کد خبر 1623503
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
هواشناسی نمایه پیش بینی وضع هوا نمایه

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از روز دوشنبه (۲۵ تیرماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری به همراه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، بر اساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی وضعیت جوی استان تهران تا یکشنبه (۲۴ تیرماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری و وزش باد، در نیمه شمالی بویژه در ساعات بعد از ظهر و شب افزایش ابر، در ارتفاعات گاهی رگبار و رعد و برق و در جنوب و غرب استان گاهی وزش باد شدید خیزش گرد و خاک و کاهش موقت کیفیت هوا پیش بینی میشود.

از روز دوشنبه (۲۵ تیرماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری به همراه افزایش نسبی دما در ارتفاعات افزایش ابر و در نیمه جنوبی استان گاهی افزایش سرعت وزش باد مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۴ تیرماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه (۲۵ تیرماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نازک نارنجی تهرونی IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    3 1
    تهران که گرما نداره !! ... ۳۹ و ۳۷ درجه هم شد گرم ؟! .... دمای طبیعی بدن ۳۷ درجه است !!
  • کلاس یا حماقت ؟!! IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    3 0
    نخست وزیر ژاپن : در تابستان کسی حق ندارد با کت به اتاق من بیاید !! .... پوشیدن کت در تابستان یک اقدام احمقانه است !! ... راز پیشرفت ... کمی استفاده از عقل و منطق ... همین !! ... گویندگان محترم تلویزیون ، مدیران و مسنولین و نمایندگان ارجمند !! ... لطفا در تابستان کت نپوشید .... به خدا ما میدونیم شما چقدر با کلاس و با شخصیت هستید !! .... شما الگوی جامعه هستید !! .... لطفا الگوی هوشمندی و منطق باشید !! ....... نه خدای نکرده ، الگوی سفاهت !!
  • تور بندرعباس IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    3 0
    تهرونیهای نازک نارنجی که خیلی گرمشون میشه دو روز بفرستید یه تور بندرعباس تا بعد از اون کل تابستون رو با هوای پایتخت کیف کنند !!
    • قلیه میگو IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      0 0
      راستی قلیه میگو هم مهمون ما ... چاکر هر چی تهرونی و ایرونی با مرامیم !
    • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      0 0
      من تهرانم اونقدرا هم گرم نیست
    • بندر عببباس IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      1 0
      قلیه میگو هم مهمون خودم !!
  • مدیران برجسته !! IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    0 0
    نمایندگان و مدیران برجسته !! .... برجسته از لحاظ شکم البته .... لطفا برای پوشاندن شکم برجسته خود از کت استفاده نکنید !! ... به ویژه در تابستان .... بهتر است مشکل را به گونه ای منطقی ، با پیاده روی و تغذیه سالم ، حل کنید !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس