حزب‌الله: شدت حملات ضد صهیونیست‌ها را بیشتر می‌کنیم

یکی از مسئولان حزب‌الله تاکید کرد، حزب‌الله بر شدت و سرعت حملات خود ضد صهیونیست‌ها خواهد افزود و پاسخ به ترور شهید «ابونعمه» قطعی است.

به گزارش مشرق، در پی شهادت «محمد نعمه ناصر» معروف به «ابو نعمه» فرمانده نظامی حزب الله در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه صور در جنوب لبنان، «حسن فضل الله» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان هشدار داد که حزب الله سرعت و فشار حملات خود ضد اشغالگران را در جبهه شمالی فلسطین اشغالی افزایش خواهد داد.

حسن فضل الله گفت: ترور فرمانده ابو نعمه توسط اشغالگران صهیونیست، نه مقاومت را به عقب نشینی سوق خواهد داد و نه بر اراده و تصمیم آن برای ادامه مقابله با دشمن تاثیر خواهد گذاشت؛ بلکه موجب افزایش شدت حملات ما می‌شود.

این نماینده حزب الله با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی چاره‌ای جز توقف تجاوزات خود به غزه ندارد، اظهار داشت: مقاومت لبنان بر سرعت و فشار حملات خود علیه صهیونیست‌ها خواهد افزود.

وی در ادامه تاکید کرد: اشغالگران تاوان این جنایت خود را خواهند پرداخت و مقاومت در همه جا ارتش صهیونیستی را زیر نظر دارد. ترور فرماندهان و مبارزان مقاومت، تنها عزم و اراده ما را برای ادامه جهاد افزایش می‌دهد. مقاومت لبنان در حمایت از مردم فلسطین در غزه و همچنین دفاع از لبنان حضوری قوی و موثر دارد و همواره آماده مقابله با هر تحولی در هر جهتی است.

حسن فضل الله با تاکید بر اینکه حزب الله موفق شده معادلات خود در حمایت از غزه را بر دشمن صهیونیستی تحمیل کند، به صحبت‌های صهیونیست‌ها درباره ورود به مرحله سوم جنگ غزه اشاره کرده و گفت: مقاومت در هیچ مرحله‌ای مواضع اصولی خود را تغییر نمی‌دهد و بر اساس حقایق و تحولات، با پایبندی به موضع خود پیش می‌رود.

این نماینده حزب الله همچنین تاکید کرد: مقاومت لبنان موفق شد فشار زیادی بر ارتش، شهرک نشینان و جنبه‌های مختلف زندگی صهیونیست‌ها وارد کند و تا این مرحله به همه اهداف خود در حمایت از غزه و محافظت از لبنان رسیده است.

شهید «محمد نعمه ناصر» معروف به «ابونعمه» روز گذشته در حمله پهپادی رژیم اسرائیل در منطقه «صور» در جنوب لبنان به شهادت رسید؛ فرماندهی که دهها عملیات علیه مواضع اشغالگران را از زمان اشغال جنوب لبنان تاکنون فرماندهی کرده بود.

شهید ابو نعمه، فرمانده یگانی بود که نظامیان اسرائیلی را از پادگان «برانیت» در شمال فلسطین اشغالی فراری داد و همچنین اولین و دومین عملیات هدف‌گیری بالون جاسوسی ارتش اشغالگر اسرائیل تحت اشراف شهید ابونعمه انجام شد و بسیاری از عملیات‌های موشکی به فرماندهی این شهید صورت گرفته است.

در پاسخ به این جنایت صهیونیست‌ها، حزب‌الله دیروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار غزه و نیز مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به اقدام تروریستی صهیونیست‌ها در منطقه الحوش در شهر صور، رزمندگان مقاومت اسلامی چهارشنبه سوم جولای ۲۰۲۴ مقر فرماندهی لشکر ۲۱۰ جولان ارتش اشغالگر را در پادگان نفح و مقر پدافند هوایی و موشکی در پادگان کیلع را با صد موشک هدف قرار دادند.

همچنین در بیانیه دیگر دیروز حزب‌الله آمده است که در راستای حمایت از ملت استوار غزه و نیز مقاومت شجاع و شریف و در واکنش به اقدام تروریستی در منطقه الحوش در شهر صور، رزمندگان مقاومت چهارشنبه سوم جولای ۲۰۲۴ مقر فرماندهی تیپ ۷۶۹ ارتش صهیونیستی را در پادگان کریات شمونه با موشک‌های فلق هدف قرار دادند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ZA ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    0 0
    ایران باید بازریان آژانس را تیرباران کند و جسد آنها را به دریا بریزد.
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    1 0
    مرگ بر اسراییل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس