کد خبر 1620274
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳
اجتماع حامیان جلیلی در مصلی تهران

در روز آخر تبلیغات انتخاباتی تهران مصلی امام خمینی میزبان هوادارن سعید جلیلی بود. در این اجتماع سعید جلیلی به همراه پرویز فتاح و محسن منصوری حاضر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    0 0
    خدافظ
  • عبدالله IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    1 0
    بسم الله. لعنت بر خناسان و وسواسان که دختر و داماد و پسر نجومی بگیر یکی را نمی بینند و از خرید نکردن حتی یک پستانک یکی کوه اختلاس در می آورند و کثافتی برای مشهور شدن از آن نجاست سرایی کرده میرقصد که اگر نبودند این نوع مجامع با حضور قالیباف رنگ اقتدار گرفته نشان آمادگی قوه مقننه بود درهر حالت باخت یا بردجبهه انقلاب جهت حفظ آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی و وجود انواع مردان خردمند ایثارگر مجاهد و مقتدر و کارآمد در جبهه انقلاب برای راس هر قوه ومسئولیتی و رفتن در دل هر آتش هولناک نمرودیان و ساختن گلستان ابراهیمی از آن بأذن الله.
  • تقابل عدالت و لجبازی IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    8 0
    رقابت جلیلی و پزشکیان ، تقابل عدالت و لجبازی است . . . وگرنه سالهاست مردم از انواع فساد و اختلاس ، تفکرات سرمایه داری غیرانسانی و تاراج کشور توسط باند کارگزاران از زمان دولت هاشمی، منزجر و متنفرند ... از سوی دیگر بعضی اشتباهات مسنولان ، تورم ، قضیه برخورد با بی حجابی و اختلاف طبقاتی ، بخشی از مردم را در وضعیت لجبازی قرار داده است . و جالب اینکه برخی ، ابراز مخالفت و لجبازی خود را در رای به پزشکیان جستجو میکنند ... اما مساله اصلی و ظریف اینکه اساسا تفکرات سرمایه داری کارگزاران ( حامیان اصلی پزشکیان ) و تاراج صنایع و معادن توسط آنها ، خود عامل مهم پایه گذاری اختلاف طبقاتی و تورم و نارضایتی جامعه است . ... تفکرات غیرانسانی و سرمایه داری کارگزاران یعنی فشار بیشتر به قشر متوشط و ضعیف ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس