کد خبر 1621959
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۰
دهان

روش‌های رفع بوی بد دهان بسته به علت بروز آن ممکن است متفاوت باشد، اما برای رعایت بهداشت دهان و دندان باید آنها را شناخت.

به گزارش مشرق، رعایت بهداشت دهان و دندان به کاهش بوی بد دهان، جلوگیری از پوسیدگی دندان‌ها و نیز کاهش خطر ابتلا به عفونت و بیماری‌های لثه کمک می‌کند. بوی بد دهان یک معضل جدی و آزاردهنده برای برخی از افراد است که حتی روی تعاملات روزمره آن‌ها تاثیر ناخوشایند دارد. روش‌های رفع بوی بد دهان - بسته به علت بروز آن - ممکن است متفاوت باشد.

۸ ترفند ساده برای از بین بردن بوی بد دهان

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    6 0
    باید برای درمان دندان هایتان به دندانپزشک مراجعه کنید که نمی توانید چون دندانپزشک دستمزدش از جراح مغز بیشتر است!! آیا پزشکیان عرضه دارد که چند هزار دندانپزشک هندی و پاکستانی و بنگلادشی بیاورد و بساط اجحاف دندانپزشکان وطنی را جمع کند؟ در دنیا ایرانی ها را به "بی دندون" بودن می شناسند. حتی در بین مقامات سیاسی.
    • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
      1 0
      دقیقا
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    1 2
    دهانی که بو میده و خروپف درخواب را هیچ کاریشون نمیشه کرد ونسخه بیخودی هم نپیچید!!! فقط کسانی که دهانشون بو میده یا درخواب خروپف میکنن چنانچه قصد ازدواج داشته باشند این موضوع را بطرف مقابلشون بگویندچون بعدا مشکل سازمیشه ومنجر به جدایی!!!
  • مسعود IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    1 1
    برای جلوگیری از پوسیدگی دندان ورفع بوی بد دهان هفته ای 2 یا 3بار دندانها و زبانتان را با محلول سرکه خانگی ونمک وپودر زنجبیل مسواک کنید و معجزه را ببینید حتی دندانی که درد گرفته ودر شرف سیاه شدن و پوسیدگی هست را درمان میکنه این نکته ای هست که هیچ دندانپزشک و دندانسازی یا نمیدونه یا اگر بدونه هیچ وقت رسانه ایش نمیکنه.قرقره کردن محلول اب وسرکه خانگی هم برای بوی بد دهان موثراست. یادتان باشه سرکه خانگی
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    1 1
    هر دو سه ساعت یه چیزی بخورید و نگذارید طولانی با شکم خالی بمانید . خیلی از بدبویی های دهان اصلا ربطی به دهان ندارد، مربوط به دستگاه گوارش است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس