جهانگیری: برای آینده بهتر کشور در انتخابات شرکت کنید

جهانگیری گفت: هر کسی که به هر حال فکر می‌کند با رای خودش می‌تواند آینده بهتری برای کشورش رقم بزند، حتما در انتخابات شرکت کند. 

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری با حضور در حسینیه ارشاد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات برای هر کشوری خیلی مهم است، برای ایران در حال حاضر مهمترین موضوع است. ما در یک مقطع بسیار خاصی قرار گرفته‌ایم؛ چالش‌های بسیار بزرگی پیش روی کشور هست.

وی ادامه داد: مردم با مشکلات جدی در بخش اقتصادی و هم در مسائل بین‌الملل و مسائل فرهنگی و اجتماعی، رو به رو هستند. دو کاندیدا هر کدام نماینده یک طرز تفکر هستند هم در مورد تحریم‌ها و هم در مورد مسائل فرهنگی و اجتماعی همچنین مسائل اقتصادی و امروز مردم آینده کشورشان را رقم می‌زنند.

جهانگیری گفت: هر کسی که به هر حال فکر می‌کند با رأی خودش می‌تواند آینده بهتری برای کشورش رقم بزند، حتماً در انتخابات شرکت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جلیلی دشمن فساد !! IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    2 0
    مفسدین اقتصادی نگران باشند .... باید هم نگران باشند ..... جلیلی دشمن فساد !!
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    2 0
    مفسدین اقتصادی نگران باشند .... باید هم نگران باشند ..... جلیلی دشمن فساد !!
  • جنایات اقتصادی کارگزاران IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    1 0
    کارگزاران ابتدا با همکاری برخی اقتصاددانان خودفروخته یا منفعل ، خصوصی سازی را در دانشگاه و اذهان مدیران ، تنوریزه کرده و جا انداختند . سپس با ایجاد شرکتهای خصوصی حیات خلوت ، اقدام به خرید ارزان صنایع و معادن دولتی بی نظیر و بسیار ارزشمند کردند . نمونه های اولیه این تاراج بزرگ ، تفکیک و خصوصی سازی بخش های دولتی با سود بالا مانند واحد روغن سازی صنعتی پالایشگاههای کشور بود . شامل : شرکت نفت ایرانول - شرکت نفت سپاهان - شرکت نفت جی - شرکت بهران‌ - شرکت نفت‌ پارس‌ .... قصه بسیار دردناکی است .... تاراج جامعه مظلوم ایران !!!
  • فقط برای ایران IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    2 0
    به اقتصاد علاقه دارم و به جرات ادعا میکنم که بهترین تحولات اقتصادی سه دهه اخیر برای افزایش انضباط مالی و کاهش تدریجی تورم ، طی این دو سال رخ داده است ... حساب واحد خزانه ... مقابله قاطع با فرار مالیاتی ... شفافیت مالی شرکتهای دولتی ... اصلاح ساختار بانکها ( به ویژه خصوصی ) ... تسهیل مجوزهای کسب و کار .... بله سایر دولتها هم یقینا کارهای خوبی انجام داده اند ... اما این مواردی که نام بردم شاهکارهای بی نظیری هستند ... و فارغ از دعواهای سیاسی و قدرت طلبی جناحها ، تنها آرزویم این است که این اقدامات بزرگ با همین تیم اقتصادی و همین نگرش مدیریتی ، تداوم یابد ... فقط به خاطر ایران و ایرانی
  • DE ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    1 0
    جدأ کجای کار اشغال داره آدمی که باید محاکمه ومصادره اموال بشه اومده دوباره نسخه میپیچه ، لعنت خدا بر شریک دزد ورفیق قافله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس