... خیلی با حالید ... آی کیو ها ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس