کد خبر 1622838
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
سلیمی: به فرانسه می‌روم که همه حریفان را ببرم

ملی‌پوش تکواندو ایران گفت: برای موفقیت در المپیک باید کاملا آماده باشیم اما قرعه نیز مهم است اما من می‌روم که همه را ببرم.

به گزارش مشرق، مراسم دیدار المپین‌های کشورمان به همراه خانواده‌یشان با وزیر ورزش و جوانان امروز (پنجشنبه) در هتل المپیک برگزار خواهد شد.

محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک و معاونین وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

آرین سلیمی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر روزهای آخر خوب سپری می‌شود. نشست ما همراه با خانواده می‌تواند باعث دلگرمی ورزشکاران شود.

وی ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان همواره در کنار ورزشکاران است و حضورش در اردوها موجب دلگرمی می‌شود. توجه برای ما مهم است و هر چقدر حمایت شویم باز هم کم است. امیدوارم حمایت‌ها روز به روز بیشتر شود تا توقعات مردم را در المپیک برآورده سازیم.

سلیمی در مورد شرایط خود برای حضور در المپیک پاریس گفت: بعد از کسب سهمیه المپیک تنها یک هفته استراحت داشت و بعد از آن وارد اردو شدم. در ادامه برنامه‌های تمرینی یک اردوی ۱۰ روزه در کمپ فرانسه داشتیم. برای موفقیت در المپیک باید یک ذهن برنده داشت.

وی در خصوص رقبای خود نیز گفت: برای موفقیت در المپیک باید کاملا آماده باشیم اما قرعه نیز مهم است اما من می‌روم که همه را ببرم. حریفانم را می‌شناسم. اولین حریفم از ازبکستان است. او را آنالیز کرده‌ام تا بتوانم شکستش بدهم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس