کد خبر 1622744
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
فدراسیون ورزش کارگری

ورزش کارگری که باید مبنایی برای سبک زندگی و زیست روزانه این قشر باشد، بیشتر به بهانه ای برای سفرهای توریستی و برون مرزی تبدیل شده.

سرویس ورزش مشرق- احتمالا تا کنون نامی از فدراسیونی به نام ورزش کارگری نشنیده باشید. طبیعی هم هست که ندانید چنین تشکیلاتی وجود دارد و سالانه میلیاردها تومان در آن هزینه می شود اما در چه جهتی؟ با چه رویکردی؟ خروجی آن برای این قشر زحمتکش چه بوده؟ چه روند حرکتی و اجرایی داشته و دارد؟ و ده ها سوال دیگر که هر کدام می تواند محور چندین مقاله و یادداشت باشد که در پایان، می بینیم که خروجی خاصی در خصوص عملکرد این فدراسیون دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید:

آشفته بازار سرخابی ها!

بلای خلیج فارس بر سر استقلال!

لطفا هواداران را گروگان نگیرید!

فدراسیون ورزش کارگری که به نظر می رسد در حوزه داخلی کار را خوابانده، در اعزام های برون مرزی فعالیتی چشمگیر و تحسین برانگیز داشته! تا کنون تمام سفرها را اعزام کرده و موردی را از دست نداده اند؛ حتی در مورد ایتالیا هم که بخش عمده ای از کاروان امکان دریافت روادید پیدا نکردند، باز هم همان تعداد معدود هم راهی اروپا شدند. این در شرایطی است که در حوزه رویدادها و مسابقات داخلی، یک تعطیلی نسبی دیده می شود که حتی رئیس فدراسیون هم بدان اشاره داشته. اما چرا باید چنین اتفاقی رخ دهد که سفرها بدون کم و کاست انجام شود اما برنامه های اجرایی اینگونه در محاق قرار گیرد؟

به نام کارگران، به کام توریست ها!

پاسخ سوال بالا را می توان حدس زد و نیازی به بررسی نیست. فدراسیون ورزش کارگری که باید موجب تحول در حوزه سلامت و نشاط اقشار کارگر باشد، حالا بیشتر به یک مرکز اعزام توریست و گردشگر تبدیل شده!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کتترل ماموریتها ... IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    13 0
    .. ماموریتهای اداری داخلی در شرکتها اکثرا بی مورد و برای خوش گذرانی و گرفتن حق ماموریت و اضافه کار است !! .... یکی از علل این همه سوانح جاده ای ، ماموریتهای بی مورد است !! .... فقط با هدف گرفتن حق ماموریت ، تفریح ، فعال نمایی .........ماموریتهای خارجی هم باید ممنوع گردد !! .... مگر آنکه ضرورت آن توسط یک کمیته متعهد و آگاه ، تایید گردد !! ...
  • امیر IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    6 3
    انشاا..پزشکیان بعضی ازاین وزیرزپرتیها ازجمله ورزش صمت کشاورزی..رو عوض میکنه.
  • هموطن تسلیت IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    3 0
    خدایی باید یه فکری به حال کلمه توریست و تروریست بشه من همش میخونم تروریست میگم یعنی چی اصلا متن با عنوان تروریست همخوانی نداره که دقت کردم دیدم نوشته توریست. بهتر است که به جای توریست از کلمه گردشگر استفاده بشه.
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    2 2
    ما که متوجه نشدیم منظور مشرق چی هس!!! اگر بیقانونی و سو استفاده در این مورد هست، که هست!! حالا مقصر کی میتون باش؟ دولتی که هنوز راس کار، یا دولتی که مخاد بیاد ؟؟!!! یا منظور مشرق 45 سال فساد ویرانگر و دروغ و دغلبازی و بیقانونی و .....
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    2 1
    عامل تورم کسری بودجه است عامل کسری بودجه هم بودجه های عجیب غریب است جالبه زور هیچ رئیس جمهوری به تغییر بودجه نمی رسه..دست کیه کی ها پشت این بودجه هستند.. . من رای ندادم و نخواهم داد تا وقتی که بودجه مملکت حداقل نصف بشه تا تورم کم بشه تا بودجه عمرانی زیاد بشه تا بدبختی کم بشه
  • ناشناس IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    3 0
    قربونت نه فقط ورزش کارگری، لشگریان بادمجان دور قاب چین تیمهای دیگه هم همینه، بذارین چند صباحی هم این کارگرهای فلک زده مزه زندگی رو بچشند، چطور صداتون برای بریز بپاشهای دیگرون در نمیاد؟حالا دل درد گرفتید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس