کد خبر 1622523
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال استرالیا

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در رقابت با باشگاه هندی به دنبال جذب مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال استرالیا است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در فصل بیست و سوم رقابت های لیگ برتر توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در همین حال مدیران این باشگاه به دنبال تقویت تیم خود برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ برتر و همچنین لیگ نخبگان آسیا هستند.

پرسپولیس تا به امروز چهارشنبه ۱۹ تیر تنها از تمدید قرارداد مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری خبر داده است و با اینکه کمتر از ۴۰ روز تا آغاز فصل جدید لیگ برتر زمان باقی است اما این باشگاه هنوز از خرید جدید خود در هیچ پستی رونمایی نکرده است که این موضوع موجب نگرانی هواداران پرسپولیس شده است.

در همین خصوص رسانه های هندی خبر دادند که «جیمی مکلارن» بازیکن فصل گذشته «ملبورن سیتی» استرالیا که در پست مهاجم بازی می کند مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

قیمت این بازیکن در سایت «ترانسفر مارکت» حدود یک و نیم میلیون یورو تخمین زده شده است و در حال حاضر بازیکن آزاد است با هیچ باشگاهی قرارداد ندارد.

رسانه های هندی اعلام کرده اند که باشگاه «موهون باگان» هند هم به دنبال خرید این بازیکن است و با پرسپولیس برای جذب او رقابت می کند.

این بازیکن ۳۰ ساله در رده های سنی مختلف برای تیم ملی فوتبال استرالیا بازی کرده است و از سال ۲۰۱۶ هم به تیم ملی بزرگسالان این کشور دعوت شده و در این مدت ۳۲ بازی ملی و ۱۱ گل به ثبت رسانده است. این بازیکن طی ۵ فصل حضور در ملبورن سیتی، ۱۴۲ بازی و ۱۰۳ گل ثبت کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    0 1
    جیمی مکلارن،واقعا؟همیشه عاشقش بودم،تو فصل پیش تو ملیورن سیتی در۲۸تا بازی ۱۰گل زده و دو فصل فبلشم تو۲۹تا بازی۲۴تاگل زده،یه مهاجم قاتله،کیمو رو بفروشید اینو بخرید🧿❤از دستش ندید..رامین سانترمیکنه و مکلارن باهوش گلش میکنه..اوووووه
    • IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      2 0
      این تیم کثیف از کجا این همه پول میاره؟چرا بازرسان ورود نمیکنن به تخلفات مالی این تیم و هوادار متمولش؟
    • IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      2 0
      عرب براقی و برادران حیدری هم گل افسایدو قبول میکنن
  • مسیحا IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    1 1
    طرف پاش برسه فرودگاه اینترنت اشو که روشن کنه از همونجا سر و ته میکنه در میره ....... ماشاالله فقط گینه بیسائواز ما اینترنت اش ضعیف تره وگرنه اول دنیا هستیم از آخر لیست ..... قابل توجه عیسی ایی که کور میکنه اما شفا نمیده ......
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    0 1
    اوف یه قاتل به تمام معنی،آقای درویش سریع دیت بکارشو..۲۹بازی۲۴گل برای ملبورن سیتی❤🧿با رفتن ترابی فقط مکلارن خوشحالمون میکنه آقای درویش..بجنب کاکا..بخدا رامین یا چابرادزه، و کام هاشم هم عالی هستن
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    0 1
    اگر پرسپولیس با تیم ناقص خود در تاریخ 23 تیرماه تمرینات خود را آغاز کند 32 روز تا نخستین بازی فصل خود فاصله دارد که در این بازه زمانی هم دو سه روزی به‌خاطر تعطیلات رسمی تمرین نخواهد کرد هم اینکه حداقل دو روز را به‌خاطر سفر رفت و برگشت به هلند دور از تمرین خواهد بود و شاید در لابه‌لای تمرینات هم چند روزی به بازیکنان استراحت داده شود که اینطوری مدت تمرینات از یک ماه هم کمتر خواهد شد.
  • محمد IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    1 1
    اینقدر توهم نزنین
  • میثم GB ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    1 0
    اول باید ایتا یا بله نصب کنه بعد بیاد.
  • نفرین بر فوتبال IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    3 0
    مفسدین فوتبال با خون و پول مردم مظلوم صفا میکنند !!
  • نفرین بر فوتبال IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    3 0
    ننگ بر این فوتبال فاسد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس