کد خبر 1622079
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷
پاسخ منفی عمر السومه به پیشنهاد پرسپولیس

مهاجم اهل سوریه تیم العربی قطر پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از روزنامه الرایه قطر؛ عمر السوما، مهاجم سوری تیم فوتبال العربی دوحه پیشنهاد معاوضه با عبدالکریم حسن، هافبک قطری پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تابستانی را که از سوی تیم ایرانی مطرح شده بود، رد کرد.

عمر السوما مصمم است تا پایان قراردادش با تیم العربی که تابستان ۲۰۲۵ است، در این تیم بماند و حاضر نیست با عبدالکریم حسن در پرسپولیس معاوضه شود.

عبدالکریم حسن برای فصل نقل‌وانتقالات تابستانی لیگ ستارگان قطر مورد توجه چند تیم کشورش از جمله الوکره قرار داشت. پس از پاسخ منفی پرسپولیس به پیشنهاد الوکره دیگر تیم قطری یعنی العربی برای جذب عبدالکریم حسن وارد میدان شد که به نتیجه‌ای نرسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • سامان IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    10 4
    ببین کار فوتبال ایران به کجا کشیده که یه بازیکن از فوتبال درجه۲آسیا براش ناز میکنه.
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
      1 0
      در فوتبالی که ستاره های بی چون چرایش بازیکن ازبک وگرجستانی باشه چه انتظاری دارید فوتبالی که نزدیک نیم قرن نه قهرمان اسیا شده وتمام تیمهای باشگاهیش ارزوی قهرمانی اسیادارند وتنها هدفش صعود به جام جهانی وکسب باختهای ابرومند درانجاست
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    4 2
    نقل و انتقالات پرسپولیس!!! .... ۱، جذب مربی اسپانیایی که از تمام تیم‌ها اخراج شده و آمارش به شدت افتضاحه... ۲، جذب معاون حقوقی از استقلال که الحاقیه قرارداد بیرانوند رو اضافه کرد.... ۳، تمدید قرارداد بازیکنان ((مصدوم)) پرسپولیس.... ۴، مذاکره بی‌نتیجه با آقایی‌پور و اسلامی و جذب این بازیکنان توسط رقیب ..... ۵، از دست دادن بازیکنان فیکس تیم ، ترابی و اسماعیلی‌فر.... ۶، عدم توانایی در جذب دروازه‌بان در حالی‌که دروازه‌بان مطمئنی نداریم.... ۷، از دست دادن زمان برای جذب بازیکنانی از قبیل لیموچی و احمدزاده که تمایل به پوشیدن لباس پرسپولیس رو دارن و احتمال جذبشون توسط سپاهان به شدت بالاست....... ۸، جذب بازیکن از خوشه‌طلایی، تیمی بسیار ضعیف که آمار خیلی بدی داشته..... ۹، تمدید قرارداد با بازیکنان پا به‌ سن گذاشته.... ۱۰، از دست دادن هنانوف ۲۳ ساله در حالی‌که دفاع راست نداریم.....درویش خیلی تلاش میکنه که پرسپولیس رو نابود کنه، از وقتی که بانک شهر مالک پرسپولیس شد بدبختی‌های پرسپولیس هم شروع شد
  • تااااااج IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    3 3
    هیچکی از پیروزی خوشش نمیاد
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
      1 2
      عوضش استفراغ هرچی بازیکن خوب هست رو میگیره یه بازیکن بدرد نخور تحویل میده اخرش هم خودش دوم سوم میشه
  • علی ظهیریان IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    1 0
    سلام . به اقای عمر السومه بفرمایید هر بازیکن بی نام نشان به تیم پرسپولیس بیاید خود بخود بزرگ میشود و همه خواستار حضورش در تیموشون میشود . باید نگاه کند به بقیه بازیکنان تیم بزرگ پرسپولیس .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس