کد خبر 1622469
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
جزئیات افتتاح ۷ ایستگاه متروی تهران تا پایان سال

مدیر عامل شرکت متروی تهران از بسته شدن پرونده خطوط ۶ و ۷ متروی تهران تا پایان سال خبر داد.

به گزارش مشرق، مسعود درستی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در صورت تأمین به موقع منابع مالی، پرونده احداث ایستگاههای باقی مانده خطوط ۶ و ۷ متروی تهران منهای بخش‌های توسعه‌ای این دو خط قرار است تا پایان سال جاری بسته شود، گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان امسال بین ۵ تا ۷ ایستگاه مترو می‌بایست تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه از این تعداد ایستگاه‌ها ۴ ایستگاه مربوط به بخش اصلی خط ۶ مترو است، افزود: ایستگاه‌های متروی سرباز،‌ استاد نجات اللهی، میدان خراسان و شهدای ۱۷ شهریور که به طور میانگین در مرز پیشرفت فیزیکی۷۰ درصد قرار دارند، در مرحله تکمیل عملیات ساختمانی و تجهیزاتی طبق برنامه زمان بندی هستند.

درستی ادامه داد: در خط ۷ مترو نیز ایستگاه ورزشگاه تختی را برای افتتاح داریم و در بخش توسعه جنوبی خط ۶ مترو هم دو ایستگاه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و نیز میدان حضرت عبدالعظیم حسنی مراحل تکمیل و آماده سازی را پشت سر می‌گذارند.

وی با بیان اینکه تأمین به موقع منابع مالی در پروژه‌های عمرانی همچون پروژه‌های ساخت و سازی شرکت متروی تهران بسیار مهم است چراکه در این قبیل طرح‌ها طی ماه‌های نیمه اول سال بهتر و سریعتر می‌توان نسبت به تکمیل پروژه‌ها اقدام کرد، گفت: برای تکمیل ۷ ایستگاه باقی مانده حداقل به ۶ الی ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جواد IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    3 0
    متاسفانه با سرفاصله حرکتی مترو خط 6 که هر 15 دقیقه میباشد الان هم وضعیت مسافری آن وحشتناک است و افتتاح های متعدد بدون عملی کردن قولهای کم کردن فاصله حرکت مترو آن یعنی بحرانی کردن هر چه بیشتر این وضعیت؟؟؟
  • ساکنان کل : مشیریه - منطقه 15 IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    1 1
    چرا یک ایستگاه مترو برای ساکنان بیشمار و محروم (( منطقه مشیریه - منطقه 15 )) که 3سال است زاکانی قولش را داده راه اندازی نمی کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این منطقه دارای بیشترین جمعیت در جنوب شهر تهران است و از نقاط محروم.
  • مهلا IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    0 2
    تو رو به خدا اینقد زمین رو دستکاری نکنین . آخرش اینقد مترو بکنین تو عمق رمان که زلزله تهران رو با خاک یکسان کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس