کد خبر 1623251
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱
توده هوای گرم تا شنبه بر خوزستان حاکم است

مدیرکل هواشناسی استان ایلام گفت: امروز دهلران گرم ترین شهر کشور با ۵۲.۶ درجه سانتیگراد بوده است.

به گزارش مشرق، سیروس نادری زرنه عصر جمعه در جلسه ستاد مدیریت بحران افزود: بعداز دهلران، صفی آباد دزفول با ۵۱/۳، شوش ۵۱/۲، اهواز ۵۱، بستان و امیدیه با ۵۰/۹ از جمله گرم‌ترین شهرهای کشور بوده‌اند.

وی اظهار داشت: مهران با ۴۹/۵، لومار ۴۷/۷، دره شهر ۴۶/۶، هلیلان ۴۴/۱، آبدانان با ۴۳/۹، سرابله با ۴۳/۵، بدره با ۴۳/۴، ایوان با ۴۰/۷، ارکواز با ۴۰/۶ و ایلام با ۴۰/۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین مناطق استان بوده‌اند.

مدیرکل هواشناسی استان تصریح کرد: بیشینه دمای اتفاق افتاده روز جمعه مورخ ۲۲ تیرماه سال جاری ایستگاههای هواشناسی استان ایلام تا ساعت ۱۵/۳۰ امروز بعدازظهر بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • توصیه های اشتباه !! IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
    1 0
    { توصیه های اشتباه !! } ….. با این وضعیت هوای تابستانی و بالا بودن مصرف ، بصورت ابلهانه ، صدا و سیما و جناب مدیر عامل شرکت برق به مردم توصیه میکنند که کولر گازی را روی ۲۴ قرار دهند !!! ....... ۲۴ خیلی خنک است و نباید بدنمان را به چنین هوای سردی در تابستان عادت دهیم ! ..... روی ۲۶ کاملا جواب میدهد !! .... نکته جالب اینکه جناب مدیر عامل شرکت برق همیشه در تابستان ، کت به تن دارد !! .... این حماقت شاید برای عده ای عادی شده باشد ! ، اما شما که در حال آموزش و توصیه به مردم هستی نباید در تابستان با کت جلوی دوربین بیایی !! .... جالب است که نخست وزیر اسبق ژاپن دستور داده بود در تابستان کسی حق ندارد با کت به اتاق وی بیاید !! .... و گفته بود که : پوشیدن کت در تابستان یک اقدام احمقانه است !! ... بله این تفکرات است که ژاپن ، کشوری فاقد منابع طبیعی را سالها جزو هفت اقتصاد برتر دنیا با کمترین تورم ، قرار میدهد !!
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    2 0
    من نعجب میکنم چرا شهرداری اهواز درخت نمیکاره در شهر اهواز
  • ناشناس IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    1 3
    گرما راهکار دارد . جلوی مرز بین عراق و ایران از استان ایلام تا آخر مرزهای خوزستان باید درخت کاری و جنگلکاری شود تا جلوی گرمای هوا گرفته شود
    • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      1 0
      خب آی کیو این همه درخت آب ونگهداری نمیخواد؟؟؟ازکجاتامین شود؟؟؟؟؟؟
  • US ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    0 0
    در مصرف برق در تابستان و گاز در زمستان نهایت صرفه جویی را کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس