جلیلی به طور با مردم صحبت کرد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساعت ۱۹ از شبکه یک سیما پخش شد.

به گزارش مشرق، سعید جلیلی چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ در برنامه «با مردم»، اظهار کرد: حالا نوبت انتخاب است بین امتداد راه شهید رئیسی یا تعطیلی کارخانه‌ها، بین بازگشت به دوران بهانه‌ها برای در رفتن از زیر بار مسئولیت و یا ایستادن هوشمندانه و فعالانه تا آنجا که دشمن به شکست فاحش اعتراف کند.

وی افزود: مردم عزیز ایران حال به امتداد این روندها بنگرید و مسئولیت انتخاب را به یاد آورید، کسی که حوصله هم صحبتی با صاحب نظران را ندارد چگونه می‌تواند با عزم راسخ تصمیم‌ها را تا رسیدن به نتیجه پیگیری کند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: تصمیم در این بزنگاه شجاعت می‌خواهد. کسی که با کمترین تشر و تهدید از اصول عدول می‌کند، چگونه می‌تواند شانه زیر بار مسئولیت تصمیم گیری بدهد و پای تصمیم‌هایش بایستد.

جلیلی با بیان این‌که «تصمیم در این بزنگاه عزم می‌خواهد»، تصریح کرد: کسی که در این بزنگاه مسئولیت، آمادگی ندارد چگونه می‌تواند این راه را تا رسیدن به مقصد دنبال کند و برای هر ملامت و ناملایمتی آماده باشد، تصمیم در این بزنگاه، شناخت عمیق از مردم می‌خواهد. جریانی که تکیه او محافل قدرت است و هنر او زد و بند با باج‌دهی به این و آن، چگونه می‌تواند به مردم تکیه کند و به آنها نقش دهد و با اتکا به نیروهای پرتنوع مردم جلوی زیاده‌خواهی و عافیت طلبی محافل قدرت بایستد.

وی گفت: تصمیم در این بزنگاه آزادگی می‌خواهد. جریانی که تنها تدبیر سیاسی او باج دادن است حتماً نمی‌تواند با مردم تعامل کند و آنها را در جهش کشور عادلانه سهیم کند و به آنها نقش دهد. جریانی که ابزار سیاسی و تفرقه است چگونه می‌تواند مردم را حول یک پرچم متحد کند. جریانی که حیات سیاسی او و ابزار سیاسی او ترساندن است چگونه می‌تواند برای مردم آرامش و امنیت بیاورد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: جریانی که سرمایه‌های یک ملت را بنگاه معامله با بیگانه بر سر فرق مردم می‌بیند حتماً نمی‌تواند از فرصت هم‌افزایی با دولت‌های مستقل و ملت‌های آزاده استفاده کند و منافع مردم عزیز ایران را تأمین کند. کسی که مردم را از کدخدا یا رقبا می‌ترساند همیشه بهانه‌ای دارد تا سستی خود را در دفاع از حقوق مردم ایران توجیه کند.

جلیلی گفت: در کشاکش این بزنگاه بی‌سابقه، خطای بزرگ نشستن است؛ انتخاب نکردن، خطای بزرگ‌تر تردید و حیرت در انتخاب است، خطای بزرگ‌تر درنگ و تعلل در هم‌افزایی است و خطای بزرگ‌تر دست کشیدن از بلندنگری و سرگرم شدن با اهداف دم دستی است.

وی افزود: اکنون زمان اتلاف فرصت‌ها نیست. درنگ و تردید در جهش بزرگترین خیانت و این فرصت عظیم تاریخی است. برای جبران آن ۸ سال رکود، برای جبران آن ۸ سال رشد صفر و منفی، برای جبران آن ۸ سال تأخیر تاریخی. برای جبران آن ۸ سال بر باد رفتن سرمایه‌ها، جبران آن ۸ سال نابود شدن فناوری‌ها، برای جبران ۸ سال عمیق شدن گسل‌ها، برای جبران ۸ سال از بین بردن اعتماد، برای جبران بی‌عدالتی‌ها، برای نزدیک کردن دل‌ها با عدالت، برای جبران ۸ سال بهانه تراشی و فرار از مسئولیت، امان از بهانه‌ها.

جلیلی ادامه داد: می‌گفتند بدون FATF نمی‌شود واکسن کرونا خرید، اما شد. می‌گفتن بدون توافق جدید نمی‌توانیم نفت و فرآورده بفروشیم اما شد. می‌گفتن بدون برقراری رابطه با آمریکا نمی‌شود صادرات غیر نفتی را افزایش داد، شد و بسیار بیشتر از این خواهد شد. می‌گفتند نمی‌شود به مردم زمین داد، شد. می‌گفتند نمی‌شود دستمزد کارگران را افزایش داد، شد. می‌گفتند رابطه با دنیا بدون رابطه با یک کشور خاص قابل افزایش نیست، شد یا نشد؟

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: الان وقت برای بهانه تراشی نداریم، گاز و نفتی که با عرق جبین و کد یمین کارگران ما به دست می‌آید، مفت مفت از زیر سنجش و پایش می‌گریزد و پرت می‌شود. این نمونه‌ای از هدر دادن سرمایه‌ها در نبودن عزم بر انضباط است. حساب کتاب دولت بیش از این‌ها باید سر و سامان گیرد، روستاها و عشایر در پیوند با شبکه ترابری و فرآوری آماده جهش در تولید هستند تا به جریان رفت و آمد جهانی بپیوندند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 36
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    17 9
    جلیلی واقعا در حد ریاست جمهور
    • Alir2 IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      3 6
      انکار واقعیت چیزی را عوض نمی کند!- امریکا ابر قدرت اقتصادی - نظامی - سیاسی جهان است . ارزش شرکت ایلان ماسک به تنهایی به اندازه کل بازار بورس ایران است!
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      0 0
      چون آمریکا به قول شما ابرقدرته باید سرمایه هامون رو بدیم دستش تا گند بزنه به زندگی مردم ایران؟ما ۸سال با ابرقدرت شما مذاکره کردیم و مثلا تعامل داشتیم،بدبخت تر شدیم،از دیپلماسی التماسی متنفریم،به دولت سوم روحانی هم رای نمیدیم
  • سعیدجلیلی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    7 12
    احسنت ایران به فرزندانی چون تو نیاز داره تا قوی و تنومند بشه
  • یزدان IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    16 10
    بله و ما به پزشکیان رای میدیم
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      3 6
      پزشکیان خودش داره یه رفتاری یه حرفایی میزنه میگه بهش رای ندین خخخخخخ بدخت دیگه نمیدونه چجور بهتون بفهمون که تهت فشار اصلاحاته خخخخخخ
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      5 1
      و دِین این رای برای همیشه برگردنتون خواهد بود، چون دارید آگاهانه به گروهی رای میدید که به مدت ۸سال و بهتر بگم حداقل ۲۴ سال به مردم ظلم آشکار و خیانت کردند
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    5 7
    به یاری و توفیق الهی رئیس جمهور خودت هستی جناب جلیلی کسانی که از رئیس جمهور شدن تو به واهمه افتاده اند و سنگ پزشکیان را به سینه میزنند و برای رای آوردن وی به تلاطم افتاده اند به جرأت می توان گفت دور اول اصلاً در انتخابات شرکت نکردند. باید به آنان گفت اگر راست می‌گویید دذ همان دور اول شرکت میکردید و به پزشکیان که بعد از ٨ تیر عزیزتان شده رای می‌دادید و نمیگذاشتید انتخابات به دور دوم کشیده بشه و هزینه اضافی هم رو دست بیت المال نمیگذاشتید
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    3 5
    آقای جلیلی عزیزلطفا در چیدمان نفرات و پستهای دولت حتی در کوچکترین اداره دقت فرمایید انسان مومن و آزاده و فراجناحی زیاده، لطفا دقت مضاعف کنید
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    3 2
    چرا برای ریزش بورس به روحانی نامه نوشتی
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      2 0
      بگو چرا
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    8 8
    به جلیلی رای میدیم
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    7 7
    زنده باد پزشکیان
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    8 7
    برای نجات کشور جلیلی
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    6 4
    آقای جلیلی به شما رأی می دهیم اما گله مندیم که اگر دور اول اجماع می کردید بدون تردید آقای قالیباف بدون این تنش ها و نگرانی ها و اینکه انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بی افتد رأی می آوردند
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    6 7
    خودتون را آماده هجمه های سنگین اصلاح طلبها کنید آنها به شهید رئیسی با این همه خدمات رحم نکردن
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    2 1
    قبل از امضای برجام ما تحریم سازمان ملل بودیم و بعد از آمدن ترامپ ما تحریم آمریکا شدیم .سوال آیا تحریم آمریکا با تحریم سازمان ملل فرق نمی کند ؟ آیا ما تحریم سازمان ملل را می توانیم دور بزنیم .؟چگونه ؟؟
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    2 1
    مشارکت؟
  • اکبر فیجانی IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    1 2
    بنام خدا انتخاب رئیس جمهور مطابق با منافع ملی برای انتخاب فرد مناسب برای جایگاه ریاست جمهوری و بهبود وضعیت کنونی کشور، شناخت دقیق کاندیدهای ریاست جمهوری و حامیان و همراهان ارشد آنان ضروری می باشد. یکی از راه های تشخیص کاندید برتر این است که با مطالعه اندیشه های نویسندگان دوستدار بشر و بررسی برونداد اندیشکده های مهم جهان و اظهارات دولتمردان کشورهای قدرتمند در باره ایران و منطقه خاورمیانه، برنامه ها و اهداف آن کشورها، بویژه آمریکا و متحدان نزدیک آن، را شناسایی کنیم و سپس ببینیم گفتار و عملکرد هر کاندید و جناح او در راستای منافع ملی است یا خلاف مصالح ایران و در راستای اهداف و منافع دشمنان ایران می باشد.
  • صداقت اقتصاددان اصلاح طلب IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    5 4
    سعید لیلاز ، اقتصاددان مشهور اصلاح طلب : دولت رییسی در حوزه اقتصاد موفق بود اما اصلاح طلبان بی انصافی میکنند . ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ...... انسانهای منصف و وطن پرست همیشه قابل احترام هستند ....
  • جلیلی قاتل مفسدین IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    5 7
    دولت مردمی دکتر جلیلی ------- جلیلی دشمن مفسدین اقتصادی ----- مفسدین اقتصادی مرگتان نزدیک است ! -----
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    2 1
    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، میزان مشارکت در مرحله اول انتخابات را کمتر از حد توقع و خلاف پیش‌بینی‌ها خواندند و گفتند: این مسئله عللی دارد که اهل سیاست و جامعه‌شناسان آنها را بررسی می‌کنند.ایشان تصور برخی‌ها را مبنی بر اینکه هر کسی در مرحله اول رأی نداده مخالف نظام است، صد درصد اشتباه خواندند و گفتند: ممکن است عده‌ای، از برخی مسئولان و یا حتی نظام اسلامی خوششان نیاید همان‌گونه که آزادانه این حرف‌ها را می‌زنند اما این ذهنیت که هر کسی رأی نداده متصل به این افراد و این طرز فکر است کاملاً غلط و اشتباه است.حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: خیلی‌ها مشکل و کار و گرفتاری دارند و یا به علل دیگر در رأی‌گیری شرکت نکردند که ان‌شاءالله در مرحله دوم اجتماع مردم پای صندوق‌های رأی، شوق‌انگیز و مایه‌ی آبروی نظام باشد.
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      1 1
      کاملا درسته، در واقع آنها که رای ندادند دلسوزترین و دلسوخته ترین مدافعان شعارهای انقلاب هستند، زمانی انها را سردست گرفتند اما محافل قدرت چپ وراست بی خاصیت منافع دنیوی خود را ترحیح دادند و موی دماغ مردم شدند
    • بسیجی تنها IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      1 2
      حضرت آقا حداقل شما بی تعارف حرفتان را بزنید
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      0 0
      ۳۲ سال مملکت،دست اصلاح طلبها بود،سال ۹۶ مشارکت ۷۲.۲ درصدی داشتیم،روحانی سال ۹۶ مردم رو گول زد،قسمتی از مردم اقتصاد رو به حجاب فروختند،روحانی روی کار اومد،۴سال دوم بدتر از ۴ سال اول، پدر مردم رو درآورد، مشارکت سال ۱۴۰۰، ۴۸درصد شد. یعنی ۲۲درصد ریزش. روحانی خبیث هم به آبروی نظام ضربه زد هم به زندگی مردم.و بدتر از همه امروز دولت سوم روحانی مجدد ظاهر شده و در رقابت با یک گروه انقلابی قرار گرفته،همون گروه انقلابی که طی سه سال اخیر با تمام وجود کار کرد. مسلما طی سه سال نمیشه به تعبیر کلینتون ۲۰ سال عقبگرد رو جبران کرد.اما با چشم خودمون دیدیم که واقعا کار کرد.کاش امروز مردم بیدار بشن.قهر کردن با صندوق دردی رو دوا نمیکنه و رای اشتباه،مملکت رو ویران میکنه.
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    2 3
    رای پرشکیان حاصل قدرت طلبی
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    1 4
    فقط پزشکیان
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    4 2
    جلیلی
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    4 2
    رای من آقای جلیلی
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    4 2
    احترام برای جلیلی قایلم
  • تذه IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    2 1
    بله درست فرمودند
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    0 2
    پزشکیان وارالسون..............اونی استیمن کوراولسون
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    1 0
    درود بر جلیلی
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    0 0
    نه به غربگدا نه به تهمت نه به بدهنی نه به بی عرضگی در اداره کشور
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    0 0
    هرچی خدا بخواد همان میشه. ید الله فوق ایدیهم
  • احمد IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    0 0
    آقای جلیلی علاوه بر چشم انداز کلی حداقلی از بررسی و برنامه ارائه داد نامزد محترم دیگر فقط چشم انداز کلی ارائه می‌کند که اصلا کافی نیست چشم انداز را در حد شرط لازم ما مردم عادی هم داریم مهم حداقلی از برنامه عملیاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس